וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון ממשיכה לטבוח ביאנקיז

28.4.2007 / 11:47

מאטסוזקה והרד סוקס ניצחו בניו יורק 4:11. הומר בתוך הפארק לסיזמור בניצחון קליבלנד, הרצף של הג'איינטס נקטע, עוד הפסד להופמן

ניו יורק יאנקיז - בוסטון 11:4

היאנקיז, שהגיעו לסדרה אחרי שישה הפסדים רצופים, כבר הגיעו לדייסוקי מאטסוזקה, ועם ארבע ריצות באינינג הרביעי הצליחו להפוך פיגור ליתרון 2:4. אבל זה לא היה היום של אנדי פטיט, וכן היה היום של חוליו לוגו, עם שלוש חבטות, הומר ושלוש הכנסות רצים הביתה. שישה ושבעה לדייסוקי מאטסוזקה, שלמרות בעיות שליטה רשם את הניצחון. הומר גם לקווין יוקיליס. בוסטון מובילה ב-6.5 משחקים על היאנקיז ב-AL מזרח, אבל כמו שדרק ג'יטר אומר: "מוקדם להכנס ללחץ".


קליבלנד - בולטימור 4:5

גריידי סיזמור חבט להומר בתוך הפארק, וסייע לג'ייק ווסטברוק לרשום ניצחון ראשון העונה. ווסטברוק גמא 6.1 אינינגים ורשם חמישה חשמולים. סטיב טראקסל עם ההפסד, בגלל ההומר של סיזמור על ג'רמי גאת'רי שהחליפו באינינג השישי. שמירה לג'ו בורובסקי, שהכיש את כל הצד באינינג אחד.


דטרויט - מינסוטה 5:3

ג'ואל זומאיה בכושר רע מאוד. המגיש שנצץ בפלייאוף האחרון עד שהפסיד לסט. לואיס בוורלד סירייס, שוב מנע מהטייגרס ניצחון, לאחר שהרשה שלוש חבטות שגרמו לארבע ריצות, שתיים מהן לחובתו של נייט רוברטסון באינינג השמיני. ג'ו מאוור עם סינגל בן שתי ריצות במהלך האינינג. ג'סי קריין זכה בניצחון, ג'ו ניית'ן בשמירה. הומר לג'סטין מורנו במינסוטה.


טורונטו - טקסס 5:3

סמי סוסה ממשיך להתקרב ל-600 הומרים. סוסה ירה להומר מספר 595, מארק טשיירה ובראד ווילקרסון חבטו כל אחד להומר בן שתי ריצות וכל זאת באינינג השלישי על ג'וש טאוורס. ניצחון לרובינסון טחדה, שמירה לאקינורי אוצוקה.


שיקגו וייט סוקס - לוס אנג'לס איינג'לס 3:7

ג'רמיין דיי ממשיך את העונה המדהימה שהיתה לו אשתקד, כשהלילה חבט לשני הומרים, ונעזר באחד של איי ג'יי פיירזינסקי. שניהם סייעו לחוזה קונטרראס לרשום ניצחון אחרי 6.1 אינינגים מוצלחים. קייסי קוצ'מן עם הומר לאיינג'לס, הפסד לארווין סנטנה.


אוקלנד - טמפה ביי 4:1

יכול מאוד להיות שצומח אס לטמפה ביי. אחרי שביום ראשון נגזל ממנו ניצחון על אוקלנד, ג'יימס שילדס הפליא עם שמונה אינינגים ותשע קטילות, כשאל רייס שומר היטב בפעם השמינית העונה. ממול ניצב צ'אד גאודין האקס דוויל ריי, ששרד ארבעה אינינגים בלבד. בובי קרוסבי מאוקלנד עם ההומר היחיד במשחק, על שילדס.


סיאטל - קנזס סיטי 4:7

קנג'י ג'וג'ימה וחוזה לופז עם הומרים לסיאטל, הוראסיו רמירז עם הניצחון וג'יי ג'יי פאץ עם השמירה. הומר גם לרוס גלוד בקנזס סיטי, הפסד לחורחה דה לה רוסה.

לכל דבר טוב יש סוף

אריזונה - סן פרנסיסקו 2:3

בארי בונדס והחברים מפריסקו ראו איך דאג דייויס מגיש שבעה אינינגים יפים, חוזה ולוורדה רושם שמירה תשיעית העונה ובארי בונדס מסיים עם שלוש הליכות וחבטה, אבל בלי ריצה. בארי זיטו עם ההפסד למרות שבעה וארבעה, רנדי ווין ומארק סוויני עם ההומרים שנתנו את שתי הריצות לפריסקו.


קולורדו - אטלנטה 9:7

5.1 אינינגים הספיקו לצ'אק ג'יימס כדי לנצח, כשאנדרו ג'ונס וקרייג ווילסון חובטים להומרים באטלנטה. פיטר מוילן עם השמירה לאחר עוד קריסה של בוב וויקמן, שכמעט איבד יתרון של חמש ריצות באינינג התשיעי. הפסד לג'ף פרנסיס, הומר לאיש המהפכה הסובייטית טרוי טולוביצקי.


סן דייגו - דודג'רס 6:5

אחרי הסוויפ שקיבלו מסן פרנסיסקו עמדו הדודג'רס בפני הפסד נוסף, אבל זה לא השבוע של טרבור הופמן. לכבוד הופמן נערך טקס לפני המשחק על היותו הקלוזר המוביל בהיסטוריה ברשימת השמירות, אבל הצ'יינג' אפ לא התחבר, והופמן ספג ארבע ריצות באינינג התשיעי. טקאשי סאיטו נתן הומר לחוזה קרוז ג'וניור אבל הצליח לשמור. ניצחון לרודי סיאנז.


פיטסבורג - סינסינטי 1:3

איאן סנל ממשיך להפגין את הכישרון הרב הטמון בו. סנל הגיש שבעה והכיש ארבעה, כשהוא נעזר בשמירה של סלומון טורס. אריק מילטון עם ההפסד, הומר לאדם דאן על טורס.


סט. לואיס - שיקגו קאבס 5:3

הקשיים של הקרדינלס ליצור מומנטום ממשיכים להיערם. ג'ייסון מארקי הגיש 6.2 אינינגים טובים וזכה בניצחון על קבוצתו לשעבר. ראיין דמפסטר עם השמירה, אנתוני רייס עם ההפסד. אראמיס רמירז ופליקס פאי חבטו להומרים בשיקגו, ידאייר מולינה עשה זאת בסט. לואיס.


יוסטון - מילווקי 4:1

כריס קפואנו חיכה בסבלנות שישה אינינגים, עד שחובטי הברוורס יעניקו לו ניצחון עם שלוש ריצות באינינג השביעי, שהפכו פיגור 1:0. שבעה וחמישה עם שלוש ריצות חובה והפסד לרוי אוסוולט, שמירה לפרנסיסקו קורדרו.


פילדלפיה - פלורידה 5:6

טום גורדון שבר שמירה באינינג התשיעי, אבל זכה בניצחון הודות קרלוס רואיז עם הסינגל המנצח מידיו של רנדי מסנג'ר. ג'ימי רולינס, צ'ייז אטלי וארון רוואנד חבטו להומרים בפילי, מיגל קבררה ומייק ג'ייקובס עשו זאת בפלורידה. השבירה של גורדון והופעה טובה של ברט מאיירס בבולפן (שני אינינגים, ארבע הכשות) מגבירות את הסיכוי של מאיירס להפוך לקלוזר בפיליז בקרוב.


וושינגטון - ניו יורק מטס 3:4

הנשיונאלס לא רשמו אפילו נקודה אחת עד כה העונה באינינג הראשון, אבל בשביל זה יש את אוליבר פרז, שנתן להם שלוש מהומר של אוסטין קרנס ושבר את הבצורת. האמת היא שלפרז היה משחק מצוין אחר כך, עם שבעה אינינגים ותשעה חשמולים, אבל הוא נכנע ל-5.1 אינינגים טובים של מאט צ'יקו ולשמירה של צ'אד קורדרו. שלוש חבטות למויסס אלו במטס.

טבלאות

AL:

מזרח

1. בוסטון רד סוקס 7:15
2. טורונטו בלו ג'ייז 11:11
3. בולטימור אוריולס 12:11
4. טמפה ביי דוויל רייז 13:10
5. ניו יורק יאנקיז 13:8


מרכז:

1. קליבלנד אינדיאנס 7:12
2. שיקגו וייט סוקס 9:12
3. מינסוטה טווינס 10:13
4. דטרויט טייגרס 10:12
5. קנזס סיטי רויאלס 16:7


מערב:

1. לוס אנג'לס איינג'לס 11:12
2. סיאטל מארינרס 9:9
3. אוקלנד אתלטיקס 12:11
4. טקסס ריינג'רס 12:9


NL:

מזרח:

1. אטלנטה ברייבס 8:14
2. ניו יורק מטס 8:13
3. פלורידה מארלינס 12:10
4. פילדלפיה פיליז 12:10
5. וושינגטון נשיונאלס 15:8


מרכז:

1. מילווקי ברוורס 8:14
2. פיטסבורג פייראטס 10:11
3. סט. לואיס קרדינלס12:10
4. סינסינטי רדס 13:10
5. שיקגו קאבס 13:9
6. יוסטון אסטרוס 13:9


מערב:

1. לוס אנג'לס דודג'רס 9:14
2. סן פרנסיסקו ג'איינטס 9:12
3. אריזונה דיאמונדבקס 11:13
4. סן דייגו פאדרס 11:12
5. קולורדו רוקיז 14:9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully