וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי ריצ': "אנחנו פשוט נהנים לשחק נגד דאלאס"

גיל קדרון

28.4.2007 / 12:32

ג'ייסון ריצ'ארדסון מגלה מה הגישה של גולדן סטייט, שעלתה ל-1:2 על דאלאס. הבולס ב-0:3 על מיאמי, וואלאס: "רצינו לנצח יותר מהם"

לילה משוגע, נפלא (או נוראי, תלוי מאיפה מסתכלים) היה ב-NBA, כשהבולס התקרבו כדי ניצחון אחד מהדחת האלופה מיאמי, וגולדן סטייט המשיכה לאמלל את דאלאס, כשעלתה מולה ליתרון 1:2. גם ניו ג'רזי הייתה שם, והיא ביתרון 1:2 משלה על טורונטו.

חכו חכו למשחק הבא, רק הפוך

לפני המשחק, הקומישינר דייויד שטרן, שהגיע לבכורה המחודשת של הפלייאוף באיזור המפרץ בקליפורניה, אמר כי האוהדים של הווריורס הם "הנאמנים ביותר ב-NBA". כנראה שהוא התכוון לכך שלמרות היעדרות של 13 שנה מהפוסט סיזן, הקהל המשיך לבוא ולעודד. עכשיו השחקנים מחזירים לו בריבית דריבית.

זה התחיל בהענקת תואר השחקן המשתפר למונטה אליס, והמשיך בשליטה מוחלטת שהובילה לניצחון ענק 91:109.

"הרגשתי את האולם רועד וקופץ", נשבע סטיבן ג'קסון, שנקנס ב-50 אלף דולר בעקבות ההרחקה שלו במשחק הקודם, והעובדה כי לא עזב את הפרקט במהירות. "זה היה לילה נפלא".

אז מה המפתח של הלוחמים? איך הצליחו לשבש במהירות גדולה כל כך את המשחק של אחת הקבוצות האימתניות שהעונה הרגילה ראתה? "אנחנו פשוט נהנים לשחק נגדם", התוודה ג'ייסון ריצ'ארדסון, שצלף 30 בהתמודדות. "זה מלהיב אותנו, כי הם הקבוצה הטובה ב-NBA, ואנחנו מכירים אותם היטב".

המאמן דון נלסון המשיך לבלבל את אייברי ג'ונסון, ואחרי המשחק שמר את אותו קו שהנחה אותו מאמצע העונה, אז הכריז שהווריורס לא יעפילו לפלייאוף. מתחילת הסדרה הוא מקפיד להגיד שדאלאס בטח תתאושש בקרוב.

"כן, אני מצפה מדאלאס להיות במיטבה במשחק הבא", אמר נלי. "אנחנו יודעים כמה הם טובים, ומרגישים ברי מזל להוביל". על הדרך הוא הוסיף בחיוך גדול: "אנחנו גם רוצים להוכיח לצ'ארלס בארקלי שהוא טעה לגבינו". סיר צ'ארלס, שמפרשן כזכור בערוץ TNT, אמר לפני המשחק שהווריורס יבינו בקרוב שהם בפלייאוף, ואז הם יתפרקו אל מול הלחץ. בינתיים, לפחות, זה לא קורה.

"היה להם משחק רע לדעתי, ואנחנו לא יכולים להיכנס לשאננות בגלל הניצחון הזה", לזר ג'יי ריצ' על הקו של מאמנו. "אנחנו חייבים לזכור שעדיין יש לנו עוד שניים שאנחנו צריכים לנצח".

גולדן סטייט אצה ורצה לה לאורך 48 דקות, וההרכב הנמוך שלה תיסכל את המאבס, לה אין שחקן פוסט אמיתי, והיחידי שיכול לעשות נזק בצבע, דירק נוביצקי, זוכה לטיפול מיוחד. "לא הייתה לנו תשוקה הלילה, וגם לא את האש, הפיזיות והאינטנסיביות כדי לנצח את המשחק הזה", פירשן אייברי ג'ונסון. "היינו איטיים מדי, והיה לנו מבט ריק בעיניים".

המבט הזה היה פשוט הלם מקבלת הפנים לה זכו אלופי המערב מ-2006. אז מה הלאה? "הלחץ יהיה עלינו", מבהיר נוביצקי. "כל העונה אמרנו שהמטרה שלנו היא לזכות באליפות, ושכל דבר אחר יהווה עבורנו אכזבה".

הכל סיפור של עבודה קשה

צעירי הבולס, כמו אלו של הווריורס, פשוט לא מפסיקים לרוץ, וכשנגמר האוויר של האלופים, הם רצים עוד קצת.

"בינתיים אנחנו פשוט עובדים קשה יותר מהם", הסביר בן וואלאס את פשר ה-96:104 במשחק השלישי. "לדעתי אנחנו פשוט רוצים לנצח יותר משהם רוצים".

פט ריילי ניסה למצוא דרך חיובית להסתכל על התוצאה, ואולי קיווה שהגורל יציל אותו. "יכול להיות שהעונה אנחנו מתמודדים עם המבחן האולטימטיבי שיש", היגג הקואץ'. "זו הדרך בה אנחנו צריכים להסתכל על זה".

למרות ההצלחה בשלושת המשחקים הראשונים, מסרבים הילדים של סקוט סקיילס להתרגש, ונשמעים לפתגם אל יתהלל חוגר כמפתח. "אף אחד מעולם לא חזר מפיגור 3:0, ואנחנו לא רוצים להיות הקבוצה שעושים דבר כזה נגדה", אמר לואל דנג, ששוה היה מצוין, הפעם עם 24 ו-11. "זו חייבת להיות דרך המחשבה שלנו - אנחנו חייבים לזכור שהקבוצה הזו יכולה להתעורר בכל רגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הפצוע האמריקאי

נשאיר את זכות הדיבור לסם מיצ'ל, מאמן טורונטו, להסביר את התבוסה 102:89 בניו ג'רזי. "וינס קרטר נכנס מוקדם למשחק, וזה היה משהו שחששנו ממנו", הסביר מיצ'ל. "הוא קלע סלים קלים, ואז ג'ייסון קיד, שאמור היה להיות פצוע, היה בלתי יאומן. הוא שלט במשחק, והיה חלק מכל דבר שהנטס עשו. הוא לקח ריבאונדים, מסר אסיסטים וקלע סלים חשובים. בכל פעם שרצנו הוא עשה מהלך שהרג אותנו".

מיצ'ל לא שפך את הסופרלטיבים שלו בלי סיבה, כי קיד סיים עם טריפל דאבל בלתי רגיל של 16, 16 ו-19 אסיסטים, בעוד קרטר צלף 37.

וזה כנראה כל ההבדל בין הקבוצות, כשכוכב הראפטורס כריס בוש משקשק במאני טיים. את המשחק הוא סיים עם 11 נקודות בלבד. "מה שייחודי אצל קיד שבכל ערב הוא מסוגל לנפק טריפל דאבל", התלהב מאמנו לורנס פרנק. "הוא כמעט השיג 20, 20 ו-20, וזה יוצא דופן. כאבה לו הברך לפני המשחק, אבל הוא מסוג האנשים שברגע שהם עוטים את המדים המאמץ והרצון מחפים על הכל".

מה לחתן השמחה היה לומר בנושא, אחרי שהשיג 14 אסיסטים כבר במחצית והגיע לטריפל דאבל העשירי שלו בפלייאוף? הוא הסתפק ב"הרגשתי נהדר". טוב, את זה ראינו.

חדשות נוספות מה-NBA:

* הבעלים של הסוניקס (והסטורם מה-WNBA) קליי בנט גילה אתמול (שישי) שהעיר המועדפת עליו, אם יחליט לעזוב את סיאטל, היא דווקא לאס וגאס, ולא אוקלהומה סיטי. בנט מתגורר באוקלהומה סיטי, ולאור ההצלחה של ההורנטס בעיר, שם שיחקו משחקים רבים בשתי העונות האחרונות, התחושה הכללית הייתה שזהו הכיוון של הסוניקס, ברגע שהרשויות של סיאטל ומדינת וושינגטון הבהירו שהציבור לא ישלם 500 מיליון דולר (במסים) בעבור בניית אולם חדש וחדיש במקום ה"קי ארינה". כל שנשאר הוא שהוועדה המיוחדת שהקים דייויד שטרן תמליץ, ושהקומישינר, מתנגד נחרץ לרעיון, יאשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully