וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום שני לירדן גזית בסיום סבב המכללות בארה"ב

30.4.2007 / 17:34

רוכב אופני הכביש היה בדרך לתואר, אך תקר מפתיע הוריד אותו מקום אחד מטה: "יש אכזבה מסוימת, אבל בסך הכל אני מרוצה מהתוצאות שלי"

רוכב אופני הכביש ירדן גזית (21, מקבוצת TACC), חבר נבחרת ישראל ברכיבה הלומד ומתאמן בקולג' "דורנגו" בקולורדו, סיים במקום השני במחוז הרוקי הקשה ביותר, את ליגת המכללות בשנתו הראשונה בקול'ג.

לאחר שהוביל בדירוג שני מירוצים לפני תום הסבב, איבד גזית את המקום הראשון בגלל תקר בתחרות הכביש. בתחרות האחרונה הוא סיים עשירי, וירד, כאמור, למקום השני.

מרוץ הכביש נערך בשבת על מסלול של 110 ק"מ, עם 1600 מטר טיפוס, תחת חום כבד. בהקפה האחרונה מתוך ארבעמצא עצמו גזית בעמדה מצויינת לקראת העלייה האחרונה, אלא שק"מ לפני העלייה הגיע אותו תקר. קיל ריינן מאוניברסיטת קולורדו, שהיה שני בדרוג טרם המירוץ, ניצח את הספרינט של שבעת הרוכבים ששרדו את העלייה, וסיים לראש הדירוג.

קבוצתו של גזית פורט לואיס ניצחה את הדירוג הקבוצתי המחוזי בפער ניכר.

"מקום שני בסבב בשנה הראשונה בקולג' זה לא רע, במיוחד כשהמקום הראשון רוכב בנבחרת ארה"ב עד גיל 23", אמר גזית בשיחת טלפון מארה"ב. "יש אכזבה כי הובלתי בשבועות האחרונים, אבל בסך הכל אני מרוצה מהתוצאות שלי עד כה".

כעת מסתכל גזית קדימה לקראת הטור של הגילה, שיתחיל ביום רביעי בניו מקסיקו, ואליפות ארה"ב למכללות שתתקיים ב-11-13 במאי בקנזס. "לפי הדירוג המחוזי ושיחות עם המאמנים והרוכבים בקבוצה נראה שיש לנו סיכוי מצויין לזכות באליפות, אחרי שבשנה שעברה הקבוצה סיימה במקום השני." סיכם גזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully