וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אי אפשר לנצח אותנו פה היום"

30.4.2007 / 21:18

ישראל חילו והוד השרון ניצחו 1:3 את מכבי ת"א במשחק החמישי בגמר-עף, זכו באליפות והשלימו דאבל. בר-נצר: "אני אוהב את השחקנים שלי"

עמי שומן

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מכבי מוסינזון הוד השרון היא אלופת המדינה בכדורעף לעונת 2006/07. הקבוצה של ישראל חילו ניצחה (1:3 במערכות)במשחק החמישי והמכריע בסדרת הגמר הנהדרת והניפה את צלחת האליפות והשלימה בכך דאבל היסטורי.

המעופפים מהשרון היו הכי טובים לכל אורכה של העונה והפסידו רק שלוש פעמים, שלושתם לצהובים ופעמיים בבית. אבל במאניטיים, בסדרת הגמר, הם הגיעו מפוקסים ושמרו על הביתיות. יותר מזה הם לא היו צריכים לעשות.

מכבי תל-אביב חזרה למעמד הגמר, אחרי שבשנה שעברה הפסידה את התואר לקרית אתא. הזרים הברזילאים, בתוספת הכוח הישראלי הצעיר שבנה בר נצר, הביאו תקווה רבה שהם יכולים לעשות זאת ולזכות באליפות אחרי עשור. אבל מה שנראה כמעלה התגלה גם כחיסרון. המחסור בניסיון של חלק מהשחקנים, לעומת הוותק של שחקני הוד השרון היה אחד הדברים שהכריעו את הסדרה.

ישראל חילו הבטיח כי בבית, אחרי ההפסד במשחק הרביעי בהדר יוסף, החניכים שלו יראו אחרת וכך היה. הוד השרון פתחה טוב ועלתה ליתרון 0:1. הצהובים חזרו בצורה טובה למשחק, הישוו את מניין המערכות ונראו בעניניים. הם הובילו בשלישית, אך אז הגיעה התפרקות. המקומיים, בעזרת הקהל שלא הפסיק לעודד, ניצחו את שתי הבאות, כיאה לנהוג בסדרה (כל המשחקים הסתיימו ב-1:3).

מלבד הוד השרון, מי שהרוויח בגדול מהסדרה זה ענף הכדורעף. המלחמה בין שתי האגודות וקהלי האוהדים יצרה הדים רבים ואנשים רבים החלו להביע עניין בענף. קברניטי האיגוד חייבים להמשיך למנף את הענף ולהרימו לגבהים חדשים. מילה טובה גם לאוהדי מכבי תל-אביב, שנתנו גב מרשים במשך כל הסדרה לשחקנים שלהם.

מהלך המשחק

הוד השרון פתחה עם שישייה שכללה את: ולדיסלאב סטויאנוב, אלכס לאוריאן, ג'קי גפט, אסף אלקובי, אסף מעיין, סרגיי זיבולז'ני. עוד שותפו: יוחאי דדון, עידו אלמוג. הצהובים עלו עם: מרלון זה זופה, אלכס דמאיו, עומר רובינשטיין, שון פייגה, אריאל הילמן, עומרי שוורץ. עוד שותפו: עומרי דננברג ודימה.

המשחק נפתח צמוד, אבל הוד השרון הצליחה, בעזרת מספר חסימות, לייצר בריחה ל-9:12, אז לקח בר נצר פסק זמן. מכבי הצליחה לצמצם ל-19:18. הצהובים הישוו ל-23:23, אבל המארחים ניצחו לבסוף את המערכה הראשונה 23:25.

המערכה השנייה המשיכה במומנטום של המקומיים, שהובילו 3:5, אלא שאז מספר טעויות, בנוסף לחסימה תל-אביבית טובה, העלו אותם ל-9:11. הצהובים המשיכו להוליך, 14:17 וחילו לקח פסק זמן. זה לא עזר ומכבי השוותה ל-1:1 במערכות, אחרי 18:25.

הצוהבים פתחו טוב את המערכה השלישית והובילו. הוד השרון לא ויתרה כל כך מהר, הפכה את התוצאה ועלתה ל-17:22. הצהובים השיגו שלוש נקודות רצופות, אבל הוד השרון ניצחה 21:25.

הצהובים לא הצליחו לחזור למשחק והוד השרון הובילה בבטחה 14:19 במערכה הרביעית. מכבי צמצמה ל-20:17, אבל זה היה מעט מדי, מאוחר מדי. הוד השרון ניצחה 20:25, השלימה 1:3 במערכות, 2:3 בסדרה ואליפות היסטורית.

חילו: "במשחקים החשובים ניצחנו"

ישראל חילו לא ידע נפשו מרוב אושר בסיום: "אי אפשר לנצח אותנו פה היום. אני מוריד את הכובע בפני בר נצר ומכבי ת"א. יש לי הרבה השגות על איך דברים התנהלו. זה לא קשור אליהם. הם נתנו לב ונשמה ענקיים. אנחנו לא עולים עליהם בהרבה, אלא בנקודות. שלוש פעמים הם ניצחו אותנו, אבל זה היה זניח. במשחקים החשובים, גמר גביע ובפלייאוף, ניצחנו. אנחנו יותר חזקים מנטאלית. יתרון הביתיות עזר לנו מאוד. שהצעירים של מכבי ירימו את הראש. הם טובים מאוד ועוד יזכו בתארים. אני גאה ומאושר על הקהל שלנו".

מן הצד המפסיד והמאוכזב אמר זהר בר נצר: "ברכות על האליפות. את המערכה השנייה התחלנו טוב. היינו צריכים לברוח אחרי זה. לא הצלחנו וחבל. אני לא מאמין בביתיות במצבים כאלה, אפילו שהיא שיחקה תפקיד בסדרה. אם היינו יותר מרוכזים זה היה יכול להיות אחרת. אני אוהב את השחקנים שלי. הם נתנו עונה גדולה וממשיכים קדימה. הם יקחו עוד הרבה אליפויות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully