וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו עשוי לפתוח מול הכח

אסף שקד

27.4.2007 / 10:16

מזרחי נוטה להעדיף את הברזילאי על חשבון בן שושן. מאמצים להכשיר את מירוסביץ' הפצוע, עימות בין אפק למנהל איצטדיון טדי

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מול הכח עמידר רמת גן ביום ראשון, כשבמהלך האימון הסגור שהתקיים באצטדיון טדי, תרגל יוסי מזרחי את ההרכב שצפוי לפתוח מול הסגולים צהובים של אורי מלמיליאן. על פי התרגול של המאמן צפוי רק שינוי אחד ממשחק הליגה האחרון מול מכבי הרצליה, כשעמית בן שושן וליבוניר רושל "טוטו" מועמדים להחליף בהרכב את קלאבר שוונק. מזרחי נוטה להעדיף את טוטו, על מנת לתת לו הזדמנות להוכיח את עצמו.

מי שחשב שדרק בואטנג יישאר מחוץ ל-11 לאחר שבעט אתמול בגסות בקשר קובי מויאל, טעה ובגדול. למרות שנזרק אתמול מהאימון, תורגל היום הגנאי בהרכב של יוסי מזרחי, והמאמן עצמו הבהיר כי רק לאחר המשחק יעמוד השחקן לועדת משמעת פנימית. ההערכה היא כי בואטנג ייקנס בסכום כספי שינוע סביב 2,000 דולר, אך בבית"ר אין כוונה לעשות צעדים מחמירים כלפי השחקן, בעיקר בגלל מעמדו וחשיבותו בקבוצה.

מי שחש כאבים ועדיין לא נמצא ב-100 אחוזים מיכולתו הוא הקשר הצ'ילאני מילובאן מירוסביץ', שהתאמן אתמול באופן מלא, אך חש בכאבים ברגלו מיד לאחר סיום האימון. בצוות הרפואי של הקבוצה עובדים שעות נוספות על מנת להכשיר את השחקן, והוא עבר מספר טיפולים. ההערכה היא כי עד יום ראשון הוא יהיה כשיר וישים את הפציעה מאחור.

במהלך האימון בבית וגן אירעה תקרית שולית בין מנהל האצטדיון קיקו מלול לבין המגן עומרי אפק. השחקן שחזר לאחרונה מפציעה רצה להציב בובות הדמיה על כר הדשא על מנת לתרגל בעיטות חופשיות, אך מנהל האצטדיון התפרץ על השחקן באופן גס וצעק עליו שלא יציב את הבובות על הדשא בטענה שזה יהרוס את המשטח. אפק ניסה לשכנע את מנהל האצטדיון שהבובות חשובות מאוד לתרגול, אך כשראה שהשכנועים לא יעזרו, ויתר על הרעיון ולא הציב את הבובות על כר הדשא. בסיום השניים שוחחו וצחקו ביניהם.

בהלת הכרטיסים למשחק מול מכבי ת"א במחזור ה-32 כבר החלה. מאות אוהדים ירושלמים כבר רכשו כרטיסים למשחק, וההערכה היא כי כבר בשבועיים הקרובים יאזלו כל הכרטיסים ליציעים של בית"ר. אחד האוהדים הירושלמים הסביר את הנהירה לרכישת הכרטיסים: "אחרי עשור האליפות מגיעה לירושלים ואין מקום טוב יותר לחגוג בו את האליפות מאשר אצטדיון בלומפילד ועוד מול מכבי ת"א. זה משחק של פעם בעשור וכולם רוצים להיות חלק מהחגיגות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully