וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו נתלה בתורת הסיכויים

29.4.2007 / 10:47

מאמן צ'לסי יודע שסיפור האליפות כמעט גמור: "עלינו לנצח את כל שלושת משחקינו". באלאק גמר את העונה. לידס ירדה לליגה השלישית

נראה שתמונת אליפות הליגה האנגלית מתחילה להתברר אחרי המחזור אמש (שבת). אברטון הוליכה 0:2 על מנצ'סטר יונייטד, אבל מהפך של השדים האדומים הוביל לנצחון גדול, 2:4, שגרם להרבה אוהדים להכניס כמה בקבוקי שמפניה למקרר. אלכס פרגוסון שהתאושש יפה מהניצחון ביום שלישי האחרון על מילאן (2:3) בחצי גמר ליגת האלופות, כבר יודע שהאליפות מתקרבת. "אני מרגיש שהמומנטום חזר אלינו, במיוחד כשאני רואה את לוח המשחקים של צ'לסי", אמר המאמן הסקוטי של יונייטד, "יש לנו יתרון של 5 נקודות, ויתרון גדול בהפרש שערים, וזה נותן לנו סיכוי אדיר לזכות באליפות, כשנותרו רק שלושה משחקים לסיום. הביטחון של שחקניי גבוה, ואם נמשיך כך וננצל את החלק הקדמי המצוין שלנו, יש סיכוי טוב שנשיג את המטרה".

"זה עדיין לא נגמר, משום שעדין יש סיכוי תאורטי", נתלה מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו במספרים, "כשהסיכוי קיים, אנו חייבים להמשיך להאמין. זה קרוב להיגמר, אבל רק קרוב. מנצ'סטר חייבת להפסיד שני משחקים ואנו חייבים לנצח את כל השלושה, הם מאוד קרובים".

בשורה קשה לכחולים הגיעה מכיוונו של הקשר מיכאל באלאק, שנפצע לפני כשבוע במשחק בתיקו (0:0) בחוץ מול ניוקאסל. הגרמני כנראה גמר את העונה משום שייאלץ לעבור ניתוח בקרסולו. גם הבלם ריקרדו קראבליו נפצע אמש (שבת) במשחק מול בולטון, והא יחמיץ את הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות מול ליברפול.

הצלילה של לידס יונייטד

ההווה הקודר של לידס יונייטד מפנה מקומו לעתיד שחור. המועדון המפואר שהגיע לפני שש שנים עד חצי גמר ליגת האלופות, ירד לליגה השלישית באנגליה, יעמוד בפני חקירתה של ההתאחדות האנגלית, ועלול לפתוח את העונה הבאה עם עונש הפחתת נקודות ליגה.

המקרה שהניע את כל תהליך החקירה הוא המשחק הביתי מול איפסוויץ'. דקות ספורות לפני שריקת הסיום, התפרעו אוהדי לידס יונייטד ורדפו אחרי השחקנים במגרש. זעמם של האוהדים התפרץ בעקבות שער של איפסוויץ' שקבע שוויון 1:1. משמעות התוצאה היא שהלבנים מבטיחים את ירידתם לליגה השלישית באנגליה. לידס מדורגת במקום ה-22 של הצ'מפיונשיפ, מרחק שלוש נקודות מהקו האדום. מחזור אחד לסיום העונה, ללידס יש הפרש שערים גרוע בהרבה מהאל סיטי שמדורגת מעליה, והיא איבדה סיכי להינצל מירידה.

"אסור לאוהדים להיכנס לתחומי המגרש בשום שלב שהוא", אמר דובר ההתאחדות לקראת החקירה, "ולמעשיהם של אוהדי לידס עלולות לגרום למסקנות קשות כלפי המועדון".

"ווסטהאם עדיין בחיים"

"זה היה משחק גדול, משחק שידענו שאנו חייבים לנצח", אמר מאמן ווסטהאם אלן קרבישלי אחרי הניצחון הגדול בחוץ על וויגאן (0:3). "כל התרחישים הראו לנו שכדי לתת לנו סיכוי לשרוד בפרמיירשיפ העונה, זה משחק הפתח שלנו", הוסיף המאמן שצפה ביוסי בניון כובש את השער השלישי במשחק", עכשיו אנחנו יודעים שיש סיכוי, ועלינו לאסוף נקודות".

קרבישלי יודע על מה הוא מדבר, משום שוויגאן היא אחת מיריבותיה של ווסטהאם בתחתית, ועתה רק נקודה מפרידה בין השתיים. "אנחנו עדין בחיים, אבל אנחנו חייבים לקחת את המשחק הזה הלאה". במחזור הבא הפטישים יפגשו בביתם את בולטון, וכדאי מאוד שישיגו בו את מלוא שלוש הנקודות, משום שבמחזור הסיום היא תתארח במנצ'סטר מול יונייטד, ולבנות שם על ניצחון זה מעט מופרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully