וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה להגנה של מכבי ת"א?

לי בוץ

29.4.2007 / 15:00

אחרי ההפסד לבני יהודה, הצהובים מנסים לנתח את הבעיות. האופציה על קאלה ומרטינוביץ’ תמומש, הקבוצה נקנסה ב-25 אלף שקל

כרטיס לאירופה – זו המטרה שהצהירו מאמן ושחקני מכבי ת"א שעומדת לנגד עיניהם מתחילת העונה. לא אליפות, לא תואר, רק מקום באירופה. עם זאת, לאחר ההפסד אמש לבני יהודה 3:2 בבלומפילד, ארבעה מחזורים לסיום העונה, והמקום השני של הצהובים ממנו מגיעים לאירופה, כבר לא נראה כל כך מובטח.

הקלף של מכבי מתחילת העונה היה ההגנה היציבה והחזקה של הקבוצה, שמאז ההפסד למכבי חיפה הופכת חדירה יותר ממשחק למשחק. בשני המחזורים האחרונים הוציא טברטקו קאלה חמישה כדורים מהרשת, ועוד שניים במשחק הגביע בדוחא, כמות ספיגות שהדיחה את הצהובים מהגביע וערערה את מעמדם במקום השני בטבלה.

השחקנים לא ממש מצליחים להסביר את הרפיון בהגנה בתקופה האחרונה, וחושבים שאולי מדובר בעודף בטחון. הגדיל לומר הבלם המצטיין של הקבוצה, אבי יחיאל, שהצהיר לאחר התיקו 2:2 מול כפ"ס: "כנראה שאנחנו בטוחים מדי בעצמנו". שחקנים אחרים מדברים על לחץ עקב הפרשיות מחוץ למגרש ויש כאלה שטוענים שזו אותה יכולת מתחילת העונה ופשוט היריבות רוצות קצת יותר.

"אנחנו פשוט חלשים", אמר הבוקר אחד הצהובים לוואלה! ספורט. "זה לא רק שחקני ההגנה, זה כולנו. נקווה לצאת מזה בקרוב כי כמו שאנחנו נראים עכשיו, מכבי חיפה תהיה זו שתסיים במקום השני".

בחדר ההלבשה של מכבי ת"א יש יותר שקט מצעקות במשחקים האחרונים, כשהשחקנים מכונסים בעצמם. "כל אחד מתמודד עם עצמו, אין הרבה מה להגיד", הסביר שחקן בקבוצה, "עדיף לעשות, וכשלא עושים לא צריך לדבר".

מכבי הודיעה לטברטקו קאלה ולמילאן מרטינוביץ' כי היא מעונייינת לממש איתם את האופציה לעונה הבאה. דיאן איליץ' ומיליאן מרדקוביץ', לעומת זאת, יעזבו בתום העונה.

עם זאת, עדיין ידוע כי קאלה את מרטינוביץ' דורשים העלאה בשכרם לקראת העונה הבאה וטרם ברור האם הבעלים לוני הרציקוביץ' ישדרג את שכרם או שמא יעדיף למכור אותם לקבוצה אחרת, שתיאלץ לשלם עבורם למכבי.

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל קנס היום את מכבי תל אביב ב-25 אלף ש"ח בפועל ועוד 30 אלף ש" על תנאי, בעקבות התפרעויות אוהדיה במשחק שמינית גמר הגביע בסכנין. כמו כן, הקבוצה נענשה במשחק ללא קהל על תנאי למשך שנה. בני סכנין נקנסה בגין אותם אירועים ב-10 אלף ש"ח בפועל ו-15 אלף ש"ח על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully