וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדי מוס לפטריוטס, דארל ג'קסון לניינרס

29.4.2007 / 19:20

שני טריידים משמעותיים ביותר ביום השני של הדראפט: התופס של אוקלנד הולך לניו אינגלנד תמורת בחירה רביעית, ג'קסון עוזב את סיאטל

המרוץ אחר רנדי מוס הסתיים. התופס המצויין אך בעייתי של אוקלנד עוזב את עיר המפרץ המערבי ונודד אל החוף המזרחי. אחרי שנאבקו עם גרין ביי פאקרס על שירותיו של התופס, הצליחו ניו אינגלנד פטריוטס לשים עליו יד. מוס הועבר מאוקלנד עבור בחירת סיבוב רביעי בדראפט.

עם טום בריידי בעמדת הקוורטרבק ועם רעב מחודש במעבר לקבוצה מצליחה, מוס ובריידי עשויים להפוך לצמד הקטלני ביותר ב-NFL. ולמרות זאת, עברו של התופס בן ה-30 מצביע על כך שהוא לא מסוגל לשמור על יציבות נפשית לאורך זמן. האם זה יעבוד תחת המשמעת של ביל בליצ'יק? נחיה ונראה. בכל מקרה, לבריידי יהיה את מוס, ולצידו את התופסים דאנטה סטולוורת', קלי וושינגטון ובן ווטסון מעמדת הטייט אנד.

מוס הוא לא התופס המשמעותי היחיד שיחליף קבוצה, כשדארל ג'קסון יעזוב את סיאטל לטובת סן פרנסיסקו, גם הוא תמורת בחירת סיבוב רביעי (124 בסך הכל). ג'קסון רשם 956 יארד ועשרה טאצ'דאונים בעונה שעברה, וכמו בריידי, גם אלכס סמית יוכל לקבל קצת כוח אווירי. השמועות על טרייד נפוצו כבר לפני יותר מחצי שנה, כשלבסוף הוא יצא לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully