וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן חוזה ואוטאווה חזרו להוליך

1.5.2007 / 12:13

השארקס ניצחו את דטרויט 1:2 ועלו ל-1:2 בסדרה. הופעה גדולה של ריי אמרי סייעה לסנאטורס לגבור 0:2 על ניו ג'רזי, וגם שם 1:2

אוטאווה - ניו ג'רזי 0:2 (1:2 לאוטאווה בסדרה)

ריי אמרי, שוער הסנאטורס, היה המנצח הגדול של המשחק. למרות 32 עצירות של מרטין ברודור הגדול, אמרי היה דומיננטי עם 25 עצירות, שמר על רשת נקיה והיה הגורם העיקרי לכך שהסנאטורס חזרו ליתרון בסדרה. טום פרייסינג פרץ את הדרך חמש דקות מפתיחת השליש השלישי וג'ייסון ספזה הגדיל פחות מדקה לסיום, אל מול רשת ריקה.

"כיף לשחק מול אגדה כזו וכיף יותר לנצח אותה", אמר אמרי על ברודור. פרייסינג אמר על השער שלו: "מישהו היה חייב לנצח את המשחק הזה. אם היו לי עוד חמש הזדמנויות כאלה, אני חושב שלא הייתי כובש אפילו פעם אחת". משחק מספר 4 ייערך בלילה שבין רביעי לחמישי, ועכשיו הסנאטורס צריכים רק לשמור על הבית כדי לחזור למדולנדס ביתרון מבטיח.


סן חוזה - דטרויט 1:2 (1:2 לשארקס בסדרה)

כמו שזה נראה כרגע, זו הולכת להיות סדרה מהסרטים. ריאן קלואו כבש בשליש השני וג'ונת'ן צ'יצ'ו המלך הבקיע את שער הניצחון בפאוור פליי בשלישי, כשהם הופכים פיגור ממחבטו של ניקלאס לינדסטרום בשליש הראשון. צ'יצ'ו הבקיע את שערו הראשון בפלייאוף הזה, ופירגן לג'ו ת'ורנטון, שהכין דווקא את השער של קלואו.

"ג'ו תמיד מכתיב את הקצב ואת המשחק, אנחנו תמיד הולכים בעקבותיו. הוא מוסר נפלא, והוא הסיבה לכך שהכל השתנה בשליש השני". ייבגני נבוקוב תרם 29 עצירות למאמץ, כשמנגד עוצר דומיניק האשק 25 דיסקיות. מייק באבקוק, מאמן דטרויט, הודה: "ברגע שהם הבקיעו הם היו יותר טובים. אני חושב שהסדרה הזו הולכת להמשיך ולהיות מלחמה אחת גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully