וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס-נתניה: לעטר יש סיבה טובה לנצח

לפי חוזהו של ראובן עטר, החבילה עלולה להתבטל אם לא יסיים במקומות 1-5. בן לוז וז'וזה דוארטה ייעדרו בכפר סבא

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, חתם על חוזה לעונה וחצי במכבי נתניה. לכאורה, אמור המאמן להמשיך עונה נוספת בקבוצה, אבל מתוך עיון בחוזהו, מתברר שבסיטואציה מסוימת עשוי המועדון לבטל את החוזה ואפילו לא לשלם פיצויים.

ההנהלה, כך מתברר, הכניסה סעיף מיוחד בחוזה של עטר. לפי אותו סעיף, אם הקבוצה לא תסיים במקומות 1 עד 5, החוזה לעונה הבאה לא יהיה תקף. יש לציין, בלי קשר לתוכן החוזה, כי במועדון מרוצים מעבודתו של עטר ונראה כי הוא ימשיך עונה נוספת בקבוצה. המנכ"ל, קובי בלדב, מסר בתגובה: "יש סעיף כזה בחוזה, אבל לא תהיה בעיה. עטר ממשיך עונה נוספת".

מכבי נתניה ממוקמת כעת רביעית (44 נקודות), חמישה מחזורים לסיום העונה. אחריה מדורגת חמישית מכבי חיפה (42 נקודות) מכבי פתח תקוה (39 נקודות) ואשדוד (37 נקודות). יחד עם זאת נתניה מרוחקת רק ארבע נקודות מהמקום השלישי שם ממוקמת הפועל תל אביב (48 נקודות). אגב, בחוזה של עטר יש גם מענק אליפות ומענק עבור הגעה לאופ"א. גם בחוזיהם של רוב השחקנים הבכירים בקבוצה, מופיעים אותם סעיפים.

עטר שנחת הערב (חמישי) לאחר סיור בסלובקיה אמר על מתקן האימונים בו צפויה הקבוצה לקיים את הכנותיה לעונה הבאה: "ראיתי את המקום והתרשמתי ממנו לטובה, מדובר במתקן שטוב לקיים בו מחנה אימונים. עכשיו נתארגן ונבדוק עם אילו קבוצות נוכל לקיים משחקי אימון". על המשחק מול כפ"ס אמר המאמן: "המטרה שלנו היא להגיע למקום שלישי, בשביל זה צריך לקחת נקודות וזה מתחיל במשחק מאוד קשה נגד כפר סבא".

לקראת המשחק יחסר עטר 3 שחקני הרכב מוצהבים – אורי אוזן, איתי שכטר ותמיר כהן. אבישי ז'אנו יחליף את אוזן בהגנה. לעומת זאת מזואה אנסומבו שהיה פצוע בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה חוזר להרכב. גם אופיר חיים חוזר לסגל, ומהווה אופציה להרכב הראשון. מחר תקיים הקבוצה אימון מסכם לקראת המשחק. גם השבוע מספר שחקנים מקבוצת הנוער צפויים להיות בסגל הקבוצה.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אבישי ז'אנו, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, זנו בונדאה, אלמוג כהן; מוסא סאנוגו, אובודו סאמד אוקוצ'ה.

טלקר: "הכי חשוב שהקהל ייהנה"

לקראת המשחק מול מכבי נתניה, הקבוצה תחסר בוודאות שני שחקנים, הקשר בן לוז שגמר את העונה והחלוץ הברזילאי ז'וז'ה דוארטה שעדיין לא החלים מהפציעה. ספק אם הקשר אביחי ידין והבלם לירון זרקו יהיו כשירים למשחק. במידה ולא, צפויים עידן שום ואלון חלפון לפתוח בהרכב.


"נתניה קבוצה טובה שעושה עונה גדולה", אמר המגן, עופר טלקר, לקראת המפגש מול האקסית. "נהניתי בקבוצה הזאת בעונה שעברה, הייתה לי עונה טובה בגלל האווירה מסביב לכדורגל. אני יכול להעיד שראובן עטר מאמן גדול, אחד הטובים שהיו לי. הכי חשוב הוא שהקהל ייהנה מהמשחק".

הרכב משוער: אוהד לויטה, עמנואל פאפו, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון, אלירן דנין; אביחי ידין (עידן שום), יעוזה אבובקרי, גיז'רמו ישראלביץ', שלו מנשה (גיא דיין); אבי קנפו, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully