וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלחץ עדיין עלינו"

27.4.2007 / 12:39

קוואמי בראון לא מתרגש יותר מדי מהניצחון על פיניקס. קיד עלול להחמיץ את המשחק השלישי מול טורונטו, אורלנדו ומינסוטה מתעניינות בטלפייר

אחרי שנקלעו לפיגור של 0:2 בסדרה מול פיניקס, ופיגרו ב-17 נקודות במשחק השלישי הלילה (בין חמישי לשישי), התעוררו לפתע הלוס אנג'לס לייקרס. תחת הנהגתו של קובי בריאנט, שסיים עם 45 נקודות, הם המשיכו לניצחון 89:95, שצימק את היתרון של הסאנס בסדרה ל-1:2, ואיפשר להרבה אנשים בהוליווד לנשום לרווחה. "במצבים כאלה אתה יכול לפרוש בשקט עם הזנב בין הרגליים, או שאתה יכול לצאת ולהילחם", אמר בריאנט בסיום. "זה היה מאמץ מיוחד. אתה יכול לעבור לפני המשחק על כל ההכנות הטקטיות שעות, אבל לא תנצח בלי להשקיע מאמץ".

מי שנדרש לסייע לקובי היה קוואמי בראון, ששיחק היטב וסיים עם 19 נקודות, למרות שנפצע במהלך הרבע השלישי לאחר שסובב את קרסולו השמאלי, אותו קרסול שהשבית אותו מוקדם יותר העונה לארבעה חודשים. "הדבר הראשון שקפץ לי לראש היה 'או לא, לא שוב הקרסול'", סיפר קוואמי. "אבל בסופו של דבר הכל בסדר. הוא קצת התנפח, אבל זה לא משהו רציני".

הניצחון אמנם שחרר לא מעט לחץ בסטייפלס סנטר, אבל בראון יודע שהעבודה עדיין רחוקה מלהיות שלמה: "הלחץ עדיין עלינו".

מאמן הסאנס, מייק ד'אנטוני, פירגן ליריבתו: "חייבים לתת להם קרדיט על הניצחון. הדברים הלכו לנו כל כך בקלות בפתיחה, שהנפילה שהגיעה לאחר מכן היתה טבעית. ברגעי הסיום קובי היה יותר מדי עבורינו. בסופו של דבר הם לקחו 19 ריבאונדים בהתקפה, וזה היה הסיפור של המשחק".

* ג'ייסון קיד החמיץ את האימון של הנטס אתמול בגלל מתיחה בברך. ההחלטה אם יוכל לשחק במשחק השלישי של הנטס נגד טורונטו תתקבל רק סמוך לפתיחת המשחק.

* למרות שתי הקדנציות הבלתי מוצלחות בעליל שרשם עד כה בפורטלנד ובבוסטון, זוכה סבסטיאן טלפייר להתעניינות לא קטנה ברחבי הליגה. אורלנדו ומינסוטה כבר הוזכרו כמועמדות לקלוט את הרכז שצפוי להיחתך מהסלטיקס בתקופה הקרובה

* סוכנו של רשארד לואיס, טוני דאט, הבהיר כי הוא לא מתכוון להציג בפני סיאטל את ההצעות אותן יקבל לואיס מקבוצות אחרות על מנת שהסוניקס יוכלו להשוות אותן. "חשוב לרשארד ולי לדעת מה הסוניקס חושבים שהוא שווה", סיפר דאט.

* מרקו בלינלי, כוכבה של קלימאמיו בולוניה, הודיע כי ישתתף בדראפט הקרוב. בלינלי לא צפוי לשחזר את הצלחתו של חברו לנבחרת איטליה אנדראה ברניאני, שנבחר ראשון בדראפט של העונה שעברה, אבל הוא בהחלט עשוי להשתחל לסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully