וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוביץ' יהפוך לבעל השליטה בהפועל פ"ת

26.4.2007 / 19:54

הנהלת המועדון הצביעה על העברת הזכויות מידיו של רונן אלעד לאיש העסקים. אי לכך, עתידו של אייל לחמן בקבוצה בסימן שאלה

אחרי הורדת 3 נקודות הליגה אמש (רביעי) על ידי בית הדין של ההתאחדות, בהפועל פ"ת, שכבר ירדה לליגה הלאומית, יצאו הערב (חמישי) לדרך חדשה. חמשת חברי עמותת הקבוצה התכנסו והצביעו ברוב של ארבעה תומכים ואחד שנמנע, בהחלטה להעביר את זכויות ניהול האגודה ממנה אל הרוכש, איש העסקים יגיל מנוביץ'. חברת הניהול הקיימת בראשותו של רונן אלעד תפורק, ולקבוצה יהיה מנהל אחד בפועל. בעצם העמותה הצביעה על פירוקה שלה.

מנוביץ' הוא שחקן עבר של הפועל פ"ת ואוהד הקבוצה שנים רבות. הוא היה בעבר מבעלי "קבוצת השמירה". בעקבות המהלך הודיעה הפועל פ"ת כי מנוביץ התחייב להקים עמותה חדשה לניהול הקבוצה ולאשר אותה במוסדות ההתאחדות והבקרה התקציבית עד ה-1 ביוני השנה. "מנוביץ יהיה האחראי הבלעדי על הכנת הקבוצה לעונת המשחקים 2007/08 לרבות חתימה על הסכמים מול שחקנים, צוות מקצועי, ספקים, נותני שירותים וכיו"ב, ככל שנדרש לצורך העמדת הקבוצה לקראת עונת המשחקים האמורה", נאמר בהודעה הרשמית שמסרה האגודה.

"זה יום מאושר עבורי", הגיב מנוביץ' על החלטת העמותה, "אני אוהד הקבוצה מאז שאני זוכר את עצמי. גם מבחינה מקצועית אני מאמין ביכולתי לנהל את הקבוצה ולהצעידה קדימה". מנוביץ' מתכוון להכניס לאגודה סגנון ניהול חדש: "הקבוצה תתנהל בשקיפות מלאה ואני מתכוון להכניס לעמותה נציג ציבור ונציג אוהדים. בכוונתי להיות מעורב בהכל". התקציב אותו יעמיד מנוביץ' לרשות המועדון עדיין אינו מגובש, ובכוונתו לכבד את החוזים שנחתמו בקבוצה בתקופתו של רונן אלעד.

השינוי בהנהלת הקבוצה שיחול בתחילת העונה הבאה, צפוי לעורר מספר סימני שאלה לגבי הישארותו של הדרג המקצועי וגם של חלק משחקני הקבוצה בשנה הקרובה. למאמן אייל לחמן אין חוזה חתום לעוד עונה, ואחד משחקני הקבוצה ידע לומר ש"הכי טוב יהיה אם אייל ימשיך איתנו, ויזכה ליהנות מפירות העונה הנוכחית". לגבי הסגל הקיים אמר אותו שחקן ש"הפועל פ"ת של השנה נבנתה להצלחה בטווח הארוך ואם השלד הנוכחי יישאר, בתוספת של חיזוק נכון, אפשר יהיה לחזור לליגת העל".

אוהדי הקבוצה הביעו שביעות רצון מהחלפת הבעלות, במיוחד לאור ההיסטוריה של מנוביץ', שאוהד את הקבוצה שנים ארוכות. עם זאת, הם עדיין מוחים כנגד הריסת מגרשי הנוער (שאמורים לפנות מקום למגדלי מגורים), מכיוון שהמהלך הזה קשור להתחייבויות עבר של מאיר שמיר, וכניסתו של מנוביץ' לתמונה לא תשנה דבר בעניין זה.

על אף שמסביב יהום הסער, בקבוצה לא התרגשו ומצאו לנכון לקיים אירוע גדול שכלל את קבוצות הבוגרים, הנוער והנערים של המועדון. הצוות המקצועי, שכבר בונה תוכניות לעונה הבאה, יצר בקיבוץ עינת 3 קבוצות שהתחרו ביניהן לעיני אוהדים והורי השחקנים הצעירים שהשתתפו באירוע. הצוות המקצועי אף ניתח לשחקנים את משחק חצי גמר ליגת האלופות בין מנצ'סטר יונייטד למילאן, וכל מפגש הדורות הזה מסמן הלכה למעשה את תחילת ההכנות של המועדון לעונה הבאה בלאומית.

שומרים על רצינות לקראת חיפה

אבל, לפני הפוליטיקה ואחרי הפנינג מחלקות הכדורגל של המועדון, להפועל פ"ת מצפה משחק חוץ מול מכבי חיפה בשבת (17:00). נראה שהבעיות בחוליה האחורית של הקבוצה ידרשו מהמאמן אייל לחמן כושר אילתור יצירתי במיוחד, כשייחסר את שלושת בלמיו. הרצל לוי מתכונן לניתוח במיניסקוס, מעוז סמיה עובר טירונות והקפטן זאב חיימוביץ' ייעדר בגלל צהובים. גם המגן הימני עומרי קנדה סובל ממתיחה, ובספק למשחק. במלאבס שומרים על מקצוענות על אף שהמחזורים הבאים הם לפרוטוקול בלבד, והדבר ניכר באימונים האינטנסיביים והרציניים של הקבוצה בקיבוץ עינת.

הרכב משוער: ברק ויסוקר; מהרן אבו ריא, תום מנשרוב, צ'קה גאדיאגה, עומרי קנדה (אדם קדוש ); יניב לוזון, מאור בוזגלו, אברימה סילה, מיקל מרסגיליה (יפתח הררי), שמעון אבו חצירא; סעיד מקאסי.

עדכון ראשון: 26.4 14:40
עדכון אחרון: 26.4 19:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully