וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ננסה לתעל את העצבים שלנו להגנה"

26.4.2007 / 13:45

לשחקני גולדן סטייט, בארון דייויס וסטיבן ג'קסון, שהורחקו בהפסד לדאלאס, יש תוכנית למשחק הבא. אייברסון: "ידענו שסן אנטוניו יתנפלו עלינו"

לדאלאס נמאס מהביקורת נגדם אחרי ההפסד לגולדן סטייט, אז הם תפסו את עצמם בידיים, ניצחו את משחק מספר 2 (99:112), השוו את הסדרה ל-1:1 וצברו מחדש את הביטחון. זהו ניצחונם הראשון של המאבס על הווריורס אחרי שישה הפסדים רצופים, ארבעה מהם העונה, ואחת הסיבות שהפכו את זה לקל הייתה הרחקתם של בארון דייויס וסטיבן ג'קסון.

הפעם אייברי ג'ונסון לא התעסק במאצ'-אפים מיותרים מול ההרכב הנמוך של דון נלסון, ודאלאס שיחקה את המשחק שלה, זה שהביא לה 67 ניצחונות העונה. "זה בכלל לא היה קשור אליהם", אמר בסיום סטקהאוס, שהתאושש מערב נוראי וסיים הפעם עם 17 נקודות, "הפעם פשוט באנו לשחק 48 דקות".

אבל, כאמור, ההרחקה של כוכבי הווריורס הפכה לדאלאס את המשחק לקל יותר. דייויס הורחק 0.2 שניות לסיום הרבע השלישי, ג'קסון הורחק 4:34 דקות לסיום, ובלי השניים הללו לגולדן סטייט לא היה סיכוי לחזור מהפיגור שבו היו מצויים בשלב הזה.

בקרב הלוחמים היה תסכול רב במהלך המשחק, בעיקר בגלל החלטות השופטים, ששלחו את המאבס ל-43 זריקות עונשין, לעומת 27 בלבד של האורחים. הנתון הזה סייע לקזז את האחוזים המחפירים של הפינאליסטית דאשתקד מאחורי הקשת - 1 מ-16. גם הווריורס לא היה מדויקים משם יתר על המידה, כשפגעו רק ב4 מ-20.

"אנחנו לא מספיק טובים כדי לאבד שחקן בהרחקה, בטח לא שניים", אמר המאמן דון נלסון, "זה כאב לנו לאבד את בארון". היה זה רק הפסדה השני של גולדן סטייט ב-12 המשחקים האחרונים, אבל נראה שהפחד מההתפוצצות של דאלאס הכניע אותם עוד לפני שהמשחק החל. אולי זה גם מה שהעלה את מפלס העצבים בקבוצה, מה שגרם להרחקת צמד הכוכבים.

המהומה החלה כשג'ייסון טרי נכנס בג'קסון, הוציא פאול, ואז נכנס גם בדייויס. מילים נזרקו לאוויר, דחיפות הוחלפו וידיים נשלחו, והשופטים שרקו טכנית לשלושה. דייויס קיבל טכנית נוספת (והרחקה אוטומטית) כשמחא כפיים בהפגנתיות. "לא ניסיתי להתנשא על השיפוט", אמר דייויס, "ניסיתי לעודד את עצמי ולהכניס את החברים שלי למשחק. נקווה שבמשחק הבא נתעל את האמוציות האלה למשחק ההגנה שלנו".

המהומה השנייה החלה כשג'קסון הורחק לאחר שזרק מילה מיתרת לשיפוט. השחקן בעל המזג החם איבד את עצביו שוב, צווח על השופטים, כשחברו לקבוצה מאט בארנס היה חייב להחזיק אותו ולעוצרו לפני שהוא מתנפל על אנשי המשרוקית. הווריורס יקוו שהוא יוכל לקחת חלק במשחק מספר 3, ושקצת יירגע.

הספרס חזרו לעניינים

"היינו חייבים להגביר את מידת האגרסיביות שלנו", הסביר מאנו ג'ינובילי, בניסיונו להבהיר מה גרם לסן אנטוניו להתאושש בצורה מרשימה מההפסד הראשון לדנבר ולהשוות את הסדרה ל-1:1, "נלחמנו על כל כדור חופשי, התנפלנו על כל ריבאונד, וזה מה שאנחנו צריכים לעשות בכל משחק".

דנבר, מנגד, מרגישה גם היא מעודדת. לא רק שהשיגה את ניצחון החוץ וגנבה מסן אנטוניו את יתרון הביתיות, הנאגטס גם הלילה הראו הרבה אופי, כשחזרו מפיגור 17 וכמעט גנבו גם את המשחק הזה.

"הלילה הראינו שאנחנו הולכים להילחם כל הדרך, עד השריקה האחרונה", אמר כרמלו אנתוני, "ידענו שהם יתנפלו עלינו בניסיון להשוות את הסדרה, והם עשו את זה. עכשיו הם יצטרכו לעשות את זה גם בחוץ".

"היו לנו את כל ההזדמנויות לגנוב גם את המשחק הזה", אמר אייברסון, "אבל התחלנו לאט מדי, ופשוט לא הצלחנו להתאושש מזה".

אבל אם יש דבר שדנבר צריכה לדאוג ממנו, זו הכניסה המחודשת לסדרה של טים דאנקן. "שחקנים טובים יודעים לחזור אחרי משחקים בינוניים", הסביר המאמן פופוביץ', "ודאנקן נתן ערב מצוין בכמה דרכים שונות". ג'ינובילי סיכם: "אנחנו בנויים על הכושר שלי, של טימי ושל טוני. לא יקרו עוד הרבה פעמים בהן שלושתנו נהיה בערב רע, כמו במשחק הראשון".

הגריזליס ייפגשו עם לארי בראון

הממפיס גריזליס מתחילים להתכונן לעונה הבאה, כשעמדות המאמן והג'נרל מנג'ר עדיין פתוחות. המועמד הראשון לתפקיד המאמן הוא מאמן הניקס לשעבר, לארי בראון, שייפגש בקרוב עם הנהלת הגריזליס במטרה למלא את התפקיד. קיקי וואנדרוויי, לשעבר בדנבר נאגטס, הוא המועמד הבכיר להחליף את ג'רי ווסט בתפקיד המנכ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully