וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה תשחק קרית שמונה?

עדי פרג'

26.4.2007 / 12:51

האיצטדיון בעיר לא עומד בקריטריונים של ליגת העל, בטוטו מתעקשים שהקבוצה תשתתף בהוצאות השיפוץ, אך לקבוצה אין את הסכום הדרוש

בשורה לא טובה במיוחד הגיעה השבוע לקבוצת עירוני קרית שמונה מהנהלת מועצת ההימורים בספורט. בשבועות האחרונים מתנהלים מגעים אינטנסיביים בין נציגי הקבוצה הצפונית לבין מועצת ההימורים בספורט במטרה לפתוח את העונה הבאה בקרית שמונה, מאחר שמתקנה של קרית שמונה אינו עומד בקריטריונים לליגת העל).

לאחר שמהנדסי חברת רש-גד ביקרו בשבועיים האחרונים באיצטדיון העירוני בעיר וערכו מדידות למתחם, נקבעה הערכה מדויקת לעלות שיפוץ האיצטדיון - כ-13 מיליון שקל. עם הערכה זו נסעו נציגי הקבוצה אל משרדי הטוטו על מנת לבקש מהם את הסכום המדויק אותו קבעו המהנדסים, שכן הטוטו הבטיח בעבר "לעשות הכל" על מנת שקרית שמונה תפתח את העונה בביתה.

אלא שבאותה פגישה שנערכה השבוע, הודיעו נציגי הטוטו כי אמנם ישנה כוונה ללכת לקראת המועדון, אך יחד עם זאת, נדרשת השתתפות של הקבוצה או הראשות המקומית בהוצאות השדרוג. בהנהלת הטוטו, שבדרך כלל תורמת לקבוצות המעפילות לליגת העל כ-40 אחוז מעלות שיפוץ האיצטדיון, הוחלט לתרום לקרית שמונה כ-70 אחוז מעלות המימון - או במילים אחרות, עשרה מיליון מתוך ה-13 הנדרשים יתרום הטוטו, ואילו קרית שמונה תשקיע "רק" שלושה מיליון שקל.

בשורה זו, כאמור, עצרה את כל שלבי התכנון והעשייה הנוגעת לאיצטדיון העירוני שכן בעיריית קרית שמונה אין אפילו מחצית מהסכום אותו היא נדרשת להוציא. גורמים בעירייה קרית שמונה מדווחים כי בשבועות הקרובים יעשו מאמצים עילאיים בקרית שמונה על מנת להשיג את הסכום הנדרש אך מודים כי נכון להיום המצב לא נראה אופטימלי. בין היתר ייעשו ניסיונות אצל משרדי הממשלה השונים על מנת שאלו יתחשבו בעיר הצפונית ויממנו את ההפרש אותו דורש הטוטו.

אלי מנחם, הממונה על הספורט בעירייה, אמר בעניין: "אנו מודים למועצה להסדר ההימורים על כך שבאו לקראתנו אך גם שלושה מיליון שקל, זה כסף שאין בעיריית קרית שמונה וגם לא ניתן להמציאו. אני מקווה מאוד שראש העיר ישיג את הסכום בתקופה הקרובה על מנת שיתאפשר לנו להתחיל בעבודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully