וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם יוז לא עזר ליאנקיז

27.4.2007 / 11:36

הפרוספקט החם של ניו יורק נחל הפסד לבארנט וטורונטו, 6:0, שישי ברציפות של הפסים. ניצחון שמיני ברציפות לסן פרנסיסקו

ניו יורק יאנקיז - טורונטו 6:0

בברונקס נשאו עיניים לפיליפ יוז, הפרוספקט הכי מדובר שלהם. המגיש הצעיר עלה לבכורה שלו ביאנקיז סטדיום, וצלח פחות מחמישה אינינגים (4.1) עם ארבע ריצות חובה והפסד ראשון. כל זאת כשמולו עומד איי ג'יי בארנט בפורמה מעולה, עם שבעה וחמישה. "היו לי כמה הגשות טובות", אמר יוז בסיום, "אבל גם כמה שגיאות ששחקנים כמו ורנון וולס לא מחטיאים". וולס סיים עם שלוש חבטות. התופס של טורונטו, גרג זון, עבר ניתוח אגודל וייעדר כחודשיים.


קליבלנד - טקסס 4:9

סמי סוסה מתקרב ל-600 הומראנס בקריירה, כשעם צמד העלה את מאזנו ל-594. זה לא עזר עם ההגשה הלא טובה של קמרון לואו והגשה סולידית בקליבלנד של פול בירד. טרוט ניקסון וג'וני פראלטה עם הומרים לאינדיאנס, לניקסון שני ריביז ושתי ריצות הביתה.


מינסוטה - קנזס סיטי 0:1

רק באינינג ה-11 חבט מייק רדמונד לסינגל הניצחון, וגדע רצף של ארבעה הפסדים של הטווינס. שבעה אינינגים חלקים לא עזרו לזאק גריינקי בקנזס סיטי, חואן רינקון עם הניצחון, טוד וולמאייר עם ההפסד.


איינג'לס - טמפה ביי 3:11

ברתולו קולון דפק הופעה בנוסח עונת הסיי יאנג של 2005, כשהגיש שבעה אינינגים וקטל 11 חובטים. המלאכים עלו ליתרון מוקדם ומהיר של 0:5 כבר באינינג הראשון, בסיוע הומר של ולאדימיר גררו. ג'יי סאו, המגיש של הדוויל רייז, החזיק מעמד 1.1 אינינגים בלבד. קרלוס פנייה עם הומר משלו בטמפה ביי, שלוש חבטות לגארי מת'יוס ג'וניור.


אוקלנד - סיאטל 4:2

האייז עלו ליתרון 0:2, אבל לא הצליחו לשמור עליו, כשהומר של חוזה לופז באינינג השישי הפך את התוצאה מ-2:1 ל-2:3 למארינרס. מיגל באטיסטה הגיש 5.1 אינינגים שהספיקו לניצחון, ג'יי ג'יי פאץ דאג לשמירה. קיקו קאלרו עם שבירת השמירה וההפסד.


בולטימור - בוסטון 5:2

עד לאינינג השמיני הובילו האוריולס 1:2, כשהם מאיימים לתת לג'וש בקט הפסד ראשון העונה. הבסיסים מולאו במיוחד בשביל ווילי מו פניה, שדפק גזונגה ל-130 מטר ועם גראנד סלאם העניק לבקט ניצחון חמישי העונה, המאזן הטוב במייג'ורס (0:5). בקט היה מצוין, עם שמונה אינינגים ושלוש קצירות. כריס ריי היה המגיש שהתפרק, ג'ונתן פפלבון היה יעיל כהרגלו, עם שמירה שביעית העונה.


המשחק בין דטרויט לשיקגו וייט סוקס נדחה.

NL: המלס חוזר למציאות

פילדלפיה - וושינגטון 4:2

קול המלס חזר ממשחק שבו היכה 15 סטרייקאאוטים, והחזיק מעמד 5.1 אינינגים בלבד, במהלכם רשם ארבע ריצות חובה והפסד. כל זאת כשממול עומד שון היל, שמתגלה כאס אמיתי בנשיונאלס. להיל מאזן 2:2, לאחר שזכה בניצחון עם שמונה אינינגים, שלושה חשמולים והעמיד את ה-ERA שלו על 2.76. דמיטרי יאנג עם הומר שלישי העונה, שמירה לצ'אד קורדרו. הומר גם לארון רוואנד בפילי.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן פרנסיסקו 5:4

כשברוס בוצ'י נכנס לתפקיד בסן פרנסיסקו, הוא אמר שהוא מרוצה למרות פתיחה גרועה. עם דאבל של ריי דורהאם באינינג השמיני, הג'איינטס הגדילו את רצף הנצחונות שלהם ל-8, כשהם מחזירים לדודג'רס על הסוויפ בעיר המפרץ וטיפסו למקום הראשון ב-NL מערב. קווין קוריה עם הניצחון, ארמנדו בניטז עם שמירה שביעית העונה וג'ואי ביימל עם ההפסד. הומר לאנדריי אית'ייר בלוס אנג'לס.


אריזונה - סן דייגו 4:7

עוד הפסד לפאדרס, אבל הפעם לא במפח נפש. סן דייגו הובילה 0:3 באינינג הראשון, ונכנעה לשני הומרים של טוני קלארק על כריס יאנג, המפסיד. ליבאן הרננדז, כדרכו, פתח נורא ואיום, התעשת, הגיש שבעה אינינגים וזכה בניצחון. חוזה ולוורדה עם השמירה, הומר גם לאדריאן גונזאלס בפאדרס.


פיטסבורג - יוסטון 3:5

כמה מסכנים נראים האסטרוס? מסכנים עד כדי שהרשו לפייראטס לעשות עליהם סוויפ. וונדי (???) רודריגז הגיש שבעה ושבעה, אבל רשם הפסד כשיתרון מזערי לא הספיק לו באינינג השישי. במצב 0:1 ליוסטון חבט ג'ייסון ביי לסינגל בן שתי ריצות והעלה ל-1:2, כשהוא מעניק ניצחון לג'ונה בייליס. שמירה לג'ון גראבו.


סט. לואיס - סינסינסטי 5:7

לכריס דאנקן היה את כל חוסר המזל בעולם. לאחר שאיחר להגיע למשחק בגלל פקק תנועה, נחתך בראשו וסקיפ שומאכר פתח במקומו. שומאכר רשם שלוש חבטות ושני ריביז, וסייע לקרדינלס לחזור מפיגור 4:1 לניצחון. אדם קנדי שבר בדאבל שוויון באינינג השישי. ניצחון לראס ספרינגר, הפסד לקייל לוהש ושמירה לג'ייסון איזרינגהאוזן. הומרים לברנדון פיליפס ולדייויד רוס מסינסינטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully