וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג-מכבי חיפה: גבשושית בדרך לחצי הגמר?

רומן רוזנבלט

30.4.2007 / 18:51

הדאגה העיקרית אצל הירוקים לקראת רבע גמר הגביע היא המגרש הרעוע במכתש. שחקן ר"ג: "על הנייר הם צריכים לנצח גם על חוף הים"

מכבי חיפה ערכה אתמול (שני) את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל ר"ג ברבע גמר גביע המדינה היום במכתש (16:15). גם הפעם התקיים האימון במגרש שתנאיו דומים לזה של המכתש, ומאמן הקבוצה אף הזהיר את שחקניו ממה שמצפה להם מבחינת בכל הקשור לגבשושיות, וביקש לשחק בכדורים ארוכים.

מהמשחק ייעדרו לירוקים אייל משמור וגוסטבו בוקולי, כשליאור רפאלוב ואלן למסודי מועמדים לתפוס את מקומו של האחרון. אלון חרזי ישחק כמגן ימני ורפאל אולארה ימשיך בתפקיד הבלם. אדורם קייסי, שנח בשבת, צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דקל קינן , רפאל אולארה, אדורם קייסי (חיים מגרלשוילי); חאבייר דירסאו, עבאס סואן, שלומי ארבייטמן, ליאור רפאלוב (אלן מסודי); יניב קטן, רוברטו קולאוטי

"אם לא הייתי מתרגש הייתי פורש"

בהפועל רמת גן מתכוונים לנצל את היתרון העיקרי ממנו כל כך חוששים בחיפה - המגרש הביתי, המכונה המכתש. רק שחקני הקבוצה יודעים היכן נמצאת כל מהמורה ומהמורה במגרש, והם מקווים שהדבר יקשה וילחיץ את היריבה המפוארת.

שחקן הפועל רמת גן קובי חסן נשאר ריאלי לאור יחסי הכוחות. "יש התרגשות לקראת המשחק, כי אם לא הייתי מתרגש הייתי פורש, אמר. "הסיכוי העיקרי שלנו להפתיע הוא הביתיות, למרות שעל הנייר הם צריכים לנצח אותנו גם על חוף הים. אם נצליח לעבור אותם, אז לא משנה לי מי יהיה מולנו בחצי גמר, כי בכל מקרה זה יהיה עבורנו מעין משחק בית, בגלל שזה באיצטדיון רמת גן".

הרכב משוער: שי הס; אלי לוי, תומר אזולאי, אסי ברזילאי, רמי גלאם; תמיר בן עמי, שרון ברנשטיין, עמית אבורמן, קובי חסן , קרלוס צ'קאנה,; אלירן אסאו.

עדכון ראשון: 30.4 22:54
עדכון אחרון: 1.5 7:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully