וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האיגוד משחית את הטניס הישראלי"

1.5.2007 / 15:13

דובר איגוד הטניס, אלמוג שריד, התפטר: "המנכ"ל משה חביב הוא עסקן קטן". תגובת האיגוד: "צר לנו שכך בחר לסיים את דרכו"

דובר איגוד הטניס, אלמוג שריד, הגיש היום (שלישי) את התפטרותו מהאיגוד. שריד שלח מכתב חריף ובו הסביר את מניעיו.

"לצערי, בתנאים שנוצרו ובאידיאולוגיה הנוכחית של איגוד הטניס, שלמעשה הורס ומשחית את הטניס הישראלי, לא אוכל יותר לעצום עיניים ואין בכוונתי להיות חלק מאסופה זאת", כתב שריד במכתבו. "איני צבוע. ניסיתי מזה זמן רב להמשיך בעבודתי הנאמנה, ולעשות את מה שאני יכול לטובת האיגוד, בידיעה שהקברניטים בהגה הספינה מובילים אותה היישר אל תוך המצוק, אך לא עוד. היושר הפנימי שלי לא מאפשר לי להמשיך בצביעות זאת.

"האיגוד והאנשים שעומדים בראשו ממיטים הרס וחורבה שלא יתוארו על ענף הטניס, גומרים את דור ההמשך, ואם אף אחד לא יתעורר, בעוד 10 שנים הענף פשוט יימחק ויתרסק. כאחד שנמצא בתוך המערכת מזה תקופה מספיקה, אני יכול להצביע על השחיתיות, על הפוליטיקה ועל הרשלנות הגדולה שיש באיגוד.

שריד מאשים את מנכ"ל האיגוד, משה חביב, אותו הוא מכנה "איש קטן ועסקן": "כל מה שמעניין אותו הוא לפאר את שמו ולא אכפת לו את מי ידרוס בדרך. חביב נוהג כדרך קבע לפגוע בעובדי האיגוד, להשפיל אותם, לדרוך עליהם ולגרום להם להיראות הכי קטנים שיש. הוא צועק על עובדים בפומבי, ואף קרה שהשתמש באלימות. מר חביב, שכל כך 'דואג לטניס' הישראלי וכל כך אכפת לו שנהיה מעצמת טניס, בכבודו ובעצמו איים על דודי סלע (שהוא הסיכוי היחיד של הטניס להינצל) שיגמור לו את הקריירה, לאחר שסלע אמר לחביב שברצונו לסוע לחתונת אחיו בארה"ב שנופלת על אליפות ישראל. חביב מזלזל בשחקנים, מלכלך עליהם מאחורי גבם ולא נותן להם כספים שמגיעם להם.

גם על יו"ר האיגוד, אסף חפץ, היה לשריד מה לומר: "הוא איש מוכשר, אך מאז שהגיע לאיגוד לא הביא ולו ספונסר אחד, לא שינה דבר, לא תרם כלום ולמעשה אף אחד לא שמע עליו. אז בשביל מה הוא יושב ראש? ובשביל מה יש לאיגוד הטניס שני נשיאים (איאן פרומן ודדי הרניק)? מה הם עושים? האם מישהו נתן על כך את הדעת?

שריד מסכם: "זה רק על קצה המזלג. הנהלת איגוד הטניס היא אסופה של אנשים שאין להם אח ורע בענף הטניס, אין להם מושג בניהול והם נבחרו רק מאינטרסים כאלו ואחרים".

תגובת איגוד הטניס

"איגוד הטניס בישראל העניק לנער אלמוג שריד את ההזדמנות לשמש כדובר האיגוד והאחראי על אתר האינטרנט של האיגוד. לאחרונה הוחלט באיגוד להפחית מעומס העבודה שהוטל על שריד ולהותיר בידיו את האחריות על אתר האינטרנט בלבד. צר לנו ששריד בחר בדרך הזו לסיים את דרכו באיגוד.

"אין לנו כוונה להיכנס אתו לפולמוס מיותר ולהתייחס לטענותיו חסרות הבסיס והאחיזה במציאות. אך בכל זאת נציין שאכן לאיגוד הטניס יש שני נשיאי כבוד, שניהם היו בעבר יושבי ראש האיגוד, שניהם הניחו את אבני היסוד של הטניס הישראלי ויצרו יש מאין. אחד מהם חתן פרס ישראל ושניהם תורמים בהתנדבות לטניס הישראלי בקשרים בינלאומיים ובגיוס תורמים. כל איגוד ספורט אחר היה מתפאר בדדי הרניק ובאיאן פרומן וכך גם איגוד הטניס.

"איגוד הטניס מאחל לאלמוג שריד הצלחה בהמשך דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully