וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בגולף עומדת להיפתח

1.5.2007 / 6:31

האליפות תצא לדרך ב-7 במאי ותימשך ארבעה ימים בקיסריה ובגעש. המנצח יזכה בשעון ROLEX בשווי מאה אלף ש"ח

אליפות ישראל בגולף 2007 תיערך השנה בתאריכים 7-10.5.07 במועדוני הגולף של קיסריה וגעש. במסגרת האליפות יערכו טורנירים בין שחקני הגולף המנוסים בארץ, ותחרות Hole in one במסגרתה ינסו המשתתפים להכניס את הכדור לגומה במכה אחת בלבד. מי שיצליח יזכה בשעון רולקס יוקרתי בשווי 100,000 ¤. את החסות לתחרות נותנת, זו השנה השנייה, חברת ארו-אסיה יבואנית מותגי היוקרה Rolex, Porsche, Eterna, Certina, Michel Herbalin ועוד.

למרות שגולף הינו ספורט צעיר יחסית בארץ, בישראל ישנם כיום כאלף גולפאים בקרוב, רובם חברי איגוד הגולף. כפי שניתן לשער, הרוב המכריע גברים, ורובם עברו די מזמן את גיל שלושים. אבל, בשנים האחרונות מצטרפים לספורט גם נשים ובני-נוער רבים. דוגמה נהדרת להצלחתם הוכחה באליפות של 2006: את הגביעים לקחו בני הדור הצעיר, בוגרי האקדמיה לגולף בקיסריה.
רבים מהגולפאים שייכים למעמד סוציו-אקונומי גבוה, בהם אנשי עסקים ומנהלים בכירים, הרואים בגולף שפה אוניברסאלית המשתלבת היטב בעולם העסקים.

הקשר בין Rolex לגולף אינו מתבטא רק בהיות שניהם סמלי סטאטוס יוקרתיים, אלא גם בחסות שפורשת Rolex כבר 60 שנים על אירועי ספורט רבים ומוכרים ברחבי העולם כגון אליפות גביע סולהיים ותחרויות גולף יוקרתיות אחרות, טורניר הטניס ווימבלדון, מרוצי יאכטות, מרוצי סוסים ותחומים רבים נוספים. כמיטב המסורת העולמית, Rolex רואה עצמה מתאימה לפרוש חסות גם על אירועי יוקרה מובילים בארץ ואליפות ישראל בגולף הינה אירוע מסוג זה. מסורת Hole in one נוצרה על מנת להוסיף עניין, מתח ולהביא לכדי ביטוי את המקצוענות של העוסקים בגולף ע"י הסיכוי בזכייה בשעון בעל ערך." אומר דני פייזר, הבעלים והמנכ"ל של ארו-אסיה. "בשנה שעברה לא הצליח אף אחד מהמשתתפים להכניס את הכדור לגומה בחבטה אחת ממרחק של 169 מטר, אך מכיוון שהשיא הישראלי נשבר, ניתן לזוכה שעון מתנת ארו-אסיה".

עיקרי משחק הגולף על קצה המחבט: כל מסלול גולף מנקודת ההתחלה ועד לחור נחשב לגומה אחת, בדרך כלל ישנן 9 או 18 גומות במשחק. מסביב לכל חור ישנו אזור בו הדשא קצוץ דק מאד, בצורה המאפשרת שליטה רבה יותר בכדור, והשאיפה היא להגיע לאזור זה תוך כמה שפחות חבטות. בישראל ישנם שני מגרשי גולף, בקיסריה ובגעש, כאשר המסלול בקיסריה הוא הוותיק והגדול ביניהם, עם 18 גומות ו-18 מסלולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully