וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע האמת

30.4.2007 / 18:53

ליברפול חייבת לכבוש אם היא רוצה להגיע לגמר האלופות, כשתארח את צ'לסי בפיגור 1:0 בגומלין חצי הגמר. מוריניו: "אנחנו באים להבקיע"

היכונו היכונו. ליגת האלופות מגיעה לשיא. ליברפול תארח היום את צ'לסי באנפילד (21:45, שידור ישיר בערוץ 5) בגומלין בשלב חצי הגמר. כשהיא סוחבת פיגור בן שער (0:1 לכחולים בראשון). האדומים של בניטז, הידועים במשחק ההגנתי והטקטי שלהם, יודעים כי הם חייבים לכבוש לפחות שער אחד. ללא כיבוש הם מחוץ למפעל.

הקבוצה של מוריניו מקווה להעפיל לגמר ליגת האלופות, שיתקיים ב-23 במאי באתונה, לראשונה מאז הגיע הפורטוגלי ללונדון. ניצחון כזה גם ישלים את הנקמה מול ליברפול, לאחר שלפני שנתיים הלונדונים הודחו על ידה באותו מעמד ובאותו מקום. המנצחת במפגש הכל-אנגלי תפגוש במעמד הגמר את המנצחת במשחק שייערך ברביעי ושיפגיש את מילאן ומנצ'סטר יונייטד.

בניטז: "הקהל יהווה בעיה בשבילם"

ליברפול כמרקחה. מאז המשחק הראשון שנערך בסטמפורד ברידג', אוהדי הקבוצה לא עוסקים בשום דבר אחר מלבד המשחק. לאדומים היה בדרך משחק ליגה נגד פורטסמות' בו הם הפסידו, אבל זה לא מה שמעניין אותם. ממש לא. את המקום במוקדמות ליגת האלופות הם כבר הבטיחו וכעת שחזור ההגעה לגמר האלופות מלפני שנתיים חשוב יותר מהכול.

האדומים חייבם לכבוש. הפעם הם לא יכולים להסתגר. הם חייבים לפחות גול אחד. רפא בניטז, מנג'ר הקבוצה, מאמין כי לקהל באנפילד המרגש יש השפעה גדולה על המשחק והוא מתכנן, הרבה בעזרת האוהדים, להדיח שוב את צ'לסי. "האווירה תהיה מאוד חשובה במפגש הזה. אנפילד מלא יהיה בעיה בשבילם, הם יכולים להגיד שלא, אבל הם יודעים שכן". הקשר צ'אבי אלונסו: "אני לא יודע באיזה כושר צ'לסי נמצאת, אבל אני יודע שאנחנו בכושר נהדר. הם הפייבוריטים. במשחק הראשון עשינו טעויות, שעבדנו עליהם ולא נעשה אותם שוב".

הרכב משוער: פפה ריינה; סטיב פינאן, ג'יימי קראגר, דניאל אגר, אלבארו ארבלואה; סטיבן ג'רארד, חאבייר מסצ'ראנו, צ'אבי אלונסו, ג'ון ארנה ריסה; פטר קראוץ', דירק קויט.

שבצ'נקו, באלאק וקרבאליו ייעדרו, אסיין חוזר

הקבוצה של מוריניו עדיין חולמת על ארבעה תארים. בגביע הליגה היא זכתה. האליפות אמנם התרחקה ממנה בסוף השבוע כשסיימה בתיקו 2:2 עם בולטון, בעוד יונייטד ניצחה והפער בצמרת גדל לחמש, אבל הסיכוי עדיין קיים. בגמר הגביע האנגלי הכול פתוח כשהכחולים ייפגשו שם את השדים האדומים. אבל עיקר המאמץ של המיליונרים מתרכז כעת במפעל היבשתי.

צ'לסי תחסר את מיכאל באלאק ואת אנדריי שבצ'נקו בחוד, כשסלומון קאלו יחליף את האוקראיני. לעומת זאת, כשיש למנג'ר הפורטוגלי חלוץ כמו דידייה דרוגבה אין לו ממה לדאוג, בטח כאשר את רוב יהבה תטיל צ'לסי על ההגנה. עם זאת, מוריניו לא חושש לבוא למקדש האדום והצהיר: "נבוא לתקוף. אנו יודעים שאם לא נספוג אנחנו בגמר, אך אם נבקיע יהיה לנו יתרון גדול. אי אפשר להגן באופן מושלם משך 90 דקות. הדרך הכי טובה לשחק זה להפחיד את היריבה. אין מוטיבציה גדולה יותר מאשר הרצון להעפיל לגמר ליגת האלופות".

מי שיחזור להרכב המיליונרים הוא מיקאל אסיין, שלא שיחק במשחק הקודם, בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. הגנאי הבינלאומי, שהעלה את צ'לסי לחצי הגמר עם שער ניצחון מול ולנסיה, יחליף במרכז ההגנה את הבלם הפורטוגלי ריקרדו קרבאליו שייעדר והוא יצטרך לשמור על החלוץ הגמלוני של ליברפול, פטר קראוץ'. "הוא השחקן הכי גבוה שהתמודדתי מולו ומאוד קשה להתעמת איתו, אך התכוננתי. הוא יכול לנצח אותי בכדורי הגובה, אבל אני אשלוט בקרקע. האווירה בחדר ההלבשה שלנו מצוינת והביטחון גבוה. אנחנו באים לנצח. בסופו של דבר נגיע לגמר", אמר אסיין.

הרכב משוער: פטר צ'ך; פאולו פריירה, מיקאל אסיין, ג'ון טרי, אשלי קול; ג'ון אובי מיקל, קלוד מקאללה, פרנק למפארד, ג'ו קול; דידייה דרוגבה, סלומון קאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully