וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן חוזרת ללאומית

28.4.2007 / 20:51

הקבוצה של יובל נעים ניצחה 1:2 את טירת הכרמל והבטיחה את המקום הראשון בארצית ואת ההעפלה. כהן צדק (30) ואסאו (37) כבשו

הפועל רמת גן חוזרת לליגה הלאומית, אחרי שניצחה הערב (שבת) את עירוני טירת הכרמל 1:2 והבטיחה את המקום הראשון בארצית ואת העלייה ללאומית. רמת גן רחוקה אמנם רק 11 נקודות מהמקום השלישי, כשנשארו ארבעה מחזורים לסיום, אולם בגלל שעירוני ראשל"צ, השנייה בטבלה, אמורה לפגוש עוד את טמרה, השלישית, הרי שכל תוצאה שתהא הבטיחה את עלייתה.

החניכים של יובל נעים עשו את העבודה במשחק חוץ, כשיאיר כהן צדק (30) ואלרין אסאו (37) מנצחים על מלאכת הבקעת השערים. קובי שריקי (57) צימק את התוצאה, אבל לא הצליח לקלקל לאורחים את חגיגות ההעפלה.

נראה שהמאבק על הכרטיס השני מהליגה הארצית ללאומית יוכרע רק במחזור האחרון, בו ייפגשו שתי הקבוצות שנלחמות עליו, עירוני ראשל"צ ובני טמרה. שתיהן ניצחו ושמרו על אותו ניקוד במקומות 2 ו-3. למעשה, ר"ג מובילה ב-11 נקודות כשנותרו 12 בקופה, אבל בגלל המפגש בין שתיהן - המקום של ר"ג מובטח כיוון שאחת מהן בטוח תאבד נקודות.

עירוני ראשל"צ ניצחה בחוץ את מכבי השיקמה רמת חן 1:3. חיים חג'ג' כבש שלושער לראשל"צ בדקות 15, 42 ו-85. ואדים שמיאלוב צימק בדקה ה-78. בעקבות ההפסד, השיקמה עדיין חזק במאבק נגד הירידה לליגה א'.

בני טמרה יצאה למשחק חוץ מול עירוני קרית אתא וניצחה גם היא 1:3. אחמד דיאב העלה את טמרה ליתרון בדקה ה-36, אסף בראון הישווה זמנית בדקה ה-63. בדקה ה-87 נשרק פנדל לזכות טמרה וכמאל ג'ברין קבע 1:2, שתי דקות מאוחר יותר ברק דניאל כבש את השלישי לטמרה.

שבוע אחרי שאירחה את הפועל תל אביב במגרשה הצנוע, הפועל מרמורק יצאה ככל הנראה מהמאבק על הכרטיס ללאומית, אחרי שסיימה בתיקו 1:1 מול הלפני אחרונה הפועל הרצליה. יניב אופיר כבש למרמורק בדקה ה-11, עידן רובין הישווה להרצליה בדקה ה-35.

מי שעדיין נמצאת בתמונת העלייה היא סקציה נס ציונה, שהביסה את מכבי כפר קנא 0:5 ושמרה על פער של ארבע נקודות מראשל"צ וטמרה. כבשו לנס ציונה: לירן אלמלם (9), ניסים אסייג (26, 49), משה בן חיים (57, פנדל) ואבי בן עזרא (85, פנדל).

במשחק שלא קבע דבר, ניצחה בית"ר/שמשון ת"א את סוגרת הטבלה מכבי באר שבע 0:2. תומר עייני קבע 0:1 למארחים עם פנדל מוצלח בדקה ה-31, וכפיר צוקול (75) חתם את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully