וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס ונתניה שיעממו עם 0:0 חלש

רומן רוזנבלט

28.4.2007 / 21:03

משחק כמעט ללא מצבים נערך בלויטה ושתי הקבוצות פתחו את הים. דה סילבה מכפ"ס הורחק. מנכ"ל נתניה קובי בלדב התעמת עם שוטר

הפועל כפר סבא אירחה הערב (שבת) את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-29 של ליגת העל וסיימה עימה בתיקו 0:0, במשחק חלש ובתצוגה מחפירה שלא ראויה לליגת העל. וישנם אנשים שעוד רוצים להגדיל את הליגה. מעניין אז איך היא תיראה. האירוע היחיד המעניין היה האדום שספג דגלאס דה סילבה, בלם כפר סבא, בדקת הסיום, לאחר שנגח בדדי בן דיין.

שתי הקבוצות, שנמנות על הקבוצות היותר אטרקטיביות בליגה, איבדו כנראה עניין בעונה הנוכחית. לגבי הקבוצה של אוחנה זה ברור, לאחר שהפסידו בגמר גביע הטוטו ובשמינית גמר הגביע. אין להם על מה להילחם, לא כנגד הירידה ולא על הגעה לאירופה.

לגבי הקבוצה של עטר העניין תמוה יותר, שכן היא עדיין יכולה להגיע לאירופה, במיוחד כשהתל-אביביות ממשיכות לקרטע. מה גם שבחוזהו של עטר הוכנס סעיף משונה במיוחד, שקובע כי אם הקבוצה לא תסיים במקומות 1 עד 5, החוזה לעונה הבאה לא יהיה תקף.

די ברור שהקבוצות כבר פתחו את עונת הרחצה וכעת, יכולים המועדונים להתחיל את ההכנות לקראת העונה הבאה. לירן שטראובר שוער נתניה לא הכביר במלים ואמר: "אני מצטער לשני הקהלים. לא היה פה משחק כדורגל".

הרכב הפועל כפר-סבא: אוהד לויטה; עמנואל פאפו, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון, אלירן דנין; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, גיז'רמו ישראלביץ', גייא דיין (אורן ניסים, 78); אבי קנפו, סמואל יבואה (עופר טלקר, 92).

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר; אבישי ז'אנו (ישראל זביטי, 77), לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, זנו בונדאה, אלמוג כהן; מוסא סאנוגו (דלה ימפולסקי, 63), אובודו סאמד אוקוצ'ה (אופיר חיים, 74).

עימות בין בלדב לשוטר

בסיום המשחק המשמים, אולי בעקבות דלות האירועים, התרחש עימות בין הבעלים דניאל יאמר ופמלייתו ומנכ"ל הקבוצה קובי בלדב לבין שוטר, המוכר כאחד שלא מחבב את ראשי המועדון.

בזמן שעשתה דרכה הפמליה של יאמר לעזוב את המגרש בתום המשחק, עצר השוטר והסכים רק ליאמר, הדובר איציק גניש ובלדב לחצות, בעוד שלבני משפחתו של יאמר, אמר לעבור מסביב, דרך היציע של אוהדי כפר-סבא, שהשליכו חפצים לעברם. השוטר אמר: "ככה החלטתי וזה מה שיהיה".

קובי בלדב שזעם, זרק מספר מילים לשוטר. האחרון החל לדחוף את המנכ"ל. התערבות ראשי השיטור באיזור מנעה גלישה לפסים אלימים יותר. מפקד כוח המשטרה במשחק, סגן ניצב דניאל מאור, אמר על התקרית: מנכ"ל נתניה קובי בלדב העליב שוטר במילוי תפקידו ויוזמן לחקירה". בנתניה הופתעו לשמע כוונות המשטרה לזמן את בלדב לחקירה ואמרו בתגובה: "טרם קיבלנו הודעה".

בסופו של דבר השניים שוחחו ביניהם, ויישרו את ההדורים. באתר הרשמי של מכבי נתניה פורסם כי בלדב וחג'ג' התנצלו והביעו חרטה על התקרית שנבעה מלהט הרגע. המועדון הבהיר כי התקרית היתה נמנעת לו היתה מאפשרת המשטרה את המעבר של דניאל יאמר ואורחיו לרכבים שחנו באצטדיון, כפי שאפשרו להם לעשות את אותה הדרך בתחילת המשחק.

343 דקות ללא שער

שחקני נתניה היו מאוד מאוכזבים בסיום המשחק, במיוחד לאחר ששמעו על איבוד הנקודות של היריבות התל אביביות מהצמרת. עטר לא כעס במיוחד על שחקניו בסיום במשחק, אבל צפוי להעיר להם על יכולתם הדלה. "פשוט לא באנו למשחק הזה", אמר אחד השחקנים, "אנחנו לא יכולים להגיע לאירופה אם לא נבקיע שערים, עם כל הכבוד לזה שאנחנו לא סופגים".

נתניה לא כבשה כבר 343 דקות, כמעט ארבעה משחקים, בקבוצה מחכים שהבצורת תסתיים בקרוב, ובצוות המקצועי מביעים אכזבה משחקני החלק הקדמי. עטר צפוי להגביר בקרוב את החיפושים אחר חלוצים לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully