וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם נקנסה ב-5.5 מיליון ליש"ט

27.4.2007 / 15:25

הפטישים ניצלו מהורדת נקודות בועדת המשמעת בעקבות אי הסדרים בהחתמת טבז ומסצ'ראנו. מלחמת מילים בין מוריניו לרונאלדו

היריבות בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי היא לא דבר חדש, אבל העובדה ששתי הקבוצות ייאבקו בשבועות הקרובים ראש בראש על תואר האליפות בפרמייר ליג, על הגביע האנגלי וייתכן שגם על כתר ליגת האלופות, מצליחה להוציא משני הצדדים כמה ליכלוכים עסיסיים. ההתגוששות המילולית התורנית היא דווקא בין שני פורטוגלים, שרוחשים אחד לשני כבוד רב בימים כתיקונם, אך מסתבר שהלחץ הגיע גם אליהם.

הכל החל כשכריסטיאנו רונאלדו התראיין לתחנת טלוויזיה פורטוגלית והתייחס לזעקות הקיפוח של ז'וזה מוריניו כלפי השופטים לאחרונה. "כולם יודעים בדיוק מי הוא מוריניו", סיפר הנבחר הטרי לתואר שחקן העונה באנגליה. "כשהוא מתוסכל, הוא תמיד חייב להגיד משהו. הוא לא יודע להודות בטעויות שלו".

תגובתו של מאמן צ'לסי לא אחרה להגיע: "שחקן ששואף להיות הטוב ביותר בעולם, ואפשר שהוא כבר הטוב ביותר כעת, חייב להראות יותר בגרות, ולבסס את דבריו על עובדות. אם הוא טוען שזה לא נכון שמנצ'סטר יונייטד הרוויחה השנה בגדול מכמה פנדלים שלא נשרקו לחובתה, אז הוא פשוט משקר. ואם הוא משקר, הוא לעולם לא יגיע לרמה אליה הוא שואף".

פורטוגלי נוסף, עוזר מאמן היונייטד קרלוס קירוש, נתן את הפרשנות שלו לדבריו של מוריניו: "יש לז'וזה את הסגנון שלו. הוא תמיד מנסה להסיט את תשומת הלב של כולם למה שמתאים לו. זאת פשוט הטקטיקה שלו".

עונש כספי בלבד לווסטהאם

קברניטי ווסטהאם חששו בימים האחרונים שקבוצתם תספוג עונש של הורדת נקודות בפועל בעקבות אי הסדרים החמורים שהתגלו בהתחמת קרלוס טבז וחאבייר מסצ'ראנו, נשמו היום (שישי) לרווחה, כשועדת משמעת מיוחדת של הפרמייר ליג החליטה להשאיר את מספר הנקודות של הפטישים על כנו, אך במקביל קנס את המועדון הלונדוני בסכום של חמישה וחצי מיליון ליש"ט. הקנס הוא הגדול ביותר בהיסטוריה של הכדורגל האנגלי, כשהשיא הקודם הוחזק על ידי טוטנהאם, שנקנסה ב-1.5 מיליון ליש"ט ב-1994 בעקבות אי סדרים כספיים. בעקבות העובדה שראשי ווסטהאם הודו בביצוע העבירות, החליטה הועדה לא להפחית נקודות ממאזנה.

כעת יתפנו בווסטהאם למאבק הסופי נגד הירידה, כשמלוא הנקודות שצברה במאזנה. לקבוצה מצפה מחר מפגש סופר חשוב מול וויגאן, אותה תוכל ווסטהאם לעבור בטבלה, ועל הדרך לדלג מעל הקו האדום, אם תוכל להשיג ניצחון חוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully