וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי עלה למקום השני בהייר

26.4.2007 / 19:52

גולש הניל פרייד האילתי סיים במקומות 4 ו-6 בשיוטי היום ונמצא בעמדת מדליה בתחרות היוקרתית בצרפת. יום מאכזב לשאר השייטים

האלוף האולימפי גל פרידמן צריך להתחיל לחשוש. לא רק שהוא סובל מתחרות חלשה מאוד בשבוע הייר בצרפת, אלא שהמתחרה הצעיר שלו, שחר צוברי, עושה חייל. גולש הרוח האילתי עלה היום (חמישי) למקום השני בצרפת אחרי 9 שיוטים. צוברי סיים את שלושת שיוטי היום במקומות 4, 14 ו-6 והתמקם בעמדת מדלית הכסף. ערב שיוט הגמר, צוברי רחוק ב-17 נקודות מתום אשלי הניו זילנדי, שמוביל בתחרות ומקדים ב-6 נקודות את השלישי ג'וליאן בונטמפ מצרפת. נמרוד משיח מדורג במקום ה-41 ואילו גל פרידמן, שכבר יצא מהתחרות, במקום ה-96 בלבד.

שאר השייטים הישראלים המשיכו לסבול מיכולת חלשה ולאף אחד אחר אין סיכוי למדליה. בתחרות גלשני הניל פרייד לנשים, מעיין דוידוביץ' מדורגת במקום ה-20 בתום 9 שיוטים ולי קורזיץ התקדמה למקום ה-24, רק אחרי שניצחה את השיוט התשיעי.

גם מדגם ה-470 לא הגיעו בשורות טובות. גידי קליגר ואודי גל התאוששו מיום חלש מאוד אתמול, אבל זה הספיק להם רק כדי לעלות למקום ה-28. אייל לוין וים אמיר מדורגים 34 ומקדימים במקום אחד את אביב בן חורין ואייל סלע. אצל הנשים, נועה בוצר ולאיה טרכטנברג ירדו למקום ה-12, עדי גלבוע וורד בוסקילה מדורגות 22. בדגם הלייזר רדיאל לנשים, מדורגת נופר אדלמן במקום ה-64.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully