וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה באשקלון?

עדי פרג'

26.4.2007 / 19:19

קריית שמונה תשחק בשבת (14:45, 5) באשקלון, בידיעה שניצחון יעלה אותה לראשונה בתולדותיה, לליגת העל. העיר בטירוף

עירוני קריית שמונה תצא מחר (שבת) למשחק לו חיכתה כל תולדותיה, מאז הוקמה. היא תתארח אצל יריבה עיקשת מתחתית טבלת הליגה הלאומית, הפועל אשקלון, בידיעה שניצחון חוץ או, לחילופין, הפסד של הדולקות אחריה, ייתן את האות הרשמי לפתיחת החגיגות ההיסטוריות בעיר הכי צפונית בליגה.

מתקשים לעכל

שחקני הקבוצה היו השבוע דרוכים, אך נרגשים, באימונים. "אנחנו עדיין לא מעכלים את העובדה שהמשחק הזה עשוי להיות זה שירכז בתוכו את כל המאמצים שלנו בשנים האחרונות, ושעם ניצחון נעפיל ליעד הנכסף שנקרא ליגת העל", אמרו שחקנים בקבוצה.

גם הקפטן בני בן זקן ניסה להסביר את חשיבות המאורע. "כל כך הרבה זמן המועדון מחכה לרגע הזה", הסביר, "ודווקא בגלל זה חשוב שנזכור ששום דבר לא סגור, ושעדיין לא עלינו ליגה".

המאמן רן בן שמעון, שנמצא רק שנה אחת בעיר הצפונית, מודע להתרגשות הרבה שמקיפה את הקבוצה, ואת העיר כולה. "מרגישים את הלך הרוחות בעיר", אמר. "כולנו מבינים את חשיבותו של המשחק באשקלון, ואת העובדה שאנחנו יכולים לעלות ליגה. אני מטבעי אופטימי".

מתכוננים לקרנבל

האוהדים חלוקים בדעותיהם, ובעוד חלקם מעדיפים לגמור את סיפור העלייה כבר באשקלון, אחרים רוצים לחגוג את העלייה במחזור הבא מול בני לוד, כדי שהשמחה תתרחש בביתם הצפוני. כך או כך, ישנה תמימות דעים שאם וכאשר יינתן אות, החגיגות יהיו בכל זמן ובכל מקום.

ההנהלה עוזרת לחגיגות, ולקראת המשחק רכשה דגל ענק עם הלוגו של המועדון, ואם יידרשו השחקנים לעשות סיבוב ניצחון, הוא בהחלט יהיה זמין. כמו כן, החליטה ההנהלה להקצות לאוהדים מספר לא מוגבל של אוטובוסים, שעלותם תהיה מסובסדת, וזאת כמובן על מנת למשוך כמה שיותר אנשים מהעיר הצפונית למשחק הגורלי בדרום הרחוק. האוהדים עצמם תלו בעיר השבוע כרזות ("בואו להיות שותפים להיסטוריה") הקוראות לקהל המקומי להגיע ולתמוך בקבוצה.

הפתעה מרגשת מחכה ליו"ר ולבעלים של הקבוצה איזי שירצקי, בדמות דגל ענק עם תמונתו. הפתעה, כמובן, בהנחה ששירצקי לא קורא את שורות אלה. "אנחנו כל כך רוצים להיפרד מהליגה הלאומית כבר בשבת הקרובה", אמר יו"ר חוג האוהדים יורם ממן, האיש שאחראי, בין היתר, על ההכנות ועל התפאורה של החגיגות המתוכננות, וערך אמש ארוחת בשרים חגיגית לכל אנשי ושחקני המועדון.

גם בהנהלת אשקלון מודעים לרעש הגדול שמתוכנן להגיע העירה, ובעקבות כך התעדכנו במשך כל השבוע לגבי כמות האוהדים הצפויה להגיע. "אני מאוד מקווה שיגיעו כמה שיותר אוהדים", אמר מנכ"ל קריית שמונה, יוסי אדרי. "לכן העמדתי עבורם הסעות בעלות כוללת של עשרה שקלים, למרות השידור הישיר בכל זאת עלול לגרום לרבים לא להגיע. אני בכל זאת קורא לכל מי שמחשיב עצמו לאוהד - להגיע לאשקלון, כדי לעודד ולתמוך בקבוצה".

לרדת לקרקע לקראת הירידה דרומה

בצוות המקצועי, לעומת זאת, מנסים להוריד את כולם לקרקע. "אנחנו צריכים להגיע ולשחק חזק כמו בכל משחק רגיל, אחרת לא נשיג את המטרה שלנו", אמר השבוע יוסי זיגדון, מאמן הכושר של הקבוצה. באימונים תורגלו השחקנים במשחקונים במגרשים קטנים וצפופים, וזאת על מנת להתכונן למשחק הסגור שמצפה לקבוצה באשקלון. הסגל שיעשה את הדרך דרומה לא יהיה מלא, ותומר תייר (מורחק) , יניב בסון (פצוע), יניב לביא ואיבוס יובלדיו (צהובים) ייעדרו.

ייתכן שזאת הסיבה שבן שמעון תירגל השבוע שיטה שונה לחלוטין מזו שראינו במשך רוב העונה, כאשר באימוני סוף השבוע האחרון תורגלה שלישיית בלמים שאויישה על ידי סאלח חסארמה, אוהד אלגראבלי ועמיר נוסבאום. בקישור צפויים לפתוח ברק בכר, בני בן זקן, יוסי דורה, גיא צרפתי ורן קוז'וק. בחוד ישחקו פטי ניבמה ואליה יבוריאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully