וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א נוגעת בתחתית

רומן רוזנבלט ולי בוץ

28.4.2007 / 21:30

הרצליה השפילה את האדומים עם ניצחון 1:4, ניר לוין: "התפרקנו". האוהדים חיכו בוולפסון ודרשו מההנהלה להתפטר, חשש שאוגבונה קרע את הרצועה

ברני ארדוב

צילם וערך: דרור פיקלני

מכבי הרצליה לא עוצרת גם אחרי שפגשה הערב (שבת) בביתה את הפועל ת"א. האורחים, להם יומרות להגיע לאירופה, ירדו מושפלים אחרי שהובסו 4:1, וכעת הפער בינה לבין מכבי חיפה ומכבי נתניה הוא רק 3 נקודות. זהו משחקה השמיני ברציפות שהפועל ת"א לא משיגה ניצחון.

"הרסתם את הקבוצה, תעזבו אותנו כבר"

פרדי דוד והרצליה יכולים להיות רגועים. עם 18 שערים בחמשת משחקיה האחרונים, והזכיה בגביע הטוטו, הוכיחו הבחורים של אריאל שיימן שהם בהחלט ראויים לעונה נוספת בליגת העל.

הפתיחה היתה שייכת לשחקניו של פרדי דוד, שעלו ליתרון כבר בדקה ה-2 משער של מהרן ראדי. המארחים שיחקו נוקשה ולא אחת שחקני הפועל ת"א מצאו עצמם נאנקים מכאבים על כר הדשא. אוגבונה נפצע בצורה קשה בדקה ה-21, בגלל נחיתה לא טובה על רגלו, והוחלף על ידי גילי ורמוט. הקצב של המחצית הראשונה היה איטי והפועל ת"א התקשתה לנצל את העובדה שהרצליה נסוגה לשערה. בסופו של דבר כדור חופשי של טועמה מצא את ברדה, שנגח בדקה ה-39 את השוויון. 1:1 זמני.

במחיצת השנייה ירדה רמת המשחק עוד יותר ומרכז השדה של הרצליה כמעט ולא היה קיים. שתי הקבוצות נאבקו בעיקר במרכז השדה, ולבסוף היה זה איגור מוסטרליץ' ששבר את השוויון עם בעיטה חופשית מוצלחת, שקבעה 1:2 להרצליה בדקה ה-67. חלפו רק 7 דקות, והגנת האורחים איפשרה לקמאנן לקבוע 1:3. בדקה ה-82 בוקסנבוים חתם את התוצאה עם בעיטה מוצלחת מהנקודה הלבנה, אחרי שאייל טרטצקי הוכשל על ידי דני בונדר.

איביזיטו אוגבונה, שהוחלף בדקה ה-21 על ידי גילי ורמוט, סובל מחבלה בברך והחשש הראשוני הוא שמדובר בקרע ברצועות. בכל זאת, בתחילת השבוע הבא יעבור אוגבונה בדיקת MRI שתקבע סופית מהי חומרת הפציעה. מהצוות הרפואי של הפועל ת"א נמסר כי בפציעות מהסוג הזה ניתן לתת אבחנה מדוייקת רק לאחר 24 עד 48 שעות. אם אכן יתברר כי החלוץ קרע את הרצועה, הרי שהוא גמר את העונה.

פצוע נוסף שהוחלף במהלך המחצית הראשונה הוא שי אבוטבול, שסובל מנקע בקרסול. לגבי אבוטבול הביעו הצוות המקצועי והרפואי אופטימיות לגבי האפשרות שהוא ישחק ביום שלישי מול בני סכנין, ברבע גמר גביע המדינה.

בסיום המשחק שוב התגודדו עשרות מאוהדי הפועל ת"א סביב אוטובוס הקבוצה, בדומה לאחר המשחק בכפ"ס, והטיחו האשמות במאמן ובהנהלה. לוין זכה לשריקות בוז צורמות עם עליותו אל האוטובוס, כשלעבר המנכ"ל אריה הרשקוביץ' קראו האוהדים האדומים: "הרסת את הקבוצה, תעזוב אותנו כבר".

עבור מספר אוהדים הבעת הדעה באצטדיון עצמו לא הספיקה וכ-50 מהם חיכו לאוטובוס השחקנים בוולפסון, שם זכו השחקנים להאשמות מצד אוהדי הקבוצה, לפיהן הם לא מתאמצים בכוונה תחילה.

מהלך המשחק

דקה 2- גול! שביט אלימלך לא הספיק להתחמם וכבר הוא הוציא את הכדור מהרשת. כפיר אדרי מסר כדור מדוד למהרן ראדי, שבעט שטוח שמאלה וקבע 0:1 להרצליה.

דקה 34- ורמוט חטף כדור מהגנת הרצליה, ומול היגינס בעט מזוית קשה מעל לשער.

דקה 39- גול! סלים טועמה הרים כדור חופשי, ואליניב ברדה נגח מחצי מטר פנימה, שוויון 1:1.

דקה 56- אחרי ערבוביה ברחבת הרצליה, ברדה מצא עצמו חופשי מול היגינס, אבל בעט כדור שטוח ימינה במקום לכבוש.

דקה 63- בעיטה חופשית של טועמה מ-35 מטרים מצאה את היגינס מוכן בשער.

דקה 65- ברדה בעט מתוך הרחבה כדור שטוח, אבל היגינס ירד היטב והדף.

דקה 67- גול! כדור חופשי של מוסטרליץ קבע 0:2 להרצליה.

דקה 74- גול! איגור מוסטרליץ' מצא במסירת רוחב את יאניק קאמאנן חופשי ברחבת האדומים, והאחרון בעט שטוח פנימה, 1:3 להרצליה.

דקה 82- גול! אייל טרטצקי הוכשל ברחבה על ידי דני בונדר, ובוקסנבוים קבע מהנקודה הלבנה 1:4 להרצליה.

הרכב מכבי הרצליה: סקוט היגינס; ארז אליאב, חיים מלכה, יה יה פטי, איתן עזריה; דייהו דייויס (גיא שמיר, 84), מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי (אייל טרטצקי, 64); יאניק קאמאנן, איגור מוסטרליץ' (עדן בן בסט, 89).

הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, דני בונדר, רמי דואני, חאבייר פאאס, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, שי אבוטבול (וולינגטון דה סילבה, 41), סלים טועמה, ברוך דגו (לוסיאנו דה ברונו, 75), אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה (גיל ורמוט, 21).

"התפרקנו והנפנו דגל לבן"

מאמן הפועל ת"א, ניר לוין: "היתה התפרקות בסוף. לצערי קורים לנו יותר מדי דברים שקשה להסביר, כמו פציעות באמצע השבוע ועוד לפני המחצית, ושער מוקדם. אחרי שהשוונו הגענו להזדמנויות, אבל ספגנו, התפרקנו והנפנו דגל לבן. לא היינו צריכים להראות כמו שנראינו. גם השחקנים ששיחקו היום לא היו בריאים לגמרי, אסור שנפסיד בצורה כזו, למרות כל הדברים. זה חומר למחשבה לקראת סכנין". על שחקני הפועל ת"א נאסר להתראיין בסיום המשחק.

מאמן מכבי הרצליה, פרדי דוד: "היה משחק קטסטרופלי שלנו בהתחלה, אני שמח שהגול השני שיחרר אותנו, וכשאנו משתחררים אנו דורסניים. בסך הכל הרצליה עשתה שידרוג, זכינו בתואר ואנו מנצחים תוך הפגנת כדורגל משכנע. אני באופן אישי הולך בדרך מסוימת, עוד לא סיימנו את המטרה, ואנו ממשיכים קדימה".

כובש השער הראשון במשחק, מהרן ראדי: "זה רק עבודה קשה ואמונה. אני מקווה להמשיך ולהתקדם כמה שיותר. פרדי דוד סומך עלי שאבצע מגוון תפקידים. תחילת העונה היתה לא טובה, אבל הסתדרנו".

בהרצליה מנסים להנמיך ציפיות אחרי המשחק, ולמרות הניצחון רב השערים, במועדון ניסו להנמיך ציפיות וטענו כי התוצאה מרמה. גורמים בקבוצה אמרו ש"השחקנים באו נפוחים אחרי הזכייה בגביע הטוטו, ובמשך 60 דקות לא תפקדו והיו חלשים. מזל שהתעוררנו אחרי זה, אבל עדיין לא הבטחנו את ההישארות בליגה".

בקבוצה הייתה ביקורת על החולייה האחורית. "בכל משחק שלנו יש ליהיה פטי טעות שעולה לנו בגול", אמר אחד מהשחקנים. לקראת העונה הבאה, דייהו דייויס צפוי להישאר, ושביעות רצון יש גם משחקני הקו הקדמי מוסטרליץ' וקמאמנאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully