וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבן יעזוב את סטיאווה בסוף העונה

רומן רוזנבלט

1.5.2007 / 7:04

כך אמר נשיא הקבוצה, ג'יג'י בקאלי, בראיון לתקשרות הרומנית, שבעצמה לא חוסכת שבטה מהישראלי. גוטמן ממשיך לחזר אחרי גנון

לאחר שהבטיח עוד עונה לא.א.ל לימסול בליגה הראשונה בקפריסין, ממשיך אלי גוטמן בהכנות לעונה הבאה. כבר בימים אלו מתאמנים בשורות קבוצתו שני חלוצים נבחנים מאפריקה והוא מחפש עוד שחקני חיזוק גם בגזרה הישראלית.

לאחר בתקופה האחרונה עלו שמותיהם של לואיס מרין ודקל קינן כשחקנים בהם רוצה המאמן, כעת מתפרסם בקפריסין כי גוטמן פנה לשחקן אפריקאי שמשחק בליגה הבלגית ולמגן מכבי פתח תקוה קובי גנון.

המצב הכלכלי של לימאסול לא טוב, מה שעיכב בזמנו את החתמתו של גוטמן בקבוצה, אולם בשבועות האחרונים מקיימת הנהלת הקבוצה משא ומתן עם משקיעים פוטנציאליים שקרובים לקחת את הגב הכלכלי של הקבוצה. רכישה של הקבוצה תאפשר לחזק את לימאסול בצורה משמעותית ולגוטמן זה ייתן מרווח פעולה גדול יותר בשוק השחקנים הזרים והישראלים.

גוטמן עצמו צפוי להגיע לישראל בעוד כשבוע וחצי (הליגה בקפריסין מסתיימת בשבת הקרובה) לחופשת מולדת ובין היתר צפוי לבדוק עם שחקנים ישראלים את האפשרות להביאם לקבוצתו הנוכחית.

התקשורת הרומנית יורדת על סבן

סטיאווה בוקרשט הרומנית עוברת עונה לא טובה. הקבוצה איבדה כבר בשלב מוקדם את האפשרות להיאבק על האליפות וב-5 המחזורים שנותרו עד לסיום העונה תיאבק על מקום באירופה.

בינתיים מתחילים בקבוצה בהכנות לעונה הבאה ובדיבורים על השינויים בסגל השחקנים. אחד מכלי התקשורת הגדולים והחשובים ברומניה, "פרוספורט", פירסם הבוקר (שלישי) רשימה קצרה של שחקנים שאכזבו העונה וצפויים לעזוב בסיומה, כאשר קלמי סבן הישראלי נמצא בה. "פרוספורט" מכנה את סבן "אכזבה מוחלטת" והכתבה טוענת כי הוא הגיע לקבוצה על פי הרזומה שלו וצפייה בקלטות של משחקיו בנבחרת ישראל בלבד.

"סבן לא הצליח בליגה ועשה מעצמו צחוק במשחקי ליגת האלופות", המשיך וטען "פרספורט", שדאג להזכיר גם שהמאמן קוסמין אולאריו אפילו לא משתמש בו כשחקן סגל, למרות שמודבר בשחקן שמרוויח כ-120 אלף דולר בעונה. בסיום הכתבה נטען כי סבן שהיה ברשימת העברות של הקבוצה כבר בחלון ההעברות בינואר האחרון ויעזוב בוודאות את הקבוצה עם סיום העונה.

חיזוק נוסף לעתידו המעורער של סבן בסטיאווה הגיע מכיוונו של הבעלים הקפריזי של הקבוצה, ג'יג'י בקאלי, שהכריז בראיון לטלויזיה הרומנית אמש, כי השוער הברזילאי אנדריי וסבן הישראלי יעזבו בסיום העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • קלמי סבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully