וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה קווין

29.4.2007 / 0:50

אוקלנד בחרה את ג'מארקוס ראסל כמספר 1, אבל הסנסציה של הדראפט היא בחירתו של בריידי קווין במקום ה-22 ע"י קליבלנד

כמו שכינו זאת בשידורי הפרומו של ESPN - יום הדראפט הוא חג המולד של חובבי הפוטבול. אלה שהיו חזקים מקווים להיות חזקים יותר, החלשים רוצים להעלות את רף הציפיות ואלה שברצפה - גם להם יש תקווה.

כבר בסיבוב הראשון נרשמה הפתעה ענקית, כשבריידי קווין, הקוורטרבק מנוטר דאם, לא נבחר בין עשרת הגדולים. קווין שבר 36 שיאי מכללה בנוטר דאם, והציפייה הייתה שבמקרה הגרוע ביותר יגיע למיאמי בבחירה התשיעית. המצלמה התעכבה רבות על פניו ההמומים של קווין, עד שהקומישינר רוג'ר גודל לקח אותו לחדר צדדי, על מנת לחסוך ממנו את המבוכה. בסופו של דבר נבחר קווין על ידי קליבלנד במקום ה-22.

במקום הראשון נבחר, כצפוי, ג'מרקוס ראסל, הקוורטרבק של לואיזיאנה סטייט, שהלך לאוקלנד. שני נבחר התופס קלווין ג'ונסון, שנקלט בידי זוללת התופסים, דטרויט, ושלישי הלך התאקל ההתקפי של וויסקונסין, ג'ו תומאס, לקליבלנד.

אוקלנד הלכה על בטוח

1. אוקלנד ריידרס - ג'מארקוס ראסל (קוורטרבק, לואיזיאנה סטייט) - למרות שמועות על טרייד עם קליבלנד, הריידרס בחרו בקוורטרבק גדול המימדים עם יד הנפץ.

2. דטרויט ליונס - קלווין ג'ונסון (תופס, ג'ורג'יה טק) - אחרי צ'רלס רוג'רס, רוי וויליאמס ומייק וויליאמס, שלוש בחירות סיבוב ראשון בין 2003 ל-2005, הליונס שוב בוחרים תופס. אבל אם רוג'רס ומייק וויליאמס נראים כמו באסטים בשלב זה, ג'ונסון ורוי וויליאמס עשויים להיות צמד התופסים הטוב ביותר ב-NFL (טרייד עדיין ייתכן על הבחירה).

3. קליבלנד בראונס - ג'ו תומאס (תאקל התקפי, וויסקונסין) - אוהדי הבראונס באולם הביעו את מורת רוחם מהבחירה, אבל רומיאו קרנל החליט ללכת על תאקל שיפנה לג'מאל לואיס את הדרך.

4. טמפה ביי באקנירס - גיינס אדאמס (קיצוני הגנתי, קלמסון) - שידרוג להגנה המזדקנת של הבאקנירס. גם ג'ון גרודן העדיף לשים מבטחו בקוורטרבק הנוכחי שלו, ג'ף גארסיה.

5. אריזונה קרדינלס - ליוויי בראון (תאקל, פן סטייט) - אחרי בחירתו של ג'ו תומאס על ידי קליבלנד, לא הייתה לקרדינלס, שצריכים מישהו שיגן על מאט ליינארט, והם ויתרו על הרץ האחורי אדריאן פיטרסון.

6. וושינגטון רדסקינס - לארון לנדרי (סייפטי, לואיזיאנה סטייט) - הרדסקינס העדיפו בשלב זה לא לעשות טרייד על הבחירה ולתגבר את ההגנה.

7. מינסוטה ווייקינגס - אדריאן פיטרסון (רץ אחורי, אוקלהומה) - הוייקינגס החליטו להמר על טרבאריס ג'קסון כקוורטרבק ולקחו את הרץ האחורי הכשרוני ביותר שהיה בדראפט.

8. אטלנטה פאלקונס - ג'מאל אנדרסון (קיצוני הגנתי, ארקנסו) - אחרי הרץ האחורי שהביא אותה לסופרבול ב-1998, לאטלנטה שוב יש שחקן בשם הזה, הפעם מהצד ההגנתי.

הסנסציה: גין ג'וניור במקום קווין

9. מיאמי דולפינס - טד גין ג'וניור (תופס, אוהיו סטייט) - סנסציה, סנסציה. הדולפינס היו אמורים לקחת את בריידי קווין, הקוורטרבק של נוטר דאם, ולקחו במקומו תופס, שכפי שנראה ישמש בליגה בעיקר בקבוצות המיוחדות כמחזיר בעיטות. וואו!

10. יוסטון טקסאנס - אמובי אקוייה (תאקל הגנתי, לואיוויל) - גם הטקסאנס העדיפו לחזק את ההגנה ולקחו את התאקל המרשים. השאלה אם הוא לא צעיר מדי.

11. סן פרנסיסקו פורטי ניינרס - פטריק וויליס (ליינבקר, מיסיסיפי) - אחרי שבדראפטים קודמים שמו דגש על התקפה, הניינרס הולכים על חיזוק להגנה.

12. בפאלו בילס - מרשואן לינץ' (רץ אחורי, קליפורניה) - אחרי הטרייד שהעביר את וויליס מקגאהי לבולטימור, הבילס הלכו על רץ אחורי שימלא את החור, ו-ויתרו על חיזוק ההגנה האחורית.

13. סט. לואיס ראמס - אדם קריקר (קיצוני הגנתי, נברסקה)

14. ניו יורק ג'טס - טרייד עם קרוליינה - דארל רביס (מגן פינה, פיטסבורג) - אחרי שהג'טס ראו שרביס, מגן הפינה מפיטסבורג, נשאר על הלוח, הם שילמו עבורו מחיר יקר של החלפת בחירה מספר 25 ומתן סיבוב שני וחמישי לקרוליינה, כשהם מקבלים גם את בחירת הסיבוב השישי.

15. פיטסבורג סטילרס - לורנס טימונס (ליינבקר, פלורידה סטייט) - הפלדות היו חייבות במחליף לג'ואי פורטר.

16. גרין ביי פאקרס - ג'סטין הארל - תאקל הגנתי (טנסי) - בחירה שזכתה לקריאות בוז רבות מאוהדי הקבוצה באולם. החשש אצלו: פציעות.

סופסוף קווין

17. דנבר ברונקוס (מג'קסונוויל) - ג'ארוויס מוס (קיצוני הגתי, פלורידה) - שחקן מהיר ביותר שימשיך לחזק את ההגנה של הברונקוס. הסוסונים קיבלו מג'קסונוויל את הבחירה במקום בחירה 21, ונתנו בחירת סיבוב שלישי ושישי.

18. סינסינטי בנגאלס - ליאון הול (מגן פינה, מישיגן) - עבודה מבריקה של צוות הבנגאלס, שלא נאלצו לעשות טרייד והצליחו בכל זאת לבחור את מגן הפינה המעולה של הוולברינס.

19. טנסי טייטאנס - מייקל גריפין (סייפטי, טקסס)

20. ניו יורק ג'איינטס - ארון רוס (מגן פינה, טקסס) - בתוך שתי בחירות הלכו מגינים אחוריים של הלונגהורנס. המאוכזב היחיד מהבחירה - איליי מאנינג, שאולי קיווה לתאקל התקפי בסיבוב הזה.

21. ג'קסונוויל ג'אגוארס - רג'י נלסון (סייפטי, פלורידה)

22. קליבלנד (טרייד עם דאלאס) - סופסוף, בריידי קווין. סאגה הסתיימה כשהבראונס נתנו לדאלאס בחירת סיבוב ראשון בשנה הבאה. קווין גדל כאוהד קליבלנד, המהלך ישתלם, כנראה, לכל הצדדים.

"היינו בסיטואציה שהיינו צריכים משהו לקו ההתקפה שלנו בבחירה השלישית. ברגע שבריידי יצא מהבחירה העשירית, התחלנו לעשות מהלך כדי לבצע טרייד עליו", הסביר פיל סאבאג', נשיא ומנכ"ל הבראונס לאחר הבחירה.

23. קנזס סיטי צ'יפס - דוויין בואו (תופס, לואיזיאנה סטייט) - חיזוק משמעותי לצ'יפס, שאין להם כלום בהתקפה האווירית מלבד טוני גונזאלס המזדקן ואדי קניסון הקפריזי.

24. ניו אינגלנד פטריוטס (בחירה מסיאטל) - ברנדון מריוות'ר (סייפטי, מיאמי) - אחרי שברור שרודני האריסון לא יחזור לעצמו, הפטריוטס בחרו שחקן שיתגבר את הקו האחורי, בראשונה מתוך שתי בחירות הסיבוב הראשון שלהם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הישורת האחרונה: עוד טרייד של דאלאס

25. קרוליינה פנת'רס - ג'ו ביסון (ליינבקר חיצוני, מיאמי)

26. דאלאס קאובויס (טרייד עם פילדלפיה) - אנתוני ספנסר (קיצוני הגנתי, פרדו) - למרות הבחירה שנתנו הבוקרים לקליבלנד, הם שבו לסיבוב הראשון כשנתנו לאיגלס בחירות בסיבוב 2, 3 ו-5. הקאובויס ידעו שאם הם לא ייכנסו למשבצת הפטריוטס יקחו את ספנסר שתי בחירות אחר כך. המחיר גבוה מדי? אולי כן, אולי לא.

27. ניו אורלינס סיינטס - רוברט מיצ'ם (תופס, טנסי) - נשק חם מאוד לשון פייטון, שייכנס למשבצת של ג'ו הורן וישתף פעולה עם מרקז קולסטון. עם רג'י בוש כרץ אחורי ודרו בריס כקוורטרבק, יכול לשים מספרים גדולים על הלוח.

28. סן פרנסיסקו פורטי ניינרס - ג'ו סטיילי (תאקל התקפי, סנטרל מישיגן) - הפטריוטס היו אמורים לבחור אבל עשו טרייד עם הניינרס, שבמסגרתו יקבלו בחירה בסיבוב הרביעי ובחירת סיבוב ראשון בעונה הבאה.

29. בן גראבס (גארד, אובורן) - אחרי הבעיות שהיו להם בפלייאוף, לא היה ספק שהרייבנס יילכו על שחקן קו התקפה. הם הרוויחו, כי גראבס לא היה אמור להישאר על הלוח בשלב הזה.

30. סן דייגו צ'ארג'רס - קרייג דייויס (תופס, לואיזיאנה סטייט) - המשחק האווירי של הצ'ארג'רס היה בינוני במקרה הטוב. עכשיו יהיה לפיליפ ריברס קצת מרחב אווירי.

31. שיקגו ברס - גרג אולסן (טייט אנד, מיאמי) - למרות שדזמונד קלארק עשה עבודה מצוינת, הברס חיפשו ומצאו טייט אנד צעיר וטוב.

32. אינדיאנפוליס קולטס - אנתוני גונזאלס (תופס, אוהיו סטייט) - עם פייטון מאנינג מאחור, לא משנה מי אתה, את המספרים תשים על הלוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully