וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולארה: "אני עוזב, היו לי בעיות עם רוני לוי"

רומן רוזנבלט

29.4.2007 / 14:29

בלם מכבי חיפה רפאל אולארה מודיע שהוא מחפש את התחנה הבאה שלו: "אני חייב שינוי". הקבוצה נקנסה ב-25 אלף שקלים על זריקת אבוקות

בלם מכבי חיפה רפאל אולארה התראיין ביום שישי לאתר הצ'יליאני "אל מרקורי", והבהיר שהוא כבר חושב על עתידו מחוץ לישראל. הבלם דטג להחמיא בראיון ליכולת הפיזית של השחקנים בישראל, לעומת עמיתיהם הדרום אמריקאים, ואף מודיע לאן מודעות פניו.

"אני מסיים את החוזה ביוני ואני בטוח אעזוב עם סיום הליגה ב-25 או ב-26 במאי", אמר אולארה והוסיף, "לצערי היו לי כמה בעיות עם המאמן רוני לוי, ואני מעדיף לעזוב ברוח טובה". על פי אולארה עולה כי אחת הסיבות לעזיבתו היא העומס הפיזי עימו הוא נאלץ להתמודד. "אני אחרי פציעה ושוחחתי בעניין עם הצוות הרפואי, שהחליט כי עליי לעבור אימונים נוספים. בכלל בישראל לשחקנים יש כח פיזי רב בשונה משחקני כדורגל בדרום אמריקה, ועל כן עלינו לעבוד יותר".

"המאמן לא ממש הסכים איתי בעניין לאחר הפציעה, והיו לנו כמה חילוקי דעות". המחלוקות הביאו לכך שאולארה בקושי ראה דשא העונה אבל לדבריו "כבר בשבת (במשחק מול הפועל פתח תקוה שהיה אמש – ר.ר.) אני אחזור לשחק".

"אני חייב שינוי. ישראל זו מדינה לשחק בה מספר שנים, לא יותר, בעיקר בגלל המשפחה. הבת שלי מדבר עברית, אבל לי יש קשיים ולכן אני חושב על חזרה". אולרה נשמע בטוח לגבי עתידו ואף מגלה מה האפשרויות שעומדות בפניו: "אין הרבה בלמים עם רגל שמאל כמוני בשוק, לכן אני מאמין שלא יהיה לי מחסור בהצעות. בארגנטינה יש לי כל הזמן הצעות ואני מקוה שגם במכסיקו יסתדרו לי כמה דברים. כמובן גם צ'ילה זו אופציה שכן השארתי שם רושם ניכר כששיחקתי באוניברסיטה של צ'ילה ואוניברסיטת קאטוליקה".

מופע האבוקות מול בית"ר עלה ביוקר לחיפה

בעקבות זריקת אבוקות ורימוני עשן במשחק הגביע מול בית"ר ירושלים נקנסה היום (ראשון) מכבי חיפה ב-25 אלף שקלים בפועל, ועוד 30 אלף שקלים על תנאי. כמו כן נענשה הקבוצה במשחק ללא קהל על תנאי. נראה כי עוד הזמנה לבית הדין של ההתאחדות בנסיבות דומות, תעלה לקבוצה במשחק ללא קהל בפועל.

מכבי חיפה שבה להתאמן היום (ראשון) לאחר הניצחון המוחץ 1:6 על הפועל פתח תקוה. האימון התקיים על מגרש צדדי ליד האצטדיון בקרית אליעזר אשר דומה במשטח שלו לזה של המכתש. כל השחקנים התאמנו כרגיל מלבד שאבייר אנדרסון שממשיך להעדר בשל פציעה.

במשחק הגביע ביום שלישי ייעדרו אייל משומר וגוסטבו בוקולי המוצהבים אותם צפויים להחליף אלון חרזי שקיבל מנוחה אמש (שבת), ואילו בקישור צפוי לפתוח ליאור רפאלוב. לאור היכולת של מסודי, שנכנס כמחליף מול הפועל פ"ת וכבש שער, הוא נמצא בתמונת ההרכב. רפאל אולארה יתופקד כבלם לצידו של דקל קינן ביום שלישי.

הכרטיסים בזיל הזול

אחרי שהנהלת מכבי חיפה קבעה מחירים אחידים ונמוכים במשחקים מול בני לוד (בגביע) והפועל פ"ת (בליגה), גם בשבת הקרובה במשחק מול מכבי פ"ת (קרית אליעזר, 17:15) תמשיך הקבוצה במבצע, ותמכור כרטיסים למשחק במחיר נמוך ואחיד של 35 שקלים בלבד.

עוזר המאמן סלובודן דראפיץ', ששהה בברזיל ובארגנטינה בחיפוש אחר שחקני חיזוק, ישוב לארץ ביום שלישי ויעביר את רשמיו לרוני לוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully