וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל הפסידה במשחק החזרה של אואן

30.4.2007 / 15:48

המגאפייז התרגשו משובו של החלוץ, אחרי 10 חודשים, אך נוצחו 1:0 לרדינג. סאמי לי, עוזרו של אלרדייס, שהתפטר מבולטון, יחליף אותו כמנג'ר

מייקל אואן, חלוץ ניוקאסל, שב למגרשים לאחר עשרה חודשים בהם היו מושבת אחרי שנפצע במונדיאל באנגליה. אואן וגם הקהל במדייסקי התרגשו מהחזרה, אבל זה לא עזר למגאפייז במשחק מהמחזור ה-36 בפרמיירליג כשנוצחו על ידי רדינג 1:0. קיטסון כבש את שער הניצחון בדקה ה-51. רדינג, הפתעת העונה באנגליה, מדורגת שביעית וקרובה להבטיח השתתפות בגביע אופ"א בעונה הבאה.


סאמי לי (48) מונה בצהריים (שני) למנג'ר החדש של בולטון, במקום סם אלרדייס שהתפטר. לי, שהיה עוזרו בשנתיים האחרונות של אלרדייס, ינהל את משחקי הליגה שנותרו לוונדררס עד תום העונה, שבסופה עשוי הבעלים פיל גארטסייד להביא שם מוכר יותר לעמדת המאמן.

"אני מאוד מאוד מתרגש מההזדמנות, אבל גם עצוב שאלרדייס עזב", אמר לי. "אתה לעולם לא יכול להיות מופתע בכדורגל, לקח לי בדיוק שתי שניות להחליט כששאלו אותי אם אני רוצה את התפקיד. היה לי את המזל לעבוד עם כמה אנשי כדורגל מצויינים, וסם אולי היה הטוב מכולם", התרגש המאמן החדש. "המטרה העיקרית שלנו היא לשמור על השחקנים ולוודא שנשיג מקום באירופה, אחרי כל העבודה הקשה שעשינו במשך העונה".

גארטסייד אמר שהוא "לא יהיה מרוצה" אם אלרדייס, שעזב אחרי 7 וחצי שנים בראש המערכת של הוונדררס, יצוץ במהרה כמנג'ר מנצ'סטר סיטי. "הוא אמר לי שאין לו ג'וב במקום אחר", התעקש גארטסייד. הבוס גם הכחיש שמועות שאלרדייס עזב בשל חוסר תקציב באמרו "הבאנו בקיץ שחקנים כמו ניקולאס אנלקה ועבדולאייה מייטה, אז בואו נסגור את העניין הזה - כספים היו".

אלרדייס עצמו אמר על עיתוי העזיבה: "רציתי שזה יהיה בסוף העונה, אבל לצערי דברים מסויימים לא נשארים פרטיים. הגיע הזמן שסם אלרדייס ייקח הפסקה, הגעתי להחלטה מאוד חשובה וברגע שהחלטתי, אני דבק בה".

מוריניו נגד פרגי, סיבוב 167

יש לנו תחושה שבבית משפחת פרגוסון לא מונחת תמונה של מוריניו מעל האח בסלון, ולהיפך. הנשורת האחרונה בהתקוטטות המתמדת בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי מגיעה ממנג'ר הכחולים, שאומר שהוא מבין ש"פרגי הרגיש שהוא צריך להגן על הילד".

הילד הוא כריסטיאנו רונאלדו, וסר אלכס זעם לאחר שז'וז'ה אמר עליו "הילד הצהיר כל מיני דברים, ולא הראה בגרות או כבוד. אולי זה בגלל בעיות בחינוך או ילדות קשה". מצד שני, הבוס של צ'לסי טוען שהוא עדיין מכבד את פרגוסון, למרות שזה האשים אותו בהתנשאות. "אין לי בעיות איתו ולא עם הילד, אני מחבב את סר אלכס ואם האמירות שלו נגדי לא קשורות לאינטגריטי או מוסר, אין בעיה".

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully