וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המזל שלנו הוא שהיריבות חלשות"

אסף שקד

30.4.2007 / 14:08

בבית"ר ירושלים לא נרגעו מהיכולת הדלה בתיקו 1:1 מול הכח. שחקן בכיר בקבוצה: "צריך לומר את האמת - שיחקנו כדורגל רע מאוד"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

יום לאחר התיקו המאכזב מול הכח ר"ג, בבית"ר ירושלים קיבלו את התוצאה בצורה קשה יחסית לקבוצה שמוליכה את הטבלה ב-8 נקודות ארבעה מחזורים לסיום העונה. אווירה לא נעימה שררה אתמול סביב המועדון, יוסי מזרחי שוב נראה עצבני ואולי לראשונה העונה, השחקנים עצמם הודו שהיכולת שהם הציגו לא הזכירה כלל כדורגל. "זה נכון שאנחנו בדרך לאליפות, אבל איך ששיחקנו מול הכח זה פשוט בושה וחרפה", אמר היום אחד השחקנים. "לפעמים צריך לומר את האמת - שיחקנו כדורגל רע מאוד ודווקא כשאנחנו קרובים לאליפות אנחנו צריכים להציג את הכדורגל הכי יפה ושמח ולא יכולת כזאת שיכולה לתת טעם מר".

בבית"ר ירושלים מודעים לעובדה שהאליפות נמצאת כבר בכיס, אבל התוצאות הלא מחמיאות מול מכבי הרצליה והכח ר"ג מעיבות מעט על השמחה, "אנחנו לא משחקים כדורגל ולא נראים כמו אלופים", אומר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "לא הייתה אתמול אווירה טובה בחדר ההלבשה וזה דבר טבעי - הצגנו את אחד המשחקים הגרועים שלנו העונה. המזל שלנו שהיריבות שלנו חלשות ולמרות משחק כזה גרוע ברחנו בעוד נקודה למכבי ת"א".

לחגוג הרי מוכרחים

מיכאל זנדברג שספג אמש את הצהוב החמישי שלו העונה, יחמיץ את המשחק מול הפועל ת"א בעוד כשבועיים - שעשוי להיות משחק האליפות של בית"ר. קשר הנבחרת לא אהב את היכולת שלו ושל חבריו ונראה עצבני מאוד בתום המשחק.

במקביל החלה הנהלת בית"ר ירושלים להכין את חגיגות האליפות של הקבוצה. בסוף השבוע האחרון התקבלה החלטה סופית שהחגיגות הרשמיות יתקיימו בגן סאקר ולא בכיכר ספרא. מועד עדיין לא נסגר, אך רשימות האומנים שתגיע לחגוג ארוכה מאוד ובין היתר אמור השוער אבי איבגי לשיר את שיר האליפות אל מול עשרות האלפים. הזמר יעקב עובדיה המכונה "קוקו מאילת", נמצא גם הוא בשלבים האחרונים של הקלטת שיר אליפות, שאמור להפוך ללהיט ביציעים. בין היתר מוזכרים בשיר כל שחקני הסגל, כולל הבעלים ארקדי גאידמק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully