וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריינג'רס חזרו לסדרה, אנהיים השיבה את הביתיות

30.4.2007 / 17:42

מיקאל רוז'יבאל הבקיע בהארכה לניו יורק, שניצחה 1:2 וצימקה בסדרה מול בפאלו. הדאקס ניצחו בונקובר 2:3 ומובילים 1:2 בסדרה

ניו יורק ריינג'רס - בפאלו סייברס 1:2 (שתי הארכות, 1:2 לסייברס בסדרה)

הנריק לונדקוויסט רשם 38 עצירות, שש פחות מריאן מילר מבפאלו, השאיר את הריינג'רס במשחק עד שמיקאל רוז'יבאל הגיע 17 דקות בתוך ההארכה השניה ונעץ את הדיסקית בשער של מילר. יארומיר יאגר העלה את הריינג'רס ליתרון 33 שניות מפתיחת השליש השני, דניאל ברייר השווה בשלישי.

"כולם היו עייפים ואני התרכזתי בדיסקית, בלהכניס אותה לרשת", אמר רוז'יבאל". בריאן קמפבל, חברו לקבוצה, הוסיף: "להם היה את הביטחון אבל אנחנו אלה שיכולים להשוות במשחק הבא. אנחנו יודעים שזה לא יהיה קל".


ונקובר - אנהיים 3:2 (1:2 לאנהיים בסדרה)

דסטין פנר ופרנסואה בושמין העלו את הדאקס פעמיים ליתרון, מרקוס נסלונד ודניאל סדין איזנו פעמיים ואז, שמונה דקות בשליש השלישי, כבש קורי פרי בפאוור פליי וניצח את המשחק לברווזים, שעלו ליתרון 1:2 בסדרה והשיבו לעצמם את יתרון הביתיות. אנהיים ניצחה בשער פאוור פליי, למרות שהיא מצטיינת דווקא בצד השני של המהלך - בהריגת עונשים של חסר שחקן.

"היו לנו יותר מדי עבירות שביצענו ועצרנו", אמר פרי, "תודה לאל שהצלחנו לקחת יתרון על אחת משל עצמנו. פרי החמיא לשוער ונקובר, רוברטו לואונגו, אבל הוסיף: "אפילו הוא לא יכול היה לקחת את הפאק הזה". לואונגו רשם 21 עצירות ויצטרך להיות במיטבו במשחק הרביעי בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully