וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה-הפועל ת"א: מי תעצור את מי?

רומן רוזנבלט ולי בוץ

26.4.2007 / 8:34

אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד וזכייה בגביע הטוטו, במכבי הרצליה לא ממש מתרגשים מהאדומים, שלא ניצחו בליגה חודש וחצי

מכבי הרצליה פתחה במחזור האחרון פער של חמש נקודות ליגה מהכח רמת גן, יריבתה העיקריעת נגד הירידה, אבל כולם שם יודעים שזה עדיין לא מספיק. למרות הזכייה בגביע הטוטו ולמרות ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד, המאמן פרדי דוד יוכל להיות רגוע רק אחרי ניצחון על הפועל תל אביב בשבת (19:30).

בפעם האחרונה העונה שהפועל ת"א הייתה בהרצליה, המשחק הסתיים בתיקו 2:2, תוצאה שחניכיו של פרדי דוד יחתמו עליה גם היום. בשורות הרצליה ייעדר הבלם המוצהב שי מימון, ואת מקומו יתפוס חיים מלכה, ששיחק מצוין גם בגמר גביע הטוטו בשבוע שעבר. יאניק קאמנאן, שנפצע באימוני תחילת השבוע, החלים וישחק. כזכור, החלוץ הצרפתי הזמין על חשבונו אוטובוס עם 50 ילדים ממעון לילדים חוסים "עלומים" בכפר סבא.

גם הקשר מהראן ראדי ערך מחווה דומה והזמין על חשבונו גם הוא אוטובוס עם 50 ילדים מכפר סולם, היישוב ממנו הגיע. הבלם רגב וולק, שהתאמן בשבועות האחרונים לבד לאחר שביקש להשתחרר מהקבוצה וחזר בו, ביקש השבוע להתאמן עם קבוצת הנוער ונענה בחיוב.

בלם הקבוצה, חיים מלכה, אמר לקראת המשחק מול האדומים: "בנוגע לכל הנתונים שלנו ושל הפועל ת"א, אלה סטטיסטיקות שמעניינות בעיקר את התקשורת. אני מצדי מקוה שהיא תישאר כזו גם לאחר המשחק בשבת, למרות שאנחנו לא מתסכלים על הדברים הללו. אנחנו נמצאים בתקופה תקופה טובה ומקווים להמשיך באותה צורה.

"בשבת לא יהיה קל, מכיוון שהפועל ת"א היא קבוצה מצוינת שמאומנת היטב", המשיך מלכה, "אבל אנחנו נשתדל לעמוד במטרות שלנו ולהשיג כמה שיותר נקודות עד סיום העונה. על הנייר הפועל טובים יותר, אבל כידוע משחקים לא מנצחים על הנייר, ואני מקווה שנעבור את המשחק הזה בצורה הטובה ביותר".

הרכב משוער: סקוט היגינס; ארז אליאב, חיים מלכה, יה יה פטי, איתן עזריה; דייהו דייויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי; יאניק קאמאנן, איגור מוסטרליץ'.

הפועל ת"א: הגיע הזמן, אחרי ארבעה משחקים

הפועל ת"א תקווה לחזור אל מסלול הנצחונות בליגה לאחר שלוש תוצאות תיקו רצופות וארבעה משחקים ללא נצחון. מאמן הקבוצה ניר לוין יחסר את הקפטן יוסי אבוקסיס, שעבר במהלך השבוע ניתוח לניקוז המוגלה בקרסולו. אבוקסיס, שהגיע הבוקר (שישי) לאימון הקבוצה על אזרחי על מנת לעודד את חבריו, מקווה לחזור לאימונים תוך שבועיים-שלושה.

שחקן נוסף שייעדר מהמשחק הוא טל חן, שהפך לשחקן הרכב במשחקים האחרונים. חן סובל מתזוזה של חוליות באזור הצוואר, שמשביתה אותו מפעילות, ועדיין לא ברור מתי הוא יוכל לחזור למגרשים. לעומתו, הבלם הנוסף של האדומים רמי דואני, שסובל מפציעה בכתף זכר למשחק מול הפועל מרמורק בגביע, ערך הבוקר אימון מלא והוא יהיה כשיר למחר.

גם וולינגטון דה אוליביירה, שלא התאמן ביומיים האחרונים בעקבות פציעה בקרסול, יהיה כשיר למשחק מול חניכיו של פרדי דוד. הברזילאי ערך היום אימון קל בלבד, אך הודיע כי הוא יוכל להיכלל בסגל להרצליה ואכן כך יהיה.

מי שסובל מהפציעה אולי החמורה ביותר מבין שחקני הפועל ת"א הוא שוער המשנה גליל בן שנן, שנפצע במהלך האימון אתמול לאחר תיקול חזק עם ביברס נאתכו. בן שנן עלה לכדור יחד עם הקשר וספג מכה חזקה באזור הבטן, שגרמה לחבלה בכליות. השוער מאושפז בבית החולים תל השומר מאתמול בשעות אחר הצהריים והוא צפוי להישאר שם להשגחה לפחות עד יום ראשון. כתוצאה מכך, מי שישב מחר על ספסל המחליפים יהיה השוער השלישי של הקבוצה, ניל אברבנל.

לגבי ההרכב צפויים מחר שני שינויים ב-11 של ניר לוין – האחד בדמותו של סלים טועמה, שחוזר על חשבונו של גילי ורמוט לאחר שריצה בגביע עונש הרחקה, והשני בדמותו של יגאל אנטבי, שנעדר במרמורק בעקבות מחלה, ויחליף את מאור פרץ.

החלוץ הצ'יליאני של הקבוצה, מנואל ניירה, שהושעה אתמול מכל פעילות עד להודעה החדשה, הגיע הבוקר למתחם האימונים בוולפסון אך לא השתתף באימון.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, רמי דואני, חאבייר פאאס, יגאל אנטבי, ואליד באדיר, שי אבוטבול, סלים טועמה, ברוך דגו, אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully