וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי ת"א: הלכה עוד עונה

28.4.2007 / 21:22

מכבי ת”א שוב הפסידה, הפעם 3:2 לבני יהודה. ביטון (12) ונמני (39) כבשו לצהובים, אסולין (29), יישה (44) ולוקמן (80) השלימו מהפך

זה ההבדל בין קבוצה שחייבת לנצח, לבין קבוצה שכבר סיימה את העונה. בני יהודה הנחושה גברה היום (שבת) 2:3 על מכבי ת"א האנמית, ובעוד הכתומים קרובים להבטיח את מקומם בליגת העל גם בעונה הבאה - הצהובים ביכולתם הנוכחית עלולים לאבד את המקום באירופה.

משה ביטון (12) כבש ראשון לצהובים, ליאור אסולין השווה ל-1:1 בטיל אדיר מחוץ לרחבה (29), אבי נמני החזיר למכבי את היתרון בפנדל (39), הבלם ודראן יישה השווה (44) ל-2:2 עוד לפני השריקה למחצית, ואימורו לוקמן (80) השלים מהפך וקבע 2:3.

הצהובים ממשיכים להידרדר. אחרי ההדחה מגביע המדינה, ובמקביל לצרות במשרדי ההתאחדות, מכבי לא נראית טוב. לאורך כל העונה ההגנה הצהובה נראתה חזקה ויציבה, אבל בשבועות האחרונים גם החלק האחורי שלהם מזייף. אחרי שני שערים שמכבי ספגה במשחקים מול כפר סבא וסכנין, עכשיו הגיעה השלישייה מהכתומים, וגם אם אלי כהן מזהה את נפילת המתח בקרב שחקניו, כרגע לא נראה שהוא יכול לעשות משהו, בטח לא עם החילופים ההזויים שלו.

לבני יהודה, מנגד, מגיעה מילה טובה. הכתומים הציגו משחק נחוש, כבשו שלושה שערים (לראשונה העונה לרשת של קאלה), נלחמו על כל כדור ולפי היכולת על הדשא, לא מדובר בהפתעה. ניצן שירזי יכול לחייך אחרי תקופה ארוכה של ייאוש, הצרות של לוני מתחלילות להיערם.

מהלך המשחק

דקה 4 - שבחון העביר כדור רוחב בתוך הרחבה, יישה כמעט דחק לשערו הוא, אבל אניימה הציל שער בטוח.

דקה 12 - גול! שפונגין הגביה מהאגף הימני, ומשה ביטון בעט וולה יפהפה מ-16 מטר, שחמק מתחת לבטן של אניימה. 0:1 למכבי.

דקה 28 - כדור נהדף מההגנה היישר לרגליו של רוסו, אבל הקרואטי בעט מתוך הרחבה החוצה.

דקה 29 - גול! אסולין קיבל מבטורינה כדור מחוץ לרחבה, הניף את הרגל ושלח טיל לחיבורים מ-18 מטר. 1:1.

דקה 31 - אסולין קיבל כדור מצוין באגף, העביר כדור רוחב, בטורינה בעט חזק, אבל קאלה עצר (עם הפרצוף...).

דקה 39 - גול! הבלם יישה קפץ ברחבה ונגע בכדור בידו, שטרית הצביע על הנקודה הלבנה. אחרי שלוש דקות של ויכוחים, נמני נעץ את הכדור ברשת. 1:2 למכבי.

דקה 45 - גול! כדור חופשי הוגבה לרחבה של מכבי, ההגנה הצהובה לא הצליחה להרחיק את הכדור, ויישה היה שם כדי לדחוק אותו פנימה. 2:2.

דקה 64 - דאבל פס בין רוסו לנמני השאיר את הקרואטי במצב טוב, אבל גלישה של אלול הצילה שער בטוח.

דקה 67 - מרדיקוביץ' השתלט על כדור ברחבה, בעט חזק ושטוח, אבל אניימה הציל.

דקה 79 - גול! בטורינה השאיר עקב יפהפה ללוקמן, שבא מאחור ובעט טיל מ-18 מטר, שפגע ביחיאל והטעה את קאלה. 2:3 לבני יהודה.

הרכבי הקבוצות:

בני יהודה: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, ודראן יישה, יניב אלול, אסי בלדוט, הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, מטה בטורינה (קובי דג'אני, 89), עוז ראלי (ברק בדש, 76), אלירן עטר (אלי ביטון, 69), ליאור אסולין.

מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, מושיקו מישאלוב (עומר פרץ, 86), יוסי שבחון, ג'ובאני רוסו, אבי נמני, משה ביטון (רועי דיין, 72), מיליאן מרדיקוביץ' (עומרי רון, 80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully