וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי הרומאי הקטן

29.4.2007 / 23:20

רומא ולאציו נפרדו ב-0:0 מאכזב באולימפיקו. פארמה ממשיכה את ההתאוששות בתחתית, אינטר ניצחה את אמפולי 1:3 וחגגה עם הקהל שלה

אחרי שהאליפות בסרייה A הוכרעה, עיקר העניין בכדורגל האיטלקי נמצא בתחתית הטבלה, שם לפחות שש קבוצות נמצאות באזור המסוכן. מסינה ואסקולי כבר בטוחות בליגה השנייה, אבל בין המקום ה-18, שמוביל לליגה השנייה, לבין המקום ה-13 מפרידות רק 3 נקודות.

מי שכרגע נמצאת מתחת לקו האדום היא קייבו, שהפסידה אתמול 1:0 לפיורנטינה. עוד מסובכות: טורינו (שהפסידה אתמול למילאן), קליארי (שהפסידה לפארמה) וסיינה (שהפסידה לסמפדוריה). שתי המנצחות הגדולות של המחזור הן רג'ינה, שטיפסה למקום הבטוח אחרי ניצחון 2:3 באסקולי, ופארמה, שממשיכה להראות סימני התאוששות וגברה 1:2 על קליארי.

הדרבי הרומאי המסקרן הסתיים ב-0:0 מאכזב, ולאציו איבדה למילאן את המקום השלישי.

צמד הסיציליאניות, קטאניה ופאלרמו, השיגו ניצחון ראשון בליגה אחרי 13 ו-12 משחקים (בהתאמה) ללא ניצחון. קטאניה גברה 0:1 על שמונה שחקנים של אודינזה והצליחה לחמוק קצת מהתחתית; פאלרמו גברה 1:2 על ליבורנו.

האלופה אינטר נעלה את המחזור ה-34 עם ניצחון 1:3 על אמפולי השביעית, שאיבדה גובה בקרב על הכרטיס לגביע אופ"א. אינטר חגגה למעשה את האליפות שהוכרעה כבר במחזור הקודם, מול הקהל שלה. חוליו ריקרדו קרוז כבש את הראשון לנרהזורי בדקה ה-27. לוקה סאודאטי הישווה בדקה ה-57, אבל זה החזיק מעמד שתי דקות בלבד עד שאלברו רקובה העלה את אינטר ל-1:2. כעבור דקה בלבד, דיאן סטאנקוביץ' חתם את התוצאה עם השלישי.

תוצאות היום:
רומא - לאציו 0:0
אסקולי - רג'ינה 3:2
ליבורנו - פאלרמו 2:1
מסינה - אטאלנטה 0:0
פארמה - קליארי 1:2
סיינה - סמפדוריה 2:0
אודינזה - קטאניה 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully