וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: אוסטרליה אלופת העולם

רועי פרידמן

29.4.2007 / 7:10

ניצחה את סרי לנקה בהפרש של 53 נקודות, וזכתה בתואר בפעם השלישית ברציפות. פונטינג: "השליטה שלנו בטורניר הייתה אבסולוטית"

נבחרת הקריקט של אוסטרליה זכתה הלילה (בין שבת לראשון) באליפות העולם, לאחר שגברה על סרי לנקה בהפרש של 53 נקודות. זו הייתה הזכיה השלישית ברציפות של האוסטרלים בטורניר, מאז ההפסד המפתיע בגמר ב-1996 לאותה סרי לנקה.

המשחק נדחה במספר שעות בעקבות גשם באצטדיון בברבדוס, ובמהלכו לא הוטלה השליטה האוסטרלית בספק. אדם גילכריסט היה המצטיין במשחק, גלן מקגראת' ה-MVP של הטורניר.

"שלטנו כפי שאף קבוצה לא שלטה בטורניר הזה עד היום", אמר הקפטן ריקי פונטינג, לאחר שהאוסטרלים השלימו 12 משחקים ללא הפסד. "מעולם לא עמדנו במבחן ממשי. ב-1999 וב-2003 היו כמה משחקים שבהם התקשינו, אבל פה שלטנו לכל אורך הדרך".

פונטינג התייחס גם לחילופי המשמרות בנבחרת: "אני לא מודאג. יש לנו זרועות של שחקנים צעירים שיביאו אותנו רחוק. אני תמיד מצפה שאוסטרליה תנצח כל משחק".

תוצאה:

אוסטרליה 281 ל-4 (38 אוברס)
סרי לנקה 215 ל-8 (36 אוברס)

סרי לנקה הייתה צריכה לצבור 269 נקודות כדי לנצח, ולכן אוסטרליה ניצחה ב-53 נקודות. אדם גילכריסט נבחר לאיש המשחק, וגלן מק'גראת', במשחק האחרון שלו, נבחר לשחקן המצטיין של האליפות.

תרעומת על המארגנים

לאחר האליפות הודה מלקולם ספיד, מנכ"ל ההתאחדות הבינלאומית, שהאליפות הייתה ארוכה מדי וההתאחדות תנסה לקצר את האליפות הבאה ב-2011, באירוח משותף של הודו, פקיסטן, בנגלה דש וסרי לנקה. אלא שככל הנראה לא ישונה מספר הקבוצות שתשתתפנה באליפות, וכן יעמדו בדרישת הטלוויזיה למשחק אחד ליום, אז השאלה היא איך ההתאחדות תתגבר על המגבלות הנ"ל.

ביקורת אחרת הופנתה לכרטיסים היקרים למשחקים, יקרים מדי לקהל המקומי, כך שנראו לא מעט קרחות באצטדיונים בזמן המשחקים. אוהדים אנגלים ואוסטרלים התלוננו שמחירי חבילות למשחקים לשבועיים הגיעו בממוצע לסדר גודל של 3,000 ליש"ט לאנגלים, ועד לא פחות מ-15 אלף דולאר לאוסטרלים, כך שנמנע מלא מעט אוהדים להגיע לטורניר.

עד כאן לאליפות 2007, נקווה לאליפות טובה יותר ב-2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully