וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס תציע לחלפון תפקיד מקצועי לאחר הפרישה

26.4.2007 / 14:34

הבלם רוצה לשחק עונה נוספת, בקבוצה שוקלים לאפשר לו להמשיך גם לאחר הפרישה. לקראת נתניה: דוארטה ולוז ייעדרו, ידין וזרקו בספק

הנהלת הפועל כפר סבא צפויה להציע לבלם, אלון חלפון, תפקיד מקצועי לאחר שיפרוש מכדורגל. חלפון מעוניין להמשיך עונה נוספת במדי הירוקים, אבל חוזהו מסתיים בתום העונה והוא עדיין לא קיבל הודעה האם ייחתם חוזה חדש. "חלפון מאוד מוערך כאן", אמרו בקבוצה. "גם אם הוא לא משחק קבוע בהרכב, עדיין מדובר במנהיג שמקרין הרבה מהניסיון שלו על השחקנים הצעירים". חלפון שגדל במכבי נתניה, רוצה לסיים את הקריירה דווקא במדי הקבוצה של אלי טביב.

לקראת המשחק מול מכבי נתניה, הקבוצה תחסר בוודאות שני שחקנים, הקשר בן לוז שגמר את העונה והחלוץ הברזילאי ז'וז'ה דוארטה שעדיין לא החלים מהפציעה. ספק אם הקשר אביחי ידין והבלם לירון זרקו יהיו כשירים למשחק. במידה ולא, צפויים עידן שום ואלון חלפון לפתוח בהרכב.

"נתניה קבוצה טובה שעושה עונה גדולה", אמר המגן, עופר טלקר, לקראת המפגש מול האקסית. "נהניתי בקבוצה הזאת בעונה שעברה, הייתה לי עונה טובה בגלל האווירה מסביב לכדורגל. אני יכול להעיד שראובן עטר מאמן גדול, אחד הטובים שהיו לי. הכי חשוב הוא שהקהל ייהנה מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully