וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביולה: "ברצלונה העליבה אותי, אין להם מילה"

1.5.2007 / 16:33

החלוץ ממש כועס על היחס שקיבל בקמפ נואו, לאחר שלא זכה להארכת חוזה. גם ימיו של דקו במועדון הקטלוני כנראה ספורים

חאבייר סביולה מתוודה על תסכוליו, ומגלה שהוא נפגע כשלא קיבל הצעה להארכת חוזה מברצלונה.

החלוץ אמר לאתר פיפ"א: "מה שמכאיב לי זה שאנשים חזרו בהם מהמילה שלהם. זה מעליב כשמבטיחים לך חידוש חוזה ובסוף זה לא קורה". הארנבון בטוח ש"אם מסתכלים על השערים שהבקעתי, די ברור שהם היו חלק חשוב בהצלחה של בארסה. הסתדרתי מצויין עם החברים שלי לקבוצה, ואם יש משהו שאזכור כשאעזוב זה כמה האוהדים היו נהדרים כלפי".

לסביולה היו שלוש שנים מוצלחות פחות או יותר בקמפ נואו, עד שפרנק רייקארד התמנה למאמן והחליט להשאיל אותו למונקו ולסביליה. העונה הוא חזר הביתה, בתקווה לחזור להרכב של ההולנדי. "דברים הלכו לי פחות טוב הפעם", הוא אומר. "לא שיחקתי הרבה בהתחלה, אבל בינואר היה לי חודש מעולה. אחרי שליונל מסי וסמואל אטו חזרו להרכב, אני שוב על הספסל. דברים יכלו להיראות טוב יותר, למען האמת".

למרות כל זה, סביולה טועם שהוא "לא מתחרט לרגע" על ההחלטה לחזור לאלופת אירופה, והוא מוכן להתמודד עם התוצאות. השמועות הנוכחיות מדברות על מעבר אפשרי שלו ליריבה השנואה ביותר על הקטלונים, ריאל מדריד, אבל הארגנטינאי מכחיש בתוקף.

מוותרים גם על דקו?

בקמפ נואו מתחילים לבשל מהלך של העברת דקו לאינטר. שמועות על הפליימייקר של בארסה מקשרות אותו למעבר לאיטליה כבר מזה שבועות, ועכשיו ה"גאזטה דלו ספורט" מפרסם שסוכנו של הקשר יגיע למילאנו, לשיחות עם אנשי אינטר כדי לסגור את העיסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully