וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-הפועל פ"ת: עם הראש במכתש

האלופה חושבת על נקודות שיקרבו אותה למקום השלישי, אבל מוטרדת יותר מהמשחק מול הפועל ר"ג. לנועלת הטבלה בעיות בחוליה האחורית

מכבי חיפה ערכה הבוקר (חמישי) אימון לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה, אבל לכולם ברור שהראש של השחקנים כבר מתכונן למשחק החשוב יותר, מול הפועל רמת גן ביום שלישי. הירוקים יתמודדו במכתש על מקום בחצי גמר גביע המדינה, במאבקם על התואר היחיד שעוד נותר להם.

מלבד שאבייר אנדרסון, שממשיך לעשות אימונים אישיים ולעבוד בחדר כושר, כל שחקני הסגל ערכו אימון מלא. לוי לא תרגל את ההרכב באימון, אבל נראה כי אולארה יפתח במרכז ההגנה. השאלה העיקרית נוגעת לקישור הקדמי ולאפשרות שילובו של מסודי בהרכב, אם כי כרגע רוב הסיכויים הם שהוא יפתח על הספסל.

מאמן הקבוצה, רוני לוי, התייחס להגרלת הגביע, שהועידה לחיפנים משחק במכתש. "לא חושב שאפשר להגדיר את המשחק כקל", אמר לוי בזהירות אופיינית, "ר"ג ראשונה בליגה שלה, וזה כבר מעיד על האיכות של הקבוצה. ברור שיש לנו יתרון, אבל המגרש שלהם קשה, והוא מבטל את זה. גם לפני ההגרלה מול לוד אמרו לנו שהיה משחק קל, וראינו כמה קשה זה התפתח".

לגבי המשחק הצפוי מול הפועל פתח תקוה אמר המאמן: "השנה לא עשינו שלושה ניצחונות ברציפות. פ"ת ירדה כמעט סופית, אין עליה לחץ והיא תבוא בצורה משוחררת. אנחנו נכבד אותם ונשתדל לנצח". לוי התייחס גם למאור בוזגלו, שמושאל מחיפה לפ"ת: "אני לא צריך לעקוב אחריו, אני מכיר אותו מספיק טוב. בכל מקרה, כרגע אנחנו לא מדברים על השנה הבאה".

מי שעשה את הדרך ההפוכה (מפ"ת לחיפה) הוא אדורם קייסי, שמתכונן למשחק נוסף מול קבוצת נעוריו. "אין ספק שזה צובט בלב", אמר קייסי, "אף פעם לא שכחתי מאיפה הגעתי. לא נעים לראות את המועדון שגדלתי בו במצב כזה, אבל אנחנו נתמקד במטרות שלנו, ואני מקווה שנמשיך את המומנטום החיובי שלנו מהשבועות האחרונים".

לגבי משחק הגביע אמר קייסי: "זה לא משחק קל, וזו לא הגרלה קלה, לא על הנייר וגם לא במגרש. לא נוכל לפתח את המשחק הרגיל שלנו במכתש. כל ההגרלות האלה בגביע אולי נראות קלות על הנייר, אבל הן לא כך על הדשא".

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דודוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, רפאל אולארה, אדורם קייסי; רביד גזל (חאבייר דירסאו), עבאס סואן, גוסטבו בוקולי, שלומי ארבייטמן (ליאור רפאלוב); יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

בהפועל פ"ת שומרים על רצינות

אחרי ההצבעה על העברת זכויות ניהול הקבוצה לידיו של איש העסקים יגיל מנוביץ', להפועל פ"ת מצפה משחק חוץ מול מכבי חיפה בשבת (17:00). נראה שהבעיות בחוליה האחורית של הקבוצה ידרשו מהמאמן אייל לחמן כושר אילתור יצירתי במיוחד, כשייחסר את שלושת בלמיו. הרצל לוי מתכונן לניתוח במיניסקוס, מעוז סמיה עובר טירונות והקפטן זאב חיימוביץ' ייעדר בגלל צהובים. גם המגן הימני עומרי קנדה סובל ממתיחה, ובספק למשחק. במלאבס שומרים על מקצוענות על אף שהמחזורים הבאים הם לפרוטוקול בלבד, והדבר ניכר באימונים האינטנסיביים והרציניים של הקבוצה בקיבוץ עינת.

הרכב משוער: ברק ויסוקר; מהרן אבו ריא, תום מנשרוב, צ'קה גאדיאגה, עומרי קנדה (אדם קדוש ); יניב לוזון, מאור בוזגלו, אברימה סילה, מיקל מרסגיליה (יפתח הררי), שמעון אבו חצירא; סעיד מקאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully