וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעצור את נדאל?

28.4.2007 / 21:34

גיז’רמו קניאס ינסה לעצור את רצף הניצחונות של הספרדי על חימר, כשיפגוש אותו בגמר טורניר ברצלונה. גם את רם וארליך נדאל העיף

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל (2 בעולם) רשם היום (שבת) את ניצחונו ה-71 ברציפות על משטח החימר, הכל כך אהוב עליו. נדאל עלה לגמר טורניר ברצלונה (על סך פרסים של 900 אלף דולר), אחרי שניצח את בן ארצו דויד פרר 5:7, 1:6 בחצי הגמר.

מי שינסה לעצור את נדאל מלהמשיך את הרצף המדהים שלו בגמר הוא גיירמו קאניאס, שחפר את דרכו לגמר באופן יוצא דופן מול ארגנטיני נוסף, אגוסטין קאלרי אותו ניצח 6:7, 7:6, 2:6. קאניאס הצליח להתגבר על יבלות, התכווצויות שרירים ואיבוד שתי נקודות משחק במערכה השניה בטרם גבר על קאלרי, בתום 3 שעות מתישות.

אם אחרי כל זה לקאניאס יישאר דלק במיכל למשחק הגמר, יש לו סיכוי סטטיסטי סביר - הוא ניצח את המדורג ראשון בעולם רוז'ה פדרר פעמיים לאחרונה, ומתחילת השנה הוא במאזן 1:5 מול יריבים מהטופ-10.

הקורבנות הבאים: רם וארליך

אחרי זה התפנה נדאל גם למשחקי הזוגות. הקורבנות: רם וארליך. ואכן, אנדי רם ויוני ארליך נעצרו היום בטורניר ברצלונה, אחרי שהפסידו לצמד הספרדים בחצי הגמר.

הצמד הישראלי הגיע להישג יפה על משטח החימר בקטאלוניה, אבל מומחה החימר הגדול בעולם, רפא נדאל, שנמצא בכושר שיא על המשטח האהוב עליו, ניצח 4:6, 4:6 עם שותפו ברטולומה סאלבה-וידאל את אנדי ויוני.

הישראלים יתנחמו בפרס כספי של 10,850 יורו ו-135 נקודות דירוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully