וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם סהר ניצח את מקלארן

1.5.2007 / 12:02

השניים שיחקו אחד מול השני במשחק הוקרה לשחקן עבר של אוקספורד והישראלי כבש צמד. מנצ'סטר סיטי מתקרבת לידיים תאילנדיות

אלפים מאוהדי אוקספורד הגיעו אמש (שני) לקסאם סטדיום הביתי שלהם לחזות במשחק הוקרה לשחקן העבר של הקבוצה והאחראי על הקשר בין המועדון לקהילה כיום, פיטר רודס-בראון. במועדון קיוו ש-3,500 צופים יגיעו, אלא שמעל 5,000 הגיעו ליציעים. במדי אוקספורד שיחקו בין השאר שחקני עבר כג'ים מגילטון, ריי האוטון, מאט אליוט וגם אחד, סטיב מקלארן.

ומי התייצב מולם? קבוצת המילואים של צ'לסי. אז נכון שזה לא משחק רשמי, אבל הגרדיאן המכובד כתב הבוקר: "בן סהר הישראלי היה נמרץ, בדיוק כשם שהיה כששיחק נגד מקלארן במדי נבחרת ישראל" וגם האוקספורד מייל החמיא. הישראלי הצעיר כבש צמד שערים בדרך לניצחון 2:4 של קבוצתו בחגיגה שלא נערכה למען התוצאה במשחק, אבל מקלארן בוודאי התרשם. בקרוב הם ייפגשו שוב בוומבלי.

מנצ'סטר-בנגקוק

ראש ממשלת תאילנד לשעבר, טאקשין שינאווטרה, נמצא בעמדה המובילה לקניית מנצ'סטר סיטי, כך מדווחת הבוקר התקשורת האנגלית. טאקשין קיבל גישה לספרי החשבונות של המועדון ואנשיו עברו עליהם ויגישו לו את מסקנותיהם בימים הקרובים.

המיליארדר התאילנדי נכשל בנסיונו לרכוש את ליברפול לפני כ-3 שנים ובאנגליה מעריכים את גובה ההצעה שלו על מנצ'סטר סיטי בכ-100 מיליון ליש"ט. כרגע נראה שהנהלת המועדון מעדיפה את הצעתו של טאקשין על פני זו של קבוצת הרוכשים שבראשה עומד שחקן העבר של הקבוצה, ריי רנסון.

אואן כבר מפנטז על חזרה לנבחרת

מייקל אואן רק חזר למגרשים אחרי פציעה ארוכה והתקשורת האנגלית כבר מדברת על שיבה לנבחרת. החלוץ האנגלי, שנעדר מאז הפציעה שלו בפתיחת המשחק מול שבדיה בשלב הבתים במונדיאל האחרון, רשם 90 דקות במשחק ההפסד של ניוקאסל 1:0 לרדינג אתמול (שני) ומיד לאחר מכן נשאל על חזרה פוטנציאלית למדים הלאומיים.

"אין כל חדש - תצטרכו לשאול את סטיב מקלארן. אני מקווה שבשני המשחקים שנותרו לסיום העונה אני אהיה בריא ואשחק טוב ואחרי זה הדגברים יהיו תלויים במאמן הלאומי", אמר אואן, "אם אהיה בריא בשביל לשחק עבור ניוקאסל".

אואן עשה בכורה מחודשת בהרכב של המגפאייז ופתח בהרכב לראשונה מאז סוף 2005, אז שבר עצם ברגלו. לאחר מכן החלים, שב למגרשים לפני המונדיאל, בו כאמור נפצע שוב.

"אחרי שאתה חוזר מפציעה כזו אתה מרגיש כמו שחקן חדש. זה כמו לפתוח דף חדש ונקי. אני מרגיש שונה מאיך שהרגשתי לפני הפציעה. התחזקתי מאוד מאז ואני מרגיש שעכשיו אוכל לזכות בהרבה יותר כדורי גובה. אני מרגיש ממש טוב".

* "הסאן" האנגלי מדווח הבוקר שווסטהאם עלולה לחסר את קרלוס טבז בשני המשחקים האחרונים של העונה, שיכריעו את גורלה בליגה הבכירה. הפטישים עוד לא הגיעו להסכם עם חברת ההשקעות שמחזיקה בכרטיס השחקן של הארגנטינאי וזו עשויה למנוע ממנו מלשחק בשארית העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully