וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-אשדוד: ניצחון במנה הראשונה

28.4.2007 / 21:03

מכבי פ"ת תפגוש את אשדוד ב-1/4 גביע המדינה בשלישי. במפגש הראשון ביניהן בליגה היא ניצחה 0:2 משערים של עאמר (42) וגולן (73)

מכבי פתח תקוה אירחה הערב (שבת) את מ.ס אשדוד במסגרת המחזור ה-29 של ליגת העל וגברה עליה בתוצאה 0:2.

שלושה ימים לפני שייפגשו ברבע גמר גביע המדינה, עשו שתי הקבוצות ניסוי כלים אחרון. גיא לוזון יכול להיות מרוצה. תוצאה כזו הוא בטח יקנה גם בגביע. המאמן, שככל הנראה לא ימשיך בעונה הבאה, יכול גם להיות מרוצה מאופן משחקה של קבוצתו שתקפה, העזה וכבשה פעמיים. איסמעיל עאמר בבעיטה חופשית אדירה, שלוש דקות לפני ההפסקה וועומר גולן בנגיחה מבעיטה חופשית בדקה ה-73 עשו את ההבדל. חניכיו של לוזון עצרו את רצף ההפסדים בבית שעמד על שניים וגבו שלוש נקודות נוספות.

בתום המשחק אמר גיא לוזון: "אנחנו מקצוענים ורצים לנצח בכל משחק. מה שהיה כאן לא ישליך על הגביע. תמיד יש לנו על מה להילחם גם בליגה וגם בגביע".

הקבוצה של חזן ממשיכה ללכת מדחי אל דחי. מי זוכר שהקבוצה הזו פתחה את העונה כרוח סערה ורצה לאליפות. אט אט שככה הסערה והאשדודים ירדו מנכסיהם, בליגה. גם להם נשאר רק הגביע, שדרכו ניתן להגיע לאירופה. יש לקבוצה מעיר הנמל שלושה ימים לתקן את הליקויים, לשוב לאורווה ולהשיג ניצחון במשחק החשוב יותר. אשדוד ממשיכה בקו החוץ העלוב שלה וספגה הפסד שישי ברציפות.

מהלך המשחק

דקה 8 - דני פרדה העביר כדור רוחב טוב לעומר גולן, אך החלוץ אחריו רודפות ארבע קבוצות, החמיץ.

דקה 24 - עידן שריקי ניסה את מזלו בפעם הראשונה מול אוהד כהן, שהצליח להדוף.

דקה 42 - גול! איסמעיל עאמר, מגן הפתח-תקואים, שלח טיל בכדור חופשי, שנפסק לזכות קבוצתו, אחרי עבירה על עומר גולן. 0:1 למכבי פ"ת.

דקה 63 - קשר מכבי פ"ת בלסינג קאקו שלח בעיטה לעבר שער אשדוד, אך לא מדוייקת, שיצאה החוצה.

דקה 73 - גול! אחרי כניסתו של דמארי, הוסט עומר גולן לעמדת הבלם, אבל זה לא מנע ממנו לכבוש את השני. לירן כהן הרים כדור חופשי וגולן התרומם מצוין, ובתוספת טעות של אג'י, נגח פנימה. 0:2 למכבי פ"ת.

דקה 83 - בלסינג קאקו ניסה שוב את מזלו, אך הפעם הבעיטה שלו פגעה בקורה.

הרכב מכבי פתח-תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עמר, ניצן דמארי, קובי גנון (עומר דמארי, 45), נאור פסר; בלסינג קאקו, מוחמד דיאלו (אסי משיח, 67), אורי לוזון, לירן כהן (רוביל סרסור, 85); עומר גולן, דני פרדה.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי; תומר חליבה, כריסטאן גונסאלס, גורה טל, תומר ברוקס (רחמים צוקול, 85); יוסי אופיר, אמיר לביא, אושרי אלפסי (יניב עזרן, 56), דיופ דאודה; משה בן לולו (שי הולצמן, 56), עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully