וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדר ברמן פיספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון

29.4.2007 / 20:01

הפסידה 3:2 לארמיניה בילפלד שנאבקת נגד הירידה והשאירה את שאלקה במקום הראשון. קוטבוס ניצחה את לברקוזן 1:2

על זה נאמר "איזה פראיירים". כנראה שאנשי ורדר ברמן כל כך שמחו מהפסדה של המוליכה שאלקה לבוכום ביום שישי, עד כדי כך שאיבדו את הריכוז הערב מול ארמיניה בילפלד, שניצחה אותם 2:3. לזכותם יאמר שבילפלד נאבקת נגד הירידה לליגה השניה, אבל בכל זאת, קבוצה שרוצה לזכות השנה באליפות הבונדסליגה, צריכה גם לנצח בדרך במקומות כאלה.

הייקו ווסטרמן העלה את בילפלד ליתרון ראשון בדקה ה-30, אלא שמירוסלב קלוזה הישווה בדקה ה-59. תוצאת תיקו הייתה מעלה את ברמן לפחות למקום השני על חשבונה של שטוטגארט, אבל השיוויון החזיק מעמד שתי דקות בלבד עד שיונאס קמפר קבע 1:2 למארחים. הוגו אלמיידה הישווה שוב בדקה ה-74, אבל בילפלד המשיכה להילחם על חייה וכריסטיאן אייגלר כבש לזכותה את שער הניצחון, 11 דקות לסיום.

בעקבות ההפסד, ברמן נותרה במקום השלישי עם 60 נקודות, 2 פחות מלשאלקה ואחת פחות משטוטגארט. בילפלד עלתה למקום ה-13 והתרחקה עד כדי שלוש נקודות מהקו האדום.

במשחק נוסף שסגר את המחזור ה-31 בבונדסליגה ניצחה אנרג'י קוטבוס בביתה את באייר לברקוזן השישית 1:2. סרג'יו ראדו העלה את קוטבוס ליתרון בדקה השביעית, סטפן קיסלינג הישווה דקה לסיום המחצית הראשונה, אבל דניאל גונקל כבש את שער הניצחון לקוטבוס, 5 דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully