וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנסיה לכל כדורגלן

לי בוץ

29.4.2007 / 12:02

ארגון השחקנים חתם על הסכם ביטוח שמבטיח תנאים סוציאלים לכדורגלני שלוש הליגות הראשונות. היו"ר אבי כהן: "זה יום חג"

מערכת וואלה!

צילום ועריכה: דרור פיקלני

יש אי שם, מישהו חושב עליך

ארגון שחקני הכדורגל של ישראל רשם היום (ראשון) הישג כשעיגן בחוזה את תנאי הפנסיה של שחקני שלוש הליגות הראשונות. במסיבת העיתונאים שנערכה במלון דן נחתם ההסכם עם חברת הביטוח "מנורה".

הפנסיה אותה יקבלו השחקנים הפורשים מורכבת מפנסיית זיקנה (מגיל 67), הגנה יחודית לאובדן כושר עבודה וכיסוי ביטוחי במקרה של פטירה. "אם שחקן נפצע ולא יכול להמשיך לשחק, הוא ימשיך לקבל מהביטוח משכורת עד גיל 35, ואם הוא נפצע מתחת לגיל 35 הוא יקבל תשלום עבור 10 השנים הבאות. אם הכדורגלן יפצע בגיל 22 הוא יקבל תשלום עבור 13 שנים. זה משהו ענק ואנו גאים בהישג הזה".

למרות האירוע החשוב נרשמה נוכחות דלה של השחקנים הפעילים. היחידים שכיבדו בנוכחותם את האירוע היו תמיר כהן, אלון חלפון, גל ניר, כפיר אדרי ולירן כהן. גם יו"ר ההתאחדות לשעבר איצ'ה מנחם ויו"ר ארגון השופטים לשעבר צביקה רוזן נכחו.

מנכ"ל ארגון השחקנים אריה אלטר והי"ר הארגון אבי כהן היו נרגשים מההישג. "זה יום חג, אמר אבי כהן, "אריה אלטר שנמצא כמה שנים בארגון השחקנים, ביקש ממני יחד עם בוני גינזבורג לחזור ולהנהיג את הארגון, אחרי שהם הבינו שאני יכול להביא את מה שרצינו כל כך הרבה שנים. רצינו לדאוג לעתיד שחקני הכדורגל, וזה תהליך לא קל במיוחד. לפני כשנתיים הכל נעשה כל כך קשה, דרך המון פגישות עם הרבה אנשים מההתאחדות וראשי הקבוצות. אם לא היינו דוחפים, לוחצים ואפילו מתחננים שלשחקנים תהיה פנסיה, זה לא היה קורה".

"אני לא יודע אם השחקנים מבינים את חשיבות הפנסיה, אבל ימים יגידו והשחקנים עוד יודו לנו על זה. הדבר הזה חשוב לשחקן הפעיל גם במקרה של פציעה, ומדובר בדאגה לעתיד הקרוב והרחוק של השחקן". הפנסיה דואגת כרגע לשחקנים משלוש הליגות הראשונות בלבד ועל עניין זה כהן אמר: "אנחנו רוצים לתת לכמה שיותר שחקנים להצטרף לארגון ומקווים שנוכל להרחיב את הקשר, ולתת שירותים גם לשחקנים שלא משחקים בשלוש הליגות הראשונות".

אבי כהן נתן כדוגמא את הפנסיה שהוא מקבל מליברפול ואמר: "משנת 2005 השתנתה שיטת הפנסיה באנגליה, עד אז מי שפרש ולא משנה באיזה גיל היה מקבל פנסיה, אבל הם הבינו ששחקן שפורש בגיל 35 עדיין יכול לעבוד ולקבל כסף".

אריה אלטר נתן כדוגמא את שוער העבר ניר רחמין, שסבל מפציעות רבות לאורך הקריירה ובסופו של דבר פרש בגיל 24. "ניר הוא הדוגמא הכי טרייה, אם הוא היה מבוטח הוא היה מקבל משכורצת במשך 11 שנים, דבר שהיה מעמידו על הרגליים, והוא לא היה מאבד את סיכוייו לשרוד".

"אנחנו צריכים למחוא כפיים לארגון השחקנים"

השחקנים הבודדים שהגיעו בירכו על הישגו של ארגון השחקנים, והצטערו על נוכחותם הדלילה של הקולגות בארוע החשוב. כפיר אדרי: "זה צעד מבורך לשחקנים הצעירים, חבל שלא היו כאן יותר שחקנים כדי לשמוע את זה. אולי הארגון לא עשה מלאכתו מספיק טוב בקטע הזה, אבל הרבה שחקנים ציפו לזה, ואנחנו נסביר לחברים בקבוצות ואני בטוח שהם יצטרפו ויהנו. המון שחקנים צעירים לא חושבים על עתידם, אבל לשמחתי יש מי שדואג להם, וזה ישתלם בעתיד".

תמיר כהן: "אני גאה באבא שלי. יש לי הזדמנות להיות גאה בו כמו שהוא גאה בי. אני יכול לומר בשם השחקנים הצעירים שאף אחד לא חושב קדימהעל עתידוץ חבל שלא באו עוד שחקנים לשמוע את הבשורה. אני רואה כמה מאמצים ארגון השיחקנים משקיע בנו, ואנחנו צריכים למחוא להם כפיים וליהנות מזה. גם אני לא חשבתי קדימה ומזל שיש לי את אבא שלי שיעמוד מאחורי ויסביר לי. זה דבר חשוב מאוד ואפשר רק להיות שמחים על הדבר הגדול הזה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully