וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס קמבי הוא שחקן ההגנה של העונה

27.4.2007 / 23:15

הסנטר של דנבר נאגטס רשם העונה ממוצעים של 3.3 חסימות, 1.2 חטיפות ו-11.6 ריבאונדים, כדי לשבור את ההגמוניה של בן וואלאס

מרכוס קמבי הפתיע העונה כשהיה זמין לדנבר הרבה יותר משחקים מהרגיל (החמיץ רק 12 משחקים), והסנטר שמשחק לצידם של כרמלו אנתוני ואלן אייברסון, קיבל את תואר שחקן ההגנה של העונה.

קמבי, 11 שנים בליגה הטובה בעולם, רשם ממוצעים של 3.3 חסימות ו-1.2 חטיפות למשחק. אם זה לא מספיק, יש לו גם דאבל-דאבל בממוצעים (11.6 ריבאונדים ו-11.2 נקודות).

קמבי שבר בזאת את ההגמוניה של בן וואלאס מהבולס, שזכה בתואר בשנתיים האחרונות ובארבע מחמש העונות האחרונות כשחקנה של דטרויט.

זו אולי לא הייתה העונה ההגנתית הטובה ביותר של קמבי לפי המספרים, אבל מסתבר שהסטטיסטיקה שלו העונה מספיקה כדי להעניק לו את התואר ולהפוך לשחקן השני בהיסטוריה של הנאגטס שזוכה בו, אחרי דיקמבה מוטומבו ב-1995. זכייתו מעניינת גם בגלל שקבוצתו מדורגת רביעית בספיגת נקודות, 103.7, אבל זה בעיקר נובע מכמות גדולה של איבודים (מקום 28 בליגה), שהולידו סלים קלים בצד השני, ופחות מצבע פרוץ.

קמבי אמר ל"דנבר פוסט": "זה התואר הגדול ביותר שהשגתי, יותר משחקן השנה במכללות. יש כל כך הרבה שחקנים גדולים שזכו בתואר הזה".

הקומישינר דייויד סטרן אמור להעניק את הגביע המיוחד לקמבי, לפני משחק 3 בסדרת הפלייאוף בין דנבר לסן אנטוניו. במקום השני סיים ברוס בואן מהספרס, מיד אחריו חברו לקבוצה טים דאנקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully