וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגאווה הציל את טורה. בינתיים

29.4.2007 / 14:59

מאמן היאנקיז על הכוונת, והמגיש שלו נתן הופעה מצוינת ב-1:3 על הרד סוקס. בונדס חבט לעוד הומר והגיע ל-742, 13 בלבד מארון

ניו יורק יאנקיז - בוסטון רד סוקס 1:3

למשחק הזה יש חדשות מסעירות ומסעירות יותר. המסעירות הן שאחרי שש הגשות בלבד נפצע ג'ף קרסטנס, המגיש הפותח, בידו, ובמקומו נכנס הרוקי קאי איגאווה. איגאווה נתן הופעה מרשימה של שישה אינינגים ושישה חשמולים, ומיגר את הרד סוקס לחלוטין וגם קטע רצף של שבעה הפסדים לפסים. הומר לחורחה פוסאדה על טים וייקפילד המפסיד, שמירה ראשונה העונה למריאנו ריברה.

אבל הסיפור הגדול מתרחש מאחורי הקלעים של היאנקיז. לפני המשחק הבהיר בעלי הקבוצה, ג'ורג' סטיינברנר, למאמן ג'ו טורה שהמשרה שלו בסכנה. לטורה נאמר מפורשות - סוויפ של הרד סוקס בברונקס - ואתה בחוץ. רצף שבעת ההפסדים של היאנקיז היה הארוך ביותר משנת 2000. סטיינברנר לא היה מוכן להגיב. טורה אמר בקצרה: "להפסיד כואב יותר מלהסביר, אז אל תדאגו יותר מדי".


אריזונה - סן פרנסיסקו 4:5

ארבע ריצות של הדיאמונדבקס, שלוש האחרונות בהן ממחבטו של סקוט היירסטון, שבהומר העלה את אריזונה ליתרון באינינג השביעי, נתנו להם את הניצחון. אלא שהסיפור, כמובן, הוא הומר של בארי בונדס, ה-742 שלו, וכעת הוא רחוק 13 בלבד משיאו של האנק ארון. שישה אינינגים טובים למאט קיין, ששוב לא קיבל ניצחון בגלל הבולפן שלו. דסטין ניפרט עם הניצחון, חוזה ולוורדה עם שמירה עשירית העונה.


קליבלנד - בולטימור 7:4

האירוע המוזר של המשחק נרשם באינינג השישי, כשהשופט אד מונטגיו נזכר שצריך להוסיף ריצה לאוריולס מהאינינג השלישי. בולטימור הבקיעה מחבטת הקרבה לאחר התייעצות של השופטים, אבל הריצה לא נרשמה. מאמן קליבלנד, אריק וודג', הודיע כי המשחק נערך תחת מחאה, ומונטגיו הודה שזו הייתה שגיאה שלו. סם פרלוזו, מאמן האוריולס, אמר לאחר המשחק: "זו נקודה שלנו. אז מה אם היא נפסקה מאוחר, כבר ראיתי שמוסיפים נקודות על הלוח גם אחרי משחק".

במשחק רשם אריק בדארד שישה אינינגים ו-11 קטילות, אבל בניצחון זכה ג'יימי ווקר. הפסד לפרננדו קבררה, הומר לג'וני פראלטה בקליבלנד.

AL: וויבר חוזר לעצמו

שיקגו וייט סוקס - לוס אנג'לס איינג'לס 3:0

אחרי המפלה שספג בשבוע שעבר, ג'רד וויבר, שפתח את העונה ברשימת הפצועים, חזר לפורמה של שנה שעברה. וויבר הגיש 5.2 אינינגים, במהלכם כתש חמישה חובטים, ג'סטין ספייר וסקוט שילדס אחזו ביתרון ופרנסיסקו רודריגז שמר בהצלחה. הומר מספר 2 העונה לגארי מת'יוס ג'וניור. ג'ים תומה מהוייט סוקס ייכנס בקרוב לרשימת הפצועים בשל פגיעה בצלעות.


דטרויט - מינסוטה 11:3

ג'סטין ורלאנדר, שכמו וויבר היה סנסציה בתור רוקי, סבל מיום רע מאוד על הגבעה, ויצא כבר אחרי שלושה אינינגים. ג'ו מאוור חבט להומר בכורה העונה וג'סטין מורנו ירה את השישי שלו, כדי להעניק לטווינס ניצחון. קרלוס סילבה עם שישה וארבעה וגם הניצחון.


טורונטו - טקסס 9:8 (עשרה אינינגים)

משחק הפכפך, כשהבלו ג'ייז הפכו פיגור 4:1 ליתרון 5:4, אחר כך מצאו עצמם בפיגור 8:7 כדי להשוות מול אקינורי אוצוקה, אבל היפני זכה בניצחון עם חבטת הקרבה של האנק בליילוק. ז'ואקים בנואה עם השמירה. הומר למארק טשיירה ולג'ראלד לרד בטקסס ולפרנק תומאס (491 בקריירה) ואדם לינד בטורונטו.


אוקלנד - טמפה ביי 5:12

האייז לא בזבזו זמן, כשאריק שאבז, מארק אליס וטראוויס באק היכו ללא רחם בקייסי פוסום, שסיים עם חמישה אינינגים ותשע ריצות חובה. הופעה חייתית לדני הארן, עם 7.1 ושבעה, הומר לבי ג'יי אפטון מטמפה ביי.


סיאטל - קנזס סיטי 8:3

גיל מש פגש את קבוצתו לשעבר, סגר שישה וחמישה והסתייע בשש ריצות כבר באינינג הראשון, על ג'ף וויבר. וויבר, שנראה היה שחוזר לתלם אחרי הזכיה בוורלד סירייס, שרד שליש אינינג, וה-ERA העונתי שלו עומד על 18.26. צפו כניסה למיינורס בזמן הקרוב. שמירה לברנדון דאקוורת.

NL: המטס צריכים אקסטרה

וושינגטון - ניו יורק מטס 6:2 (אחרי 12 אינינגים)

קרלוס בלטראן ודייויד רייט הכניסו שני רצים כל אחד באינינג ה-12, ועם ארבע ריצות המטס ניצחו במשחק. כל זה קרה אחרי שהמאמן ווילי רנדולף הורחק מהמשחק בעקבות ויכוח עם השופט, וצ'אד קורדרו המהבול שבר שמירה באינינג התשיעי. ארון סילי זכה בניצחון, סול ריברה עם ההפסד.


פילדלפיה - פלורידה 11:5

כמו במשחק הקודם שבו הגיש, דונטרל וויליס שוב לא שיכנע ושוב ניצח. דונטרל הגיש 6.1 אינינגים עם שבע קצירות, אבל גם רבע ריצות חובה. הומרים לדן אוגלה, מיגל קבררה וג'וש ווילינגהאם, וגם לרוד בראחאס מפילי. הפסד לאדם איטון.


סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 2:3

כשטרבור הופמן עלה למגרש, הקהל בפטקו פארק עצר את נשימתו. אחרי שתי שבירות קשות, הקלוזר עם הרזומה העשיר בהיסטוריה היה צריך לעמוד במבחן ועשה זאת בהצלחה, עם אינינג נקי. "זה בהחלט טוב כשאתה עולה כל כך מהר. זה חוסך ממך את הצורך לחשוב", אמר הופמן. שבעה אינינגים ושלושה חשמולים לגרג מאדוקס. ברט טומקו עם ההפסד.


קולורדו - אטלנטה 6:2

גם ההופעה האחרונה של ג'ון סמולץ, נגד המטס, הייתה גרועה, והוא כיפר עם שבעה אינינגים ושמונה הלקאות. אדגר רנטריה וג'ף פרנקור חבטו להומרים באטלנטה, איש הפוליטבירו טרוי טולוביצקי עם הומר ברוקיז.


יוסטון - מילווקי 1:10

עם ארבע ריצות באינינג החמישי וחמש בשישי, האסטרוס ניצלו קריסה פתאומית של דייב בוש, מגיש שאמין פחות מהחיקויים התאילנדיים של סוני פלייסטיישן. 6.1 אינינגים ושמונה אוורורים לכריס סמפסון ביוסטון, שלוש חבטות ושני ריביז ללאנס ברקמן.


פיטסבורג - סינסינטי 8:1

גם כאן נפתח המשחק לרווחה באינינג החמישי, עם ארבע ריצות שהעלו את הרדס מ-0:1 ל-0:5. תשעה אינינגים יפהפיים למאט בלייל עם חמישה נפנופים, שלוש חבטות ושלושה ריביז לג'ף קוניין, הפסד לטום גורזלאני.


סט. לואיס - שיקגו קאבס 8:1

היו כבר מספיק משחקים שבהם קרלוס זמבראנו לא קיבל תמיכה התקפית. לא הפעם. זמבראנו הגיש שבעה אינינגים, כשבחמישי פתאום פתחו הקאביז את הברז על אדם ויינרייט ושפכו לו שבע ריצות על הראש. אלברט פוחולס חבט להומר שישי העונה בקרדינלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully