וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: דטרויט וניו ג'רזי כפו שוויון

29.4.2007 / 11:01

הרד ווינגס ניצחו בבית את סן חוזה 2:3 עם מהפך בשליש האחרון, הדווילס גברו בהארכה על אוטאווה, ובשתי הסדרות התוצאה היא 1:1

דטרויט - סן חוזה 2:3 (1:1 בסדרה)

ניצחון חשוב לרד ווינגס, שהושג בזיעת אפם. דניאל קלירי הבקיע 1:24 דקות מפתיחת השליש השלישי, ופאבל דאטסיוק השלים מהפך 1:24 מסיומו, כדי להעניק לכנפיים שוויון בסדרה. זה קרה לאחר שג'ונת'ן צ'יצ'ו וג'ו תורנטון העלו את השארקס ליתרון 0:2 בשליש הראשון והנריק זאטרברג צימק לקראת סיומו. "זאטרברג ודאטסיוק ניצחו את המשחק", אמר קלירי, שדווקא שערו נכבש במצב של חסר שחקן.

"פתאום הולכים לסדרה של הטוב מחמישה, שמתחילה אצלם בבית", אמר מייק באבקוק, מאמן הרד ווינגס, "אני מקווה שנהיה קשוחים וחזקים מספיק כדי לנצח שם". שני השוערים, ייבגני נבוקוב מסן חוזה ודומיניק האשק מדטרויט, לא הבריקו. נבוקוב מנע 19 שערים ב-22 נסיונות, האשק 17 ב-19 נסיונות. המשחק השלישי בסדרה: בלילה שבין שני לשלישי בסן חוזה.


ניו ג'רזי - אוטאווה 2:3 (1:1 בסדרה)

גם הדווילס איזנו את הסדרה, ואצלם זה בכלל נעשה בדרך הקשה. למרות שני שערי יתרון שהושגו בשליש הראשון בפאוור פליי (בריאן ג'יונטה עם הפתיחה וסרגיי ברילין בסיום, הסנאטורס חזרו למשחק, כשדניאל אלפרדסון הבקיע בפאוור פליי בשליש השני ו-27 שניות לבאזר כבש דני היטלי את השער היקר, שהתברר כלא כל כך יקר. ג'יימי לנגרברונר כבש שתי דקות מפתיחת ההארכה השניה, ומאמץ הקאמבק של אוטאווה ירד לטמיון.

"מה שטוב בשער שכבשתי", אמר לנגרברונר, הוא שלא היה לי יותר מדי זמן לחשוב עליו. מרטין ברודור חזר לפורמה הידועה שלו בין הקורות, עם 43 עצירות, כשבצד השני רושם ריי אמרי 30. המשחק הבא - בלילה שבין שני לשלישי באוטאווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully