וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד, ליגה אחת מעל כולן

1.5.2007 / 22:00

דווקא אשדוד, שהייתה צריכה להתמודד עם קבוצה מליגת העל בחוץ, הוכיחה את היכולת הכי מרשימה כשפירקה את מכבי פ"ת 0:4

לאחר ההדחה של לא מעט קבוצות ליגת העל ממפעל הגביע, לרבות הסנסציה של מכבי חיפה שעפה מול הפועל ר"ג, לקבוצה של אלון חזן שפירקה בחוץ את מכבי פ"ת 0:4 יש סיכוי לא רע בכלל לזכות.

המשחק בין אשדוד למכבי פ"ת נפתח בצורה מנומנמת וחסרת חדות, ולקח זמן רב עד שנוצר ולו מצב אחד של איום על השער. אבל לאחר מחצית ראשונה מאכזבת למדי, שי הולצמן וחבריו גילו עירנות גדולה הרבה יותר ביציאה מחדרי ההלבשה, והאורחת מאשדוד עשתה צעד ראשון ומשמעותי לשלב הבא מייד בפתיחת החצי השני.

יניב עזרן במשחק נהדר והולצמן ששוב מוכיח שהוא משתבח כמו יין עתיק הובילו גל אחרי גל של מתקפות אשדודיות, ובמחצית השניה הייתה קבוצה אחת בלבד על המגרש. הלוזונים קרסו מול השטף, ספגו רביעייה בחצי שעה והודחו מהגביע בהשפלה גדולה מול עיני הקהל הביתי. שי הולצמן פתח את המסכת בדקה ה-49, רחמים צוקול הוסיף שער בדקה ה-61, יניב עזרן הגדיל שמונה דקות מאוחר יותר והולצמן חתם בדקה ה-78. איזה ניצחון של חזן ושחקניו.

מהלך המשחק

דקה 27: מצב ראשון לזכות מכבי פתח תקוה, שלא ממש התפתח והסתיים בקרן אבל נתן תקוה להמשך.

דקה 39: הזדמנות ממשית ראשונה במשחק, יניב עזרן השתחרר ובעט היטב אך כהן הדף טוב לא פחות.

דקה 49: גול! שי הולצמן הצליח להשתחרר מההגנה, מצא את עצמו לבד מול השער וגילגל פנימה כדור שהעלה את האורחים ליתרון, 0:1 לאשדוד.

דקה 53: כדור רוחב טוב של פ"ת כמעט מצא את קאקו מול השער, אבל אג'יי הספיק לקחת לפני שהניגרי הגיע.

דקה 61: גול! עזרן עם מהלך מצויין עלה מהאגף הימני, השאיר כדור לקאקו שחשב, הינדס וגלגל רוחב לצוקול. צוקול לבד מול שער ריק כבש מ-5 מטרים, 0:2 לאשדוד.

דקה 69: גול! שוב הרעה של פ"ת באה מהאגף הימני, לאחר שהולצמן פרץ והשאיר כדור לאחור ליניב עזרן, שהגיע כטריילר מול השער ובעט מדוייק לפינה הימנית מ-6 מטר את המסמר שסגר את הארון על התקוות של המקומיים - 0:3.

דקה 78: גול! אשדוד פשוט השפילה את המארחת, הפעם עזרן הוא המבשל, עם פדלאדה וכדור מדוייק שהוא העביר להולצמן שבקלילות של רקדן בלט קדח עוד חור בפינה הימנית של הרשת של אוהד כהן - 0:4.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אמסעיל עמר, ניצן דמארי, קובי גנון, נאור פסר; סולי צמח, בלסינג קאקו, לירן כהן, דני פרדה; עומר גולן, עומר דמארי.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, רחמים צוקול, גורה טל, איל אלמושנינו, כריסטיאן גונזאלס, יוסי אופיר, אמיר אלקריף, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, יניב עזרן, עידן שריקי, שי הולצמן.

חזן: "רוצה להיות הסינדרלה של עצמי"

גיא לוזון, מאמן מכבי פ"ת, ניסה להסביר את התבוסה: "התפתינו לקחת קדימה, ללכת למתפרצות ואשדוד קבוצה שיודעת להעניש, הם עשו לנו את זה 4 פעמים. כל הכבוד להם. אני מרגיש פספוס גדול מאוד, היינו צריכים לעשות תוצאה הרבה יותר טובה בבית".

המאמן המנצח, אלון חזן, דיבר על ההבדל בין המחציות: "אמרתי לשחקנים במחצית שרואים על העיניים שלהם שהם רוצים, וזה מה שינצח את המשחק. הגביע זה מפעל עם ריגושים, והיינו היום קבוצה מתלהבת. אני רוצה להיות הסינדרלה של עצמנו, אני שמח שהקבוצה עשתה צעד גדול לשלב הבא ושיחקה כמו שאני אוהב לראות אותה - מתרגשת".

כוכב הניצחון, שי הולצמן: "הוכחנו היום שבאשדוד יש הרבה כישרון, מה שחסר לנו זה אופי ומנטליות חזקה. ראינו שאם אנחנו מביאים את זה לידי ביטוי השמיים הם הגבול. זה אחד הניצחונות הגדולים של המעדון הזה, בחצי הראשון היינו יותר טובים ולא הצלחנו להבקיע ובחצי השני התפוצצנו על המגרש".

יניב עזרן הוסיף: " זה היה משחק של לחימה, הצגנו יכולת יוצאת מן הכלל במחצית השניה עם משחק הקרבה ובאמת הגיע לנו לנצח".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בפתח תקוה עדיין לא ויתרו על אירופה (איציק יצחקי, מערכת וואלה!)

לאחר המשחק נכנסו שחקני פתח תקוה לחדר ההלבשה, ישבו בכיסאות ושתקו. המאמן גיא לוזון נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אחרי משחק כזה אין לי מה להגיד, עכשיו כדאי מאוד שתתעודדו ותרימו את הראש. עכשיו נשארה רק הליגה". שחקנים בקבוצה אמרו שלאחר הגול השני שספגה הקבוצה שחקנים 'התפרקו' על המגרש, ולא ניתן היה לעצור את התבוסה.

הנהלת הקבוצה החליטה מיד לאחר המשחק שכבר מחר בשעות הבוקר כל השחקנים יקבלו את משכורותיהם, על מנת ליצור אווירה טובה במטרה לא לגרום למפולת, מכיוון שבקבוצה עדיין רוצים להגיע לגביע אופ"א. לוזון הדגיש בפני השחקנים שהקבוצה נמצאת רק שלוש נקודות מהמקום הרביעי, שעשוי להוביל לגביע אופ"א במידה והפועל תל אביב תזכה בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully