וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט היל שוקל פרישה

29.4.2007 / 14:55

לפורוורד של אורלנדו נמאס לחיות עם משככי כאבים והוא יחליט על עתידו ביוני. פינלי על ניצחון הספרס בדנבר: "ההגנה שלנו עשתה את ההבדל"

גרנט היל מהרהר על פרישה. הסמול פורוורד בן ה-35, ששיחק בעבר בשבעה אולסטרים, וחזר לשחק כדורסל למרות פציעה קשה מאוד שעבר בקרסולו, שוקל להיפרד סופית מהכדור. אחרי ההפסד הביתי 97:93 לדטרויט פיסטונס וההדחה מהפלייאוף, אמר כוכבה של אורלנדו מג'יק: "נראה איך ארגיש בחודש יוני. הרצון הוא כמובן להמשיך לשחק, אבל אף אחד לא רוצה לחיות על משככי כאבים לאורך זמן".

"אנחנו נראה מה יהיה, ואיך ארגיש. נכון לעכשיו רצוני לשחק משתנה כמו מזג האוויר, וברגע שאחליט סופית איידע את הקבוצה", חתם היל את הדברים. הפורווד רשם העונה את שנתו ה-13 בליגה, והוא חתם בשנת 2000 על חוזה לשבע שנים במג'יק, בהן השתכר 93 מיליון דולר. היל תרם בממוצע 14.4 נקודות, 3.6 ריבאודנים ו-2.1 אסיסטים ב-65 משחקיו העונה.

הורי עקץ את דנבר, פופוביץ' את העיתונאים

אנחת רווחה נשמעה בסן אנטוניו אחרי שהספרס ניצחו בחוץ את דנבר נאגטס (91:96), ועלו ליתרון 1:2 בסדרה. "זה הזמן להתמש בנסיון שלנו", אמר רוברט הורי אחרי הניצחון, "אני בליגה כבר 15 שנים וזה מאפשר לך לקרוא מצבים". הספרס שיחקו הגנה נהדרת וקריאת המצבים עליה מדבר הורי מומשה כשחטף לג'יי. אר. סמית כדור מתחת לסל, ואז קבר שלשה שהעלתה את קבוצתו ליתרון 5.

מייקל פינלי, שקלע 16 נקודות עבור המנצחים, העניק את הגריסה שלו לניצחון: "עשינו כמה סלים גדולים, אחרי שעצרנו אותם. ההגנה שלנו היתה מצוינת ועשתה את ההבדל".

"זה הכל עניין של גישה", אמר מאמן הספרס גרג פופוביץ', "כשאנחנו מפסידים קוראים לנו 'זקנים ועייפים', וכשאנחנו מנצחים אז מכנים אותנו 'מנוסים'. בקיצור, תכתבו מה שאתם רוצים".

"הם קיבלו בחזרה את יתרון הביתיות", אמר אלן אייברסון, שקלע 20 נקודות וחילק 4 אסיסטים עבור דנבר, "ברגע שהם השיגו את הריצה הקטנה בסוף הרבע השלישי, הם יצרו מומנטום והיה לנו קשה לחזור. המשחק הבא חשוב מאוד כי אנחנו חייבים להשוות את הסדרה".

* דיוקנו של שחקן וושינגטון וויזארדס גילברט ארינאס יתנוסס על בשער של NBA LIVE 2008, ליחצו על הלינק וצפו במסיבת העיתונאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully