וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול בצל האסון

30.4.2007 / 17:59

הקרדינלס והקאבס לא שיחקו בגלל מותו של המגיש ג'וש הנקוק. הרד סוקס ניצחו את הסדרה עם היאנקיז, מיין ממשיך להדהים במטס

בעקבות הטרגדיה עם מותו של המגיש המחליף של הקרדינלס, ג'וש הנקוק, שנהרג בתאונת דרכים בנסיעה על הכביש המהיר בתוך העיר, נדחה המשחק המתוכנן עם הקאבס למועד בלתי ידוע.

הנקוק חתם בסט. לואיס בפברואר 2006, לאחר שבילה שלוש שנים בפילדלפיה ובסינסינטי. הוא החל את הקריירה בבוסטון רד סוקס ב-2002, ומשם עבר לפיליז. בפלייאוף האחרון הוא היה פעיל בעיקר ב-NLDS מול הניו יורק מטס.

זוהי הפעם השניה בתוך חמש שנים שמשחק בין הקרדינלס לשיקגו קאבס נדחה בגלל מוות של שחקן סט. לואיס. ב-2002 נמצא המגיש דאריל קייל ללא רוח חיים בחדרו במלון, והודעה על מותו קיבלו צופי המגרש ב"ריגלי פילד".

AL: בוסטון ממשיכה להכניס את טורה לצרות

ניו יורק יאנקיז - בוסטון 7:4

ג'וליאן טבארז הצליח לשרוד עם נזק סביר חמישה אינינגים ורשם ניצחון על צ'ין מינג וונג, בהפסד השני שלו בשתי הופעות העונה. דאג מינטקביץ' חבט להומר בן שלוש ריצות בניו יורק, אבל הרד סוקס הפכו את הפיגור והומר בן שתי ריצות של מני רמירז סידר להם ניצחון. ג'ונת'ן פפלבון עם השמירה, הפסד שמיני לפסים בתשעה משחקים, למרות הומר של דרק ג'יטר.


קליבלנד - בולטימור 1:6

פאוסטו קרמונה הגיש 8.1 אינינגים, ובניגוד למשחק הקודם לא הייתה שום בעיה עם רישום הריצות. קייסי בלייק עם הומר לקליבלנד מידי ג'ארט רייט, הומר גם לאוברי האף בבולטימור.


דטרויט - מינסוטה 3:4

ברנדון אינג' חבט להומר מנצח, והטייגרס הצליחו לעבור את אימת יוהאן סנטנה, שהסתפק בשישה אינינגים ושש קצירות. הומרים גם למגליו אורדונייז ולמרקוס תיימס, כשטוד ג'ונס רושם את הניצחון. טוריי האנטר עם הומר למינסוטה.


שיקגו וייט סוקס - לוס אנג'לס איינג'לס 5:2

7.2 אינינגים עם שלושה טיגונים לקלווים אסקובר, שהיה מצוין באיינג'לס. פרנקי רודריגז עם שמירה שמינית העונה, מארק בהרלי בצד המפסיד. דארין ארסטד האקס-איינג'ל חבט להומר בוייט סוקס, שני הומרים רצופים למייסר איסטוריס ולולדימיר גררו באיינג'לס.


טורונטו - טקסס 3:7

ברנדון מקארתי, שהגיע משיקגו בתחילת העונה, מתברר כבאסט מוחלט. מקארתי צלח שלושה אינינגים בלבד וטומו אוקה, עם שבעה אינינגים טובים, שייט לניצחון. אלכס ריוס חבט להומר בטורונטו, איאן קינסלר הבלתי נלאה עשה זאת בריינג'רס.


אוקלנד - טמפה ביי 5:3

סקוט קאזמיר פתח עם שני הומרים שנתן סקוט קאזמיר לאריק שאבז ומארק אליס באינינג הראשון רמזו על המשך לא טוב, אבל קאזמיר נרגע והגיש שבעה אינינגים לניצחון. הוא עשה זאת בסיוע הומר ושלושה ריביז של בי ג'יי אפטון. דאלאס בריידן עם ההפסד.


סיאטל - קנזס סיטי 1:5

צ'י סונג בייק פלירטט עם נו היטר לתוך האינינג השישי, אבל מהצד השני היה בריאן בניסטר עיקש. כל זאת עד לאינינג השביעי, כשבמצב 1:1 שבר ווילי בלומקוויסט את השוויון, המארינרס רשמו עוד שתי ריצות וניצחו במשחק. בייק סיים עם 6.1 אינינגים ושישה אוורורים.

טולוביצקי מכניס את אטלנטה לגולאג

וושינגטון - ניו יורק מטס 1:0

התקפת המטס לא נמצאת בתקופה טובה, אבל עם ההגשה של ג'ון מיין כל שהיה צריך הוא הומר של קרלוס בלטראן באינינג השישי כדי לעשות את ההבדל. מיין הגיש שבעה אינינגים וחישמל שמונה חובטים בהופעת מופת. שמירה רביעית העונה לבילי וגנר, הפסד לג'ייסון ברגמן למרות שבעה ושישה יוצאים מהכלל.


יוסטון - מילווקי 3:1

קלאודיו ורגאס לא כל כך נצץ, אבל הגיש חמישה אינינגים וטיגן חמישה חובטים כדי לזכות בניצחון, עליו שמר פרנסיסקו קורדרו, עם העשירית שלו העונה. וודי וויליאמס חסר המזל נחל עוד הפסד, הומרים לג'ף ג'נקינס ממילווקי ולמייק לאמב מיוסטון.


פיטסבורג - סינסינטי 9:5

הכל הלך חלק לפול מאהולם, עד לאינינג הרביעי, שבו המגיש של פיטסבורג התפרק, הרשה חמש ריצות והרדס הפכו פיגור 4:1 ליתרון 4:6 ומשם המשיכו לניצחון. אלכס גונזאלס ואדם דאן עם הומרים לסינסי, ריאן דואומיט עם אחד לפיטסבורג. ארון הראנג לא שיכנע כשנתן חמש ריצות, אבל היה כוחני עם שמונה אינינגים ותשע קטילות.


פילדלפיה - פלורידה 1:6

ג'יימי מוייר הוא חתיכת כריש ותיק. המגיש בן ה-42 סגר 7.1 אינינגים וחישמל חמישה, כשהוא לוקח איתו נו היטר לאינינג השביעי. ווס אוברמולר עם ההפסד, ג'ימי רולינס עם שתי חבטות ושני ריביז לפילדלפיה.


קולורדו - אטלנטה 7:9 (11 אינינגים)

בוב הבכלל לא שולת!!!111 וויקמן הרשה שתי ריצות שאיזנו לקולורדו באינינג התשיעי, אחר כך הגיע מאט הולידיי וחבט במצב של 7:7 הומר מנצח בן שתי ריצות, אבל הסיפור של המשחק שייך למי שהפך בן לילה להיות יקיר המדור - הצאר הרוסי הרשע טרוי טולוביצקי, שליח המהפכה שרשם טריפל פליי בלי עזרה של אף אחד. עם שניים על הבסיסים קלט טולוביצקי כדור שירה צ'יפר ג'ונס, דרך על השקית כדי לפסול את קלי ג'ונסון ונגע באדגר רנטרייה לאאוט השלישי. השחקן האחרון שעשה טריפל פליי לבדו היה של אטלנטה - רפאל פורקאל ב-2003. הקומיסר בשטח. הומרים גם לבראדלי הופ בקולורדו ולסקוט ת'ורמן באטלנטה.


אריזונה - סן פרנסיסקו 4:5

ברנדון ליון רשם שמירה ראשונה העונה, ואחרי רצף של שמונה נצחונות חטפו הג'איינטס סוויפ מהדיאמונדבקס, להם היה זה ניצחון חמישי ברציפות. שתי חבטות ושלושה ריביז לאורלנדו הדסון, שישה וחמישה לרנדי ג'ונסון, אבל ברנדון מדרס היה זה שרשם את הניצחון. הומר לריי דורהאם מסן פרנסיסקו. שבעה אינינגים והפסד למאט מוריס.


סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 5:4

אוי, זה היה ארוך. כמה ארוך? 17 אינינגים, עד שבריידי קלארק חבט לדאבל עם שני אאוטים כדי להעניק לדודג'רס ניצחון. ג'ף קנט ולואיס גונזאלס עם הומרים לדודג'רס, צ'אד בילינגסלי יצא הפיצ'ר המנצח עם שני אינינגים וארבע קטילות, ג'סטין המפסון היה המפסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully