וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרציקוביץ': "תראו להתאחדות מה אנחנו שווים"

לי בוץ

26.4.2007 / 20:33

בעלי מכבי ת"א ערך שיחת מוטיבציה לוחמנית עם השחקנים לקראת בני יהודה. ביקש מהם להוכיח לכולם ולסיים את הליגה במקום השני

מכבי ת"א ערכה הערב (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק מול בני יהודה ביום שבת בלומפילד (19:30). לפני האימון נכנס הבעלים לוני הרציקוביץ' לשיחת מוטיבציה עם השחקנים וביקש משחקניו להילחם עבור הקבוצה במאבקה מול ההתאחדות לכדורגל.

"עושים עלינו עליהום מיותר", אמר הרציקוביץ לשחקנים, "אתם צריכים להוכיח על המגרש שמגיע לנו להיות במקום בו אנחנו נמצאים. אני מבקש ממכם להתאמץ ושנראה להתאחדות ולכולם מה שאנחנו שווים. אנחנו צריכים לנצח עד סוף העונה כדי לסיים במקום השני. אני אטפל בדברים מול ההתאחדות אתם תטפלו בדברים על המגרש".

עומר פרץ ערך אימון חלקי והוא לא צפוי להיות כשיר למשחק בשבת. מילאן מרטינוביץ', שנטש אתמול את האימון בעקבות מתיחה בשריר הירך, ערך אימון מלא ויפתח בהרכב. דיאן איליץ' ייעדר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים כשיוסי שבחון יחליפו ב-11 של אלי כהן.

"מגיע לאבי להיות מלך השערים של כל הזמנים"

אבי נמני חוגג היום את יום הולדתו ה-35. בסיום אימון הגיעו מספר אוהדים להעניק לנמני עוגה ולאחר מכן יצאה הקבוצה למסעדתו של הקפטן, שקיבל זר פרחים וחולצה, ומצעד חנופה.

יוסי שבחון: "אני מאחל לאבי שימשיך לעשות את הדברים טוב כמו שהוא יודע. אנחנו נהנים לא פחות ממנו. שימשיך כמו שהוא".

יובל שפונגין הבריק עם "שימשיך להנהיג אותנו על המגרש, ובתקווה שיעשה את זה גם בשנה הבאה. מאחל לו רק הצלחה בכל דרך שיבחר".

אלי כהן התפייט: "אני מאחל לאבי, במלאת 35 אביבים, הרבה מזל טוב, גם ליום ההולדת וגם לקראת הרחבת המשפחה. שישמור עליה, כי זה הדבר הכי חשוב. אם אבי יקשיב לקהל, הוא לא יוכל לפרוש עד גיל 60, אבל אני רוצה שימשיך עוד עונה אחת לפחות, כי מגיע לו להיות מלך השערים של כל הזמנים. הוא השחקן הכי גדול, ואחרי שיפרוש, הוא ישאיר אחריו חור גדול. בכל מקרה, אאחל לו הרבה הצלחה".

מאיה נמני, האישה שאיתו: "שימשיכו להיות לו שנים יפות ומאושרות, הרבה בריאות, ושיצליח בכל דרך שיפנה בה. עם השנים הוא נהיה צעיר יותר".

חתן השמחה עצמו אמר: "ההחלטה אם להמשיך עונה נוספת תתקבל אצלי רק לקראת סוף העונה. אני מאחל לעצמי ליום ההולדת רק בריאות למשפחה ולי. צריך לקחת הכל בפרופורציה בחיים, גם את הדברים הטובים וגם את הרעים. לא האמנתי שבגיל הזה עדיין אהיה שחקן פעיל. הייתי בטוח שאפרוש בגיל צעיר יותר. כשהייתי בן 27-28 חשבתי שבטח יישארו לי עוד שנתיים-שלוש, אבל אני עדיין נהנה, וזה מה שהכי חשוב".

שתי אוהדות של הקבוצה הגיעו למסעדה בשביל לאחל לסמל הצהוב מזל טוב, העניקו לו במתנה עוגה עם הספרה 8, וכמה זיקוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully